Ja, hoe zou dat nu komen?quote:Op donderdag 2 april 2009 22:29 schreef fespo het volgende:
geen idee hoe priscialla zo'n grote thumbnail heeft trouwens.
quote:Op donderdag 2 april 2009 22:30 schreef Asskicker14 het volgende:
Mijn top 5 rangschikking van voorkeuren:
1. Hilde
2. Emina
3. Oesha
4. Jacobien
5. Florentine
Dat pseudo-intellectueel moet inderdaad eens flink onder de tafel geluld worden (en daarna aan haar haren door het bed getrokken worden), denk dat ze dat wel kan gebruiken. Man man man ze moeten mij daar eens zettenquote:Op vrijdag 3 april 2009 01:00 schreef D-R-E-S het volgende:
Sommige wijven die daar staan kan ik me ook dood aan ergeren, en dan met name Florentine. Dat er niet meer gebashed wordt op haar hier kan ik me dan ook niet voorstellen. Tering, elke keer als zij aan het woord komt, komt het bloed onder me nagels vandaan. Wat een arrogant kutwijf is dat, niet normaal meer. Niks is goed genoeg voor haar. Anders laten ze haar ff opfokken gezien ze toch nooit en te nimmer haar lampje aan laat (ws staat het niet goed voor haar "image" als de dude in kwestie niet voor haar kiest).
Alsof een maatje meer gelijk iemand automatisch tot een gedrocht maakt waar je met een hele grote boog omheen moet lopen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 01:25 schreef Armoed het volgende:En die Mandy met d'r "trots op haar maatje meer", man man man wat zou die eraan gaan. Hoe kun je trots zijn op iets negatiefs? Ga gvd naar de sportschool vet varken, als ik acne had ga ik toch ook niet zeggen dat ik trots ben op mijn reliëfje meer?
Eddy heeft dan ook een tactische zet gedaan door haar er op een subtiele manier uit te werkenquote:Op vrijdag 3 april 2009 01:11 schreef Sala-adin het volgende:
Een verlept wijf van tegen de 30 met een beugel
Ga weg man, die griet laat jou alle hoeken van de slaapkamer zien. Een geil beest.quote:Op vrijdag 3 april 2009 01:11 schreef Sala-adin het volgende:
Een verlept wijf van tegen de 30 met een beugel
Get fucking real
Dat zou toch niet uitgezonden wordenquote:Op vrijdag 3 april 2009 01:25 schreef Armoed het volgende:
[..]
Dat pseudo-intellectueel moet inderdaad eens flink onder de tafel geluld worden (en daarna aan haar haren door het bed getrokken worden), denk dat ze dat wel kan gebruiken. Man man man ze moeten mij daar eens zettenik zie het al helemaal voor me, eerst gaat Hilde eraan:
Hilde: "Ja, je draagt een zonnebril maar ik zie geen zon"
Armoed: "Dat is ook een accessoire, ik had verwacht dat een vrouw met enige kwaliteit dat wel zou zien. Then again, waarschijnlijk ben je een boerin die zoiets niet begrijpt en je hebt je naam toch al niet mee... Het kan mi-"
Eddy: *onderbreekt Armoed* "Ho ho ho ge-"
Armoed: *onderbreekt Eddy* "NEE DIT MOET GEZEGD WORDEN, de kans is er ook nog dat je probeert bijdehand te zijn maar dan heb je ook nogeens een gebrek aan creativiteit. Nu we toch bezig zijn, waarom hangt er een lok haar voor je ogen? Dat lijkt me ook niet slim tenzij je blind aan dat oog bent, of je een fobie hebt voor het zien van diepte. Of heb je misschien een stiekeme affectie voor cyclopen en wilde je er vroeger altijd eentje zijn?"
*iedereen drukt weg*
Eddy: "Dames dames... Hij staat z'n mannetje, wat is er mis mee?"
Dames: "Ja hij komt gefrustreerd over"
Zo zou het gaan. En die Mandy met d'r "trots op haar maatje meer", man man man wat zou die eraan gaan. Hoe kun je trots zijn op iets negatiefs? Ga gvd naar de sportschool vet varken, als ik acne had ga ik toch ook niet zeggen dat ik trots ben op mijn reliëfje meer?
Waar geef ik me op?![]()
Tja, eroverheen kan niet dus dan maar een enorme reuzenboog erom heen hè.quote:Op vrijdag 3 april 2009 07:12 schreef apestaartje het volgende:
[..]
Alsof een maatje meer gelijk iemand automatisch tot een gedrocht maakt waar je met een hele grote boog omheen moet lopen.
(Nou is Mandy qua gezicht ook niet heel mooi, in de zin van: dat ook dat waarschijnlijk wat té ver van het standaard Barbiepop-ideaal af ligt. Maar ik zie ook constant dat een van de andere molligerds, Ellen, weggestemd wordt. En dat vind ik best zonde. Kan je nog best mee over straat, lijkt me zo.)
quote:Op donderdag 2 april 2009 22:28 schreef fespo het volgende:
http://www.megaupload.com/?d=Z89KGYRC
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Een 'maatje meer' is niet zo heel erg, maar '10 maatjes meer' is dat wel. Mandy heeft een teveel aan maatjes meer. Waarschijnlijk werd ze vroeger gepest en heeft ze de mannen niet voor het uitkiezen en probeert ze zichzelf te laten geloven dat ze trots op haar kutfiguur is, terwijl ze 's nachts stiekem huilt als ze die Ben & Jerry's opeet.quote:Op vrijdag 3 april 2009 07:12 schreef apestaartje het volgende:
[..]
Alsof een maatje meer gelijk iemand automatisch tot een gedrocht maakt waar je met een hele grote boog omheen moet lopen.
OMG, hebben wij een mindmelt gehad ofzo!quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:52 schreef Lillebillie het volgende:
Aflevering van gister....
Eerste gast.. "This one time, at band camp".. Mijn hemel. Wat een afknapper. Sorry voor de mensen die ook in zo'n band zitten..![]()
![]()
Tweede "jochie".. Kam je haar!!!!!![]()
Nou, dat was mijn toevoeging op deze zonnige vrijdag!
Heeft je achternichtje ook een naam?quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:00 schreef Badabingea het volgende:
Me achternichtje doet er ook aan mij, haha!
Donequote:Op vrijdag 3 april 2009 13:27 schreef Maanvis het volgende:
De OP kan ook deze nog bevatten:
Klaagbaak topiques:
Take Me Out = HOAX
Take Me Out = (Géén) HOAX #2
Take Me Out = (Géén) HOAX #3
Take Me Out = (Géén) HOAX #4
Take Me Out = Hoax #6
Dan staat die nou ook met foto in de lijstquote:
Hier kan ik me wel in vinden maar dan willekeurigquote:Op donderdag 2 april 2009 22:30 schreef Asskicker14 het volgende:
1. Hilde
2. Oesha
3. Jacobien
4. Rhona
5. Lillian
Honorable mentions voor: Inge (Looks, no brains), Florentine (kan ermee door)
Rhona?quote:Op donderdag 2 april 2009 22:30 schreef Asskicker14 het volgende:
1. Hilde
2. Oesha
3. Jacobien
4. Rhona
5. Lillian
Honorable mentions voor: Inge (Looks, no brains), Florentine (kan ermee door)
Hilde, is dat diegene die er nu uit is?quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:11 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Rhona?. Mijn zou iets van
Oesha , Edina, Hilde, Jacobien, Linde zijn.
Dan moet je dus niet voor Gwenda en Lilian gaan. Dat zijn de braafste meisjes van de klas. Monique daarintegen is overal wel voor in volgens mij.quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:54 schreef ghizzer het volgende:
mijn kudos gaan naar Gwenda en Lilian, omdat ik die het lekkerst vindt. Na 20 afleveringen heb ik al wel door dat je vooral niet moet gaat voor inhoud en duurzaamheid, maar wél moet gaan voor een goeie wip. big up!
Monique dus beslist niet. Die staat er om bekend dat ze al-tijd als eerste wegklikt. Die Diana neukt volgens mij wél de hele dag door, alleen tja.. dat frontje...quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:18 schreef Sugiyama. het volgende:
[..]
Dan moet je dus niet voor Gwenda en Lilian gaan. Dat zijn de braafste meisjes van de klas. Monique daarintegen is overal wel voor in volgens mij.
Waarom wordt Michelle hier niet genoemd trouwens? Tot ze haar mond open trok was ze echt mijn droomvrouw! Zonde dat ze zo dom overkomt.
Monique is kieskeurig, maar als ze overblijft dan is ze ook overal voor in. Die bril, die arrogante blik, die opgepompte tieten... dit is gewoon een dominatrix pur sang.quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:19 schreef ghizzer het volgende:
[..]
Monique dus beslist niet. Die staat er om bekend dat ze al-tijd als eerste wegklikt. Die Diana neukt volgens mij wél de hele dag door, alleen tja.. dat frontje...
die opgepompte tieten zijn gewoon een gevolg van te veel eten en te weinig beweging, maar dat had je al door of niet? En welke bril...?quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:24 schreef Sugiyama. het volgende:
[..]
Monique is kieskeurig, maar als ze overblijft dan is ze ook overal voor in. Die bril, die arrogante blik, die opgepompte tieten... dit is gewoon een dominatrix pur sang.
Ze heeft met sommige afleveringen een bril op.quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:28 schreef ghizzer het volgende:
[..]
die opgepompte tieten zijn gewoon een gevolg van te veel eten en te weinig beweging, maar dat had je al door of niet? En welke bril...?
Nee, doe mij dan maar Hilde, Diana, Lilian, Gwenda of Oesha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |