15 bedpartners in een jaar, maar volgens de ggd was okay ofzo...quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:49 schreef Silenus het volgende:
'Ik had 15 bedpartners'.
Vooral zeggen jongen.
lol alleen haar mondhoeken staan verkeerdquote:
Hij deed me denken aan Marlon Wayans uit Don't be a menace. (Briljante film overigensquote:Op vrijdag 3 april 2009 20:14 schreef Fluvo het volgende:
lol, vandaag was die aflevering met Gillie? lol, k heb nog niet gekeken, hahahahahah
z'n haar leek op een ananas in dat filmpje zeg
quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:18 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hij deed me denken aan Marlon Wayans uit Don't be a menace. (Briljante film overigens)
[ afbeelding ]
Die met dat oversizede jaren 80 jasje? Zeker niet mijn type.quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:49 schreef trxq het volgende:
trouwens er stond eerst een meisje die ook best knap was! Ik weet niet meer hoe ze heet, maar ze had zo'n beige spijkerjasje aan
Ja daarom staan ze ook in mijn top 5.quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:14 schreef Fipomacher het volgende:
[..]
Hilde, is dat diegene die er nu uit is?
Neeh, geef mij maar Oesha of Jacobien danTerwijl ik normaal wel meer op blond val.
Hij zag er een stuk vlotter uit dan je doorgaans van dat type zou verwachten. Je zou haast denken dat 'ie door de vrouwen in z'n omgeving (voor zover aanwezig) helemaal gerestyled is voor dat programma.quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:10 schreef ghizzer het volgende:
haha die laatste heeft het echt verbruid. zijn vertoning was zeker niet verkeerd maar hij kon zichzelf echt niet verkopen met z'n gegame, z'n sociale contacten via internet en dat ie geen zin had om te werken. tering zeg..
Met wat voor een stereotypen uit de jaren 50 leef jij in je hoofd.quote:Op zaterdag 4 april 2009 08:45 schreef apestaartje het volgende:
[..]
Hij zag er een stuk vlotter uit dan je doorgaans van dat type zou verwachten. Je zou haast denken dat 'ie door de vrouwen in z'n omgeving (voor zover aanwezig) helemaal gerestyled is voor dat programma.![]()
(En dat 'ie normaliter met een jampotglazen-bril en bloempotkapsel achter zijn pc zit.)
quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:31 schreef Lillebillie het volgende:
Hihihihi!!!! Dat kapsel van die Gilly! Die eerste jongen was best oké.. Maar een huisman, lekker ambitieus! Ik zou hem Henny gaan noemen!!:)
dat dus. Constant dat gelul over "ik weet niet of dat hij mij wel aankan"quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:31 schreef Lillebillie het volgende:
En vrouwen die getemd willen worden, moeten lekker bij het circus gaan!
inderdaad.. het is wel oppervlakte ten top en dan verlangen ze van mannen dat we vrouwen respecteren.. asteblief zeg!quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:39 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
dat dus. Constant dat gelul over "ik weet niet of dat hij mij wel aankan"
In deze aflevering was jij wel leukquote:Op zaterdag 4 april 2009 12:31 schreef Lillebillie het volgende:
Hihihihi!!!! Dat kapsel van die Gilly! Die eerste jongen was best oké.. Maar een huisman, lekker ambitieus! Ik zou hem Henny gaan noemen!!:)
Ik hoef heus geen miljonair naast me te hebben die constant werkt, maar ook geen huisman. Niet sexy!
En vrouwen die getemd willen worden, moeten lekker bij het circus gaan!
Niet zo gek als 'ie meerdere malen per dag een aflevering opneemt en dat weer enkele dagen achter elkaar.quote:Op zaterdag 4 april 2009 17:16 schreef boi_maverick het volgende:
Jacobien!!!![]()
Eddy heeft trouwens wel elke aflevering dezelfde gimmick! met z'n rijmpjes en uitspraakjes... dezelfde vrouwen, dezelfde grapjes, dezelfde kleren! blijft wel een leuk programma hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |