quote:Op woensdag 1 april 2009 20:09 schreef Stefstuntpiloot het volgende:
Dagboek topic trouwens.
Iehl what the fuck, geef mij maar een lekkere meid met cupje B en een schattig gezichtquote:Op woensdag 1 april 2009 20:11 schreef WhAzAaA het volgende:
[ afbeelding ]
jij hebt natuurlijk liever zon lekkere jongen als yoga genoot
Jij snapt hetquote:
Geil wijf, alleen een beetj platquote:Op woensdag 1 april 2009 20:11 schreef WhAzAaA het volgende:
[ afbeelding ]
...quote:Op woensdag 1 april 2009 20:11 schreef WhAzAaA het volgende:
[ afbeelding ]
Precies: coopertest of softbal, een beetje beweging is goed voor die luie scholieren.quote:
Likes: Coopertestquote:Op woensdag 1 april 2009 20:25 schreef Adelante het volgende:
[..]
Precies: coopertest of softbal, een beetje beweging is goed voor die luie scholieren.
Softbalquote:Op woensdag 1 april 2009 20:31 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Likes: CoopertestVoetbal, 100 meter sprint, de grote ronde loop, shutlle-run, hockey
Dislikes: Softbal, honkbal en andere niet genoemde sporten
Ik doe liever trefbal ofzoquote:Op woensdag 1 april 2009 20:33 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik kon het wel goed maar het was een saaie sport. Ik rende liever gewoon een paar rondjes
Is trefbal de nederlandse vertaling voor dodgeball?quote:
Jepquote:Op woensdag 1 april 2009 20:52 schreef Adelante het volgende:
[..]
Is trefbal de nederlandse vertaling voor dodgeball?
Anders krijg jequote:Op woensdag 1 april 2009 20:53 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Is ook wel leuk alleen vond ik het jammer dat ik zo rustig moest gooien voor de meiden
Ja, maar ik vond het altijd kut dat ik rustig moest doen. Ik ben zeg maar een fanatiek sporterquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |