Ik ga nu al maar beginnen.quote:Op woensdag 1 april 2009 21:22 schreef __Saviour__ het volgende:
Zoek een werkeloze mexicaan op straat, die doet het voor 5 dollar.
Zie mijn edit.quote:Op woensdag 1 april 2009 21:22 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik ben een man. Ik hoef toch niet mijn kamer schoon te maken of wel?
Lekker kleding kopenquote:Op woensdag 1 april 2009 21:23 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Morgen lekker nieuwe kleding kopen en meisjes bekijken
Waarom krijg ik geen vrouwquote:Op woensdag 1 april 2009 21:21 schreef Olep het volgende:
Dan heb je straks pas een kutleven.
Want een vrouw krijg je toch niet, dus je moet het helemaal alleen doen straks wanneer je moeder je het huis uit schopt.
Ik doe tenminste iets luie flikkerquote:Op woensdag 1 april 2009 21:29 schreef HSG-BOMBER het volgende:
TS krijgt orders van zijn moeder ipv andersom!
Beetje opruimen? Ik doe dit elke week en nee ik ben niet lui.quote:Op woensdag 1 april 2009 21:30 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Omdat je zeikt over een beetje opruimen en lui bent
Oke dan is het goedquote:Op woensdag 1 april 2009 21:30 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Beetje opruimen? Ik doe dit elke week en nee ik ben niet lui.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 april 2009 21:33 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Oke dan is het goed
Soms heb ik er geen zin in mag dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij wilt beweren dat ik niets uitvoer? Simpel ventjequote:Op woensdag 1 april 2009 21:30 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik doe tenminste iets luie flikker
Ik heb net m'n badkamer en keuken gedaan na 8uur werken .... 't leven is hardquote:Op woensdag 1 april 2009 21:34 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Soms heb ik er geen zin in mag dat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |