Ik ga liever in een restaurant chil praten met zo`n serveerster een berenhap te bestellen bij een stel turken.quote:Op woensdag 1 april 2009 22:04 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Om 22:00 's avonds als je net terugkomt van je werk?
Ik was met stomheid geslagen eerlijk gezegd.quote:
Het was inderdaad een Turkse neger.quote:Op woensdag 1 april 2009 22:09 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik ga liever in een restaurant chil praten met zo`n serveerster een berenhap te bestellen bij een stel turken.
Ik zei wel iets in de trant van "Nou ja, belachelijk" toen ik wegliep, maar of hij dat gehoord heeft? Hij reageerde er in elk geval niet op.quote:Op woensdag 1 april 2009 22:11 schreef Koewam het volgende:
Maarre... je kon opeens niet meer praten?
Ja het is aso, maar je laat het zo dus wel gebeuren.quote:Op woensdag 1 april 2009 22:10 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik was met stomheid geslagen eerlijk gezegd.Die gast keek me een paar keer recht en opzettelijk aan.
Dat zou het kunnen zijn.quote:Op woensdag 1 april 2009 22:12 schreef WillempieB het volgende:
Ooit the sixth sense gezien .... misschien ben je dood
Tja, sorry hoor, maar ik ga geen energie verspillen aan dat soort gasten. Hij stond ook al op luide toon met zijn matties (die niet aan het werk waren) te converseren terwijl hij andere klanten hielp.quote:Op woensdag 1 april 2009 22:14 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja het is aso, maar je laat het zo dus wel gebeuren.
Ik had nog naar Tekbir kunnen gaan, maar dan had ik mijn vouwfiets zonder slot buiten moeten laten staan om binnen te gaan bestellen en dat vind ik niet zo tof. Dus ik heb bij thuiskomst maar een plakkie kaas genomen.quote:Op woensdag 1 april 2009 22:13 schreef Nembrionic het volgende:
Bedankt...nu heb ik trek in een kroket en geen mogelijk eraan te komen
Yeah, right.quote:Op woensdag 1 april 2009 22:17 schreef Bullet-tooth het volgende:
Als hij je aankijkt is het de bedoeling dat je iets bestelt.
Als jij niks zegt dan denkt hij natuurlijk dat je niks wil.
Tja, je kan het natuurlijk op jouw manier blijven doen en met lege handen en de staart tussen de benen vertrekken.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |