Nee, maar dat heb je helaas niet altijd in de hand, of je verliefd wordt of niet.quote:
Ik doelde idd op dat laatste.quote:Op woensdag 1 april 2009 19:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nee, maar dat heb je helaas niet altijd in de hand, of je verliefd wordt of niet.
Wat je ermee doet zou je wel in de hand moeten (kunnen) houden
Ik kan me wel voorstellen dat je een misstap maakt...quote:Op woensdag 1 april 2009 19:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik doelde idd op dat laatste.
Heb het zelf niet meegemaakt, dus weet niet hoe zoiets is. Maar het is eigenlijk meer dan fatsoenlijk dat je eerst nadenkt wat je wil en geen dingen gaat doen waarmee je een ander kwetst.
Oquote:Op woensdag 1 april 2009 19:53 schreef Tally het volgende:
ForumHoeren..
En Joey geniet van het gevoel en laat het voor de rest. Tenminste als je relatie je lief is
Op fok blijven, is iig afleidingquote:Op woensdag 1 april 2009 19:56 schreef JoeyT het volgende:
Vind het ook vaag dat tzo snel gaat. ze ligt nu in de kamer naast me en ik wil dr zien.
Je hebt gelijk ja. Maar ze is gewoon te leuk.quote:Op woensdag 1 april 2009 19:53 schreef Tally het volgende:
ForumHoeren..
En Joey geniet van het gevoel en laat het voor de rest. Tenminste als je relatie je lief is
Bij je vriendin heb je wat langdurigsquote:Op woensdag 1 april 2009 19:56 schreef JoeyT het volgende:
Vind het ook vaag dat tzo snel gaat. ze ligt nu in de kamer naast me en ik wil dr zien.
Daarom zit ik nu hier :p. Zij heeft ook een relatie dus meer wordt t sowieso niet.quote:Op woensdag 1 april 2009 19:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Op fok blijven, is iig afleiding
Je zuklt zelf de overweging moeten maken, ik zou zeggen: loop er met een grote boog omheen als je gek bent op je vriendin.
Kijk, een keer je pik achterna lopen is nog wel te doen wat mij betreft, maar verliefd worden op een ander en daarnaar handelen
Dat breekt het vertrouwen veel meer.
Maar goed, das voor mij persoonlijk.
heel goed, nou, geef me je MSN, leid ik je nog wel wat meer afquote:Op woensdag 1 april 2009 20:06 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Daarom zit ik nu hier :p. Zij heeft ook een relatie dus meer wordt t sowieso niet.
Juist dat kortstondige is zo leuk.quote:Op woensdag 1 april 2009 20:05 schreef mrbox het volgende:
[..]
Bij je vriendin heb je wat langdurigsBe a man and control yourself
Genoegquote:Op woensdag 1 april 2009 19:10 schreef KudFokker het volgende:
Ik ga waarschijnlijk beginnen met mijn motor rijbewijs
JonkeL, hoeveel heeft je rijbewijs jou gekost?
Heel jammer, ik baal ook als een stekker. Maar ik blijf er niet eeuwig achteraan lopen.quote:
Huh wat is daar nu zo leuk aan ?quote:
Ja maar bij verliefdheid blijft het niet kortstondig..quote:
Spannend. Het idee elkaar nog maar 2 dagen te zien. Soort vakantieliefde.quote:
Mhhh mja ik zou de relatie te kostbaar vinden om die lol te willen hebbenquote:Op woensdag 1 april 2009 20:29 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Spannend. Het idee elkaar nog maar 2 dagen te zien. Soort vakantieliefde.
Wat voor knopen moet ze dan doorhakken?quote:Op woensdag 1 april 2009 20:08 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Heel jammer, ik baal ook als een stekker. Maar ik blijf er niet eeuwig achteraan lopen.
Edit: zij vind het ook verschrikkelijk, maar dan moet ze maar knopen door hakken.
Nou krijg ik weer alle moraalridders achter mij aan, maar jaquote:Op woensdag 1 april 2009 20:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wat voor knopen moet ze dan doorhakken?
Of heeft ze een relatie?
Haha. Ik ben geen moraal ridder hoorquote:Op woensdag 1 april 2009 20:47 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Nou krijg ik weer alle moraalridders achter mij aan, maar ja
Ja ik begrijp dat het lastig is, maar als je ziet wat ze tegen mij zegt dan mag dat ding allang doorgehakt zijn. Als ik haar was zou ik mijn vriend niet meer aan durven kijken, maargoed. Ik ga me er zelf maar van over tuigen dat ze het bij mij ook zou flikken dan vind ik het niet meer ergquote:Op woensdag 1 april 2009 20:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha. Ik ben geen moraal ridder hoor
Maar oke... Dan is het soms wat lastig om een knoop door te hakken, maar goed; ik weet er het fijne niet van.
had jij veranderd?quote:Op woensdag 1 april 2009 20:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja maar bij verliefdheid blijft het niet kortstondig..
Jup, die kans is idd aanwezig...quote:Op woensdag 1 april 2009 20:52 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ja ik begrijp dat het lastig is, maar als je ziet wat ze tegen mij zegt dan mag dat ding allang doorgehakt zijn. Als ik haar was zou ik mijn vriend niet meer aan durven kijken, maargoed. Ik ga me er zelf maar van over tuigen dat ze het bij mij ook zou flikken dan vind ik het niet meer erg
helaas nietquote:Op woensdag 1 april 2009 20:46 schreef Q. het volgende:
Wat is het hier rustig! Is iedereen aan het neuken?
Ja klopt, maarja alles moet je een keer geprobeert hebbenquote:Op woensdag 1 april 2009 21:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
helaas niet
En @ Jonkel, is ook niet handig iemand met een relatie, krijg je gratis die problemen erbij
Hoop je nog dat ze weggaat bij hem en naar jou komt?
Liever nietquote:Op woensdag 1 april 2009 21:11 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ja klopt, maarja alles moet je een keer geprobeert hebben
En ja stiekem wel, maar moet ik eigenlijk niet doen.
Bijzondere verrichtingen!quote:Op woensdag 1 april 2009 20:08 schreef JonKeL het volgende:
[..]
GenoegUhm sowieso 2x examen. De prijzen weet ik niet precies meer. 1 van 150 en 1 van 220 ongeveer... Je theorie en je uren. Zeg gemiddeld 10 uur per examen. Dus je bent minimaal 1000 euro kwijt ongeveer.
[..]
Heel jammer, ik baal ook als een stekker. Maar ik blijf er niet eeuwig achteraan lopen.
Edit: zij vind het ook verschrikkelijk, maar dan moet ze maar knopen door hakken.
Nee beter.. een ijsje halen.quote:Op woensdag 1 april 2009 20:46 schreef Q. het volgende:
Wat is het hier rustig! Is iedereen aan het neuken?
Nee helaas niet. Een aan uit knopje zou wel heel gemakkelijk zijn.quote:Op woensdag 1 april 2009 21:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Liever niet
Kun je niets aan doen, gevoelens zijn niet zo gemakkelijk uit te zetten.
Er is ALTIJD voetbal!quote:Op woensdag 1 april 2009 21:26 schreef zbbrox het volgende:
oh dr is voetbal.. kan dat de afwezigheid verklaren?
quote:Op woensdag 1 april 2009 21:38 schreef Murmeli het volgende:
topic dood...
straks moet ik nog op tijd naar bed ofzo... of komt de nachtploeg zometeen
Copypaste!quote:Op woensdag 1 april 2009 21:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mijn aanstaande aanwezigheid wodt verklaard door het feit dat ik in bed ga kruipen met een boek
Ik was al bang dat je mij zou vergetenquote:
Je haalt de woorden uit mijn mond!quote:Op woensdag 1 april 2009 21:46 schreef Murmeli het volgende:
elektrische deken? ben je gek in je hoofd ofzo?
hoi auto
Slaap lekker op deze vroege avond.quote:Op woensdag 1 april 2009 21:45 schreef zbbrox het volgende:
tot morgenvroeg yall!
nog maar 1 dagje werken en dan weekend OYG
das een vrolijke gedachte
Jou vergeten? Ik zou niet durven!quote:Op woensdag 1 april 2009 21:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik was al bang dat je mij zou vergeten![]()
Gelukkig maar! Anders gaat het 9mei niet door hè!quote:
Ik zal het in mijn achterhoofd houden!quote:Op woensdag 1 april 2009 21:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Gelukkig maar! Anders gaat het 9mei niet door hè!
gaan jullie daten op de singles meet?quote:Op woensdag 1 april 2009 21:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Gelukkig maar! Anders gaat het 9mei niet door hè!
Braaaáf!quote:Op woensdag 1 april 2009 21:51 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik zal het in mijn achterhoofd houden!
Ik weet nog niet of ik kom, maar iets om mee te chanteren is altijd handigquote:Op woensdag 1 april 2009 21:53 schreef Murmeli het volgende:
[..]
gaan jullie daten op de singles meet?
quote:Op woensdag 1 april 2009 21:53 schreef Murmeli het volgende:
[..]
gaan jullie daten op de singles meet?
Ik slaap ook altijd heel vroeg, meestal zo een uur of 3 's ochtends.quote:
quote:Op woensdag 1 april 2009 21:57 schreef Ludootje het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik slaap ook altijd heel vroeg, meestal zo een uur of 3 's ochtends.
Zodat je weer lekker vroeg naar bed kan?quote:Op woensdag 1 april 2009 21:57 schreef Q. het volgende:
[..].
Ik moet er 6:30 uit morgen dus ik ga niet te laat. Misschien dat ik er wel om 6:00 uit ga. Kan ik lekker vroeg weer naar huis..
Ja, want vrijdag moet ik er ook weer vroeg uit.quote:Op woensdag 1 april 2009 21:59 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Zodat je weer lekker vroeg naar bed kan?
Hoi Chick!quote:
Opa...quote:Op woensdag 1 april 2009 22:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Of zoals we zeiden toen ik nog jong was: "Gompie!"
Noukster!quote:
Geniaal, ik lach me helemaal ziekquote:
Dat moest ik kwijt en nu ben ik het kwijtquote:
Ludo!quote:
Jaaaaaaaaaaaaa, zo werkt dat natuurlijk niet hè?quote:Op woensdag 1 april 2009 22:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat moest ik kwijt en nu ben ik het kwijt
Dit keer welquote:Op woensdag 1 april 2009 22:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaa, zo werkt dat natuurlijk niet hè?
Ben jij al 25 dan !? hahahah omg dat had ik zo niet gedacht en ik heb je zelfs IRL gezienquote:Op woensdag 1 april 2009 22:06 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik word over precies 60 dagen 26...
Dat was een verkapte "check-mij-iets-op-een-publiek-forum-zetten-zodat-jullie-nieuwsgierig-worden-maar-ik-ga-niet-zeggen-wat" post.quote:
Over 60 dagen pas hé?quote:Op woensdag 1 april 2009 22:09 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ben jij al 26 dan !? hahahah omg dat had ik zo niet gedacht en ik heb je zelfs IRL gezien
Zo verkapt vond ik 'm nietquote:Op woensdag 1 april 2009 22:09 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dat was een verkapte "check-mij-iets-op-een-publiek-forum-zetten-zodat-jullie-nieuwsgierig-worden-maar-ik-ga-niet-zeggen-wat" post.
Ik ben niet de enige die het weet, als dat je troostquote:Op woensdag 1 april 2009 22:11 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Jíj niet nee... jij weet waar het over gaat.
FOk heeft wel vreemde uitwerkingen op sommige vrouwenquote:
quote:Op woensdag 1 april 2009 22:13 schreef mrbox het volgende:
[..]
FOk heeft wel vreemde uitwerkingen op sommige vrouwen![]()
Hopen dat je dat op je 40e ook nog hoort.quote:Op woensdag 1 april 2009 22:12 schreef Nouk84 het volgende:
Ik word over een paar maanden pas 25
Jong broekie, jong bloempje, dat soort termen hoor ik regelmatig
Nee, nu voel ik me naast nieuwsgierig ook nog eens buitengesloten...quote:Op woensdag 1 april 2009 22:12 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige die het weet, als dat je troost
Hoe oud ben jij dan als je eenmaal je studie hebt afgerond ?quote:Op woensdag 1 april 2009 22:10 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Over 60 dagen pas hé?![]()
En ik krijg vaker te horen dat ik er jonger uit zie (22-23). Als ik veertig ben, ben ik er blij mee.
Ik ga uit van 27.quote:Op woensdag 1 april 2009 22:14 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij dan als je eenmaal je studie hebt afgerond ?
Is het zeker!quote:Op woensdag 1 april 2009 22:15 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik ga uit van 27.
Vind ik een acceptabele leeftijd.
"Ben jij al zó oud?!?!" hoor ik vaak.quote:Op woensdag 1 april 2009 22:12 schreef Nouk84 het volgende:
Ik word over een paar maanden pas 25
Jong broekie, jong bloempje, dat soort termen hoor ik regelmatig
Ja nog genoeg tijd om te werkenquote:Op woensdag 1 april 2009 22:15 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik ga uit van 27.
Vind ik een acceptabele leeftijd.
Dat dusquote:
Mijn "vader" vroeg net:quote:Op woensdag 1 april 2009 22:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Geniaal, ik lach me helemaal ziek![]()
Ennatuurlijk!
Heh kleine meidquote:Op woensdag 1 april 2009 22:23 schreef automatic_ het volgende:
Jemie, wat ben ik een broekje bij jullie!
quote:Op woensdag 1 april 2009 22:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mijn "vader" vroeg net:
Wat was jij net aan het doen?
Ik; Hoezo?
Hij; Nou, ik hoorde je praten en lachen en dan weer praten en ik weet het ook allemaal niet
Ja inderdaad! Dan moeten jullie heeeél lief zijn hèquote:Op woensdag 1 april 2009 22:24 schreef mrbox het volgende:
[..]
Heh kleine meidje bent momenteel ff de benjamin van Singles nu
Hehequote:
Pffft wat een jonkie ben jijquote:Op woensdag 1 april 2009 22:23 schreef automatic_ het volgende:
Jemie, wat ben ik een broekje bij jullie!
Oh, is dat zo?quote:Op woensdag 1 april 2009 22:31 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Maar ondertussen, die jonkies komen altijd overal ongestraft mee weg
Jaa jij gaat zelfs een 2de baan er bij nemenquote:
Héérlijk druk! I love itquote:Op woensdag 1 april 2009 22:31 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jaa jij gaat zelfs een 2de baan er bij nemen
In mijn beleving niet hoorquote:
Kan jij eigenlijk wel tappenquote:
Met dit weer wil ik juist de hele dag lekker niets hoeven doen. Beetje wandelen, terrasje, fietsen etc.quote:
quote:Op woensdag 1 april 2009 22:35 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Met dit weer wil ik juist de hele dag lekker niets hoeven doen. Beetje wandelen, terrasje, fietsen etc.
En het liefst doe je dat zeker als uitkeringstrekkerquote:Op woensdag 1 april 2009 22:35 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Met dit weer wil ik juist de hele dag lekker niets hoeven doen. Beetje wandelen, terrasje, fietsen etc.
Kan ik! Maar ik ben dan ook een droomvrouwquote:Op woensdag 1 april 2009 22:35 schreef mrbox het volgende:
[..]
Kan jij eigenlijk wel tappenof mag je alleen maar glazen ruimen
Ik heb vandaag een uur naar huis gefietst van mijn werk, heerlijk.. Maar ik werk sowieso fulltime, niet te vergelijken bij jouw studentenlevenquote:Op woensdag 1 april 2009 22:35 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik werk er ook nog 16 uur per week naast!quote:Op woensdag 1 april 2009 22:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een uur naar huis gefietst van mijn werk naar huis, heerlijk.. Maar ik werk sowieso fulltime, niet te vergelijken bij jouw studentenleven
Even denken, ik werk 40 uur bij mijn baan, studeer 2 avonden in de week, dans 1 avond in de week, ga dus één nacht in de week werken in de kroeg. Top that!quote:Op woensdag 1 april 2009 22:37 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik werk er ook nog 16 uur per week naast!
Nee dank je! Ik wil ook nog tijd over hebben om te leven!quote:Op woensdag 1 april 2009 22:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Even denken, ik werk 40 uur bij mijn baan, studeer 2 avonden in de week, dans 1 avond in de week, ga dus één nacht in de week werken in de kroeg. Top that!
quote:Op woensdag 1 april 2009 22:38 schreef automatic_ het volgende:
Nouk! Ludootje vindt ons sms-gedrag kansloos![]()
Ik zwicht niet voor chantage!quote:Op woensdag 1 april 2009 21:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ik kom, maar iets om mee te chanteren is altijd handig
Stomme jij!quote:
In dit geval wel hoor!quote:Ik zwicht niet voor chantage!
Meestal dan...
Lief doen jij!quote:
Want...?quote:Op woensdag 1 april 2009 22:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Stomme jij!
[..]
In dit geval wel hoor!
WAT!!! Hoe durft ie?!quote:Op woensdag 1 april 2009 22:38 schreef automatic_ het volgende:
Nouk! Ludootje vindt ons sms-gedrag kansloos![]()
Ja dan is alles wel een verkapte boodschap.quote:
Dat denk ik!quote:
Schandalig hè?quote:
Ehm... Op dit moment valt het wel mee hoor!quote:
We smsen genoeg, en bellen ook genoegquote:
Spill it!quote:
+ PMen & MSNquote:Op woensdag 1 april 2009 22:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
We smsen genoeg, en bellen ook genoeg
quote:Op woensdag 1 april 2009 22:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ehm... Op dit moment valt het wel mee hoor!
quote:Op woensdag 1 april 2009 22:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
We smsen genoeg, en bellen ook genoeg
Ik ook. Voelt een beetje als vanoudsquote:Op woensdag 1 april 2009 22:48 schreef automatic_ het volgende:
Oh ik wil even iets kwijt.
Ik vind het vanavond - of naja, nu - gezellig met jullie i.p.v. vanmiddag
Heb ik net al helemaal aan otootje_ uitgelegd.quote:
Copy Paste!quote:Op woensdag 1 april 2009 22:49 schreef Ludootje het volgende:
Heb ik net al helemaal aan otootje_ uitgelegd.
Hahahaquote:Op woensdag 1 april 2009 22:49 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Misschien hadden jullie eest even moeten smsen over het antwoord
Hmm... Jij vindt smsen stom!quote:
Mja iddquote:Op woensdag 1 april 2009 22:49 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik ook. Voelt een beetje als vanouds
Je vindt het nutteloosquote:Heb ik net al helemaal aan otootje_ uitgelegd.
Pas maar op straks ga ik huilen hoorquote:Op woensdag 1 april 2009 22:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja dan is alles wel een verkapte boodschap.
Die van jou bijvoorbeeld; Verkapte-ik-ben-een-raspessimist? En dat ben ik nog vriendelijk.
Een of twee smsjes per dag zijn leuk, dan weet je dat iemand even aan je denkt oid. Maar tig keer heen en weer smsen... Doe dan gewoon bellen, kan je ook je verhaal kwijt.quote:
quote:Ludootje zegt: Maar dan 1 of 2 of zo. En niet tientallen, zoals ik bij sommige mensen zie. Sorry, maar dat vind ik een beetje kansloos
Hahaha jij hebt geneens tijd voor een relatie johquote:Op woensdag 1 april 2009 22:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Even denken, ik werk 40 uur bij mijn baan, studeer 2 avonden in de week, dans 1 avond in de week, ga dus één nacht in de week werken in de kroeg. Top that!
Blijkbaar heb ik mezelf hier klemgeluld, of niet?quote:Op woensdag 1 april 2009 22:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hahaha
Nouk haar antwoord is juist
[..]
Hmm... Jij vindt smsen stom!![]()
Anders kreeg je een verrassings-sms!
Niet dat ik iets heb tegen alle nieuwe mensen, maar ik had echt het idee dat ik niemand hier meer kende vanmiddagquote:Op woensdag 1 april 2009 22:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja idd
Vanmiddag was het vast ook vanouds voor hun, maar het leek meer op SEX SC :x
Je kan er toch subtiel wat van zeggenquote:Op woensdag 1 april 2009 22:55 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Niet dat ik iets heb tegen alle nieuwe mensen, maar ik had echt het idee dat ik niemand hier meer kende vanmiddag
Dat heb ik dus net gedaan!quote:Op woensdag 1 april 2009 22:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je kan er toch subtiel wat van zeggen
Jij liegt tegen mijn zus!quote:
Jaquote:Op woensdag 1 april 2009 22:55 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Blijkbaar heb ik mezelf hier klemgeluld, of niet?
Uhuh... Ik snap hetquote:Niet dat ik iets heb tegen alle nieuwe mensen, maar ik had echt het idee dat ik niemand hier meer kende vanmiddag![]()
Ja maar ik had het later ook genuanceerd. En mijn gouden regel...quote:Op woensdag 1 april 2009 22:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jij liegt tegen mijn zus!![]()
[..]
Ja
[..]
Uhuh... Ik snap het
Oke, kusje?quote:Op woensdag 1 april 2009 22:59 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ja maar ik had het later ook genuanceerd. En mijn gouden regel...
Ik vrees van welquote:Op woensdag 1 april 2009 23:01 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Kan ik dit nou als tegen-chantagemiddel gebruiken?
Trap er niet in hoor!quote:Op woensdag 1 april 2009 23:01 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Kan ik dit nou als tegen-chantagemiddel gebruiken?
Of zou ze dit gepland hebben. Dat ze me laat dénken dat ik mijn gelijk heb gekregen, maar ondertussen zo op een makkelijke manier mij een bot toegeworpen heeft?quote:
Verdorie..quote:Op woensdag 1 april 2009 23:02 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Yes!![]()
Staan we weer op gelijke voet.
Gelukkig niet zeg!quote:Op woensdag 1 april 2009 22:55 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hahaha jij hebt geneens tijd voor een relatie joh
Dat zou ik noooooit doen!quote:Op woensdag 1 april 2009 23:05 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Of zou ze dit gepland hebben. Dat ze me laat dénken dat ik mijn gelijk heb gekregen, maar ondertussen zo op een makkelijke manier mij een bot toegeworpen heeft?
Maar natuurlijkquote:Op woensdag 1 april 2009 23:05 schreef ThE_ED het volgende:
Hey, jullie redden het samen verder wel hier heh?
ok
Sorry, doe gezellig mee!quote:Op woensdag 1 april 2009 23:05 schreef ThE_ED het volgende:
Hey, jullie redden het samen verder wel hier heh?
ok
SMS'en isquote:Op woensdag 1 april 2009 22:52 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Een of twee smsjes per dag zijn leuk, dan weet je dat iemand even aan je denkt oid. Maar tig keer heen en weer smsen... Doe dan gewoon bellen, kan je ook je verhaal kwijt.
Ja, ik ben er ook al ingetrapt netquote:Op woensdag 1 april 2009 23:05 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Of zou ze dit gepland hebben. Dat ze me laat dénken dat ik mijn gelijk heb gekregen, maar ondertussen zo op een makkelijke manier mij een bot toegeworpen heeft?
Jaa automaatje is niet voor de poes ludoquote:Op woensdag 1 april 2009 23:05 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Geen katje om zonder handschoenen aan te pakken bedoel je?quote:Op woensdag 1 april 2009 23:07 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jaa automaatje is niet voor de poes ludo
Er zijn hier ook mannen hoorquote:Op woensdag 1 april 2009 23:08 schreef KudFokker het volgende:
Goedenavond forum dames
Het was weer heerlijk haha, vast beter dan voetbal kijken
Hoeveel is het geworden?
quote:Op woensdag 1 april 2009 23:07 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jaa automaatje is niet voor de poes ludo
Oh, is dat zo?quote:Op woensdag 1 april 2009 23:08 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Geen katje om zonder handschoenen aan te pakken bedoel je?
Ik koos alleen partij voor iemand andersquote:
Dus dit varkentje is wel te wassen?quote:Op woensdag 1 april 2009 23:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
[..]
Oh, is dat zo?
Jemie! Jullie denken echt vreemd over mij! Ik ben kei aardig!
Noem je mij nu een varkentje?!quote:Op woensdag 1 april 2009 23:12 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dus dit varkentje is wel te wassen?
Oh, heet dat tegenwoordig zoquote:Op woensdag 1 april 2009 23:13 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Nee, ik kijk alleen even de kat uit de boom.
Hahaquote:Op woensdag 1 april 2009 23:15 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Gelukkig. Heb ook geen zin om oude koeien uit de sloot te halen.
Je kan altijd nog die schapen over de dam volgenquote:Op woensdag 1 april 2009 23:15 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Gelukkig. Heb ook geen zin om oude koeien uit de sloot te halen.
Slaap ze!quote:Op woensdag 1 april 2009 23:17 schreef Nouk84 het volgende:
Slaap lekker, ik ga nog even mijn slaapkamer opruimen en dan duik ik erin
Goed zo. En nu?quote:Op woensdag 1 april 2009 23:18 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ok, en nu ben ik ook door mijn parate kennis van dierenspreekwoorden heen.
nn Noukster!quote:Op woensdag 1 april 2009 23:17 schreef Nouk84 het volgende:
Slaap lekker, ik ga nog even mijn slaapkamer opruimen en dan duik ik erin
Ach, ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is.quote:Op woensdag 1 april 2009 23:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je kan altijd nog die schapen over de dam volgen
Of de aap uit de mouw schudden...quote:Op woensdag 1 april 2009 23:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je kan altijd nog die schapen over de dam volgen
Een ezel stoot zich over het algemeen geen twee keer aan dezelfde steen..quote:Op woensdag 1 april 2009 23:21 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Of de aap uit de mouw schudden...
De kat uit de boom kijken
Zullen we er even een stelling tegenaan gooien?quote:
Bed beviel beter jaquote:Op woensdag 1 april 2009 23:09 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Er zijn hier ook mannen hoor
Bed was beter? Fijne mental image, trouwens...
Behalve als dat kat van huis is, want dan dansen de muizen op tafel !quote:Op woensdag 1 april 2009 23:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Een ezel stoot zich over het algemeen geen twee keer aan dezelfde steen..
Dan weet ik dat ze iets anders aan het doen isquote:Op woensdag 1 april 2009 23:22 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Zullen we er even een stelling tegenaan gooien?
Voel je je genegeerd als je partner niet meteen op je belletje/smsje reageert?
Nee, ik voel mij niet genegeerd, maar ik kan er soms niet goed tegen. Dit heeft echter z'n redenen - van "vroeger"quote:Op woensdag 1 april 2009 23:22 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik hoor en zie wel wanneer ie wil reageren. Het zou wat, als ik zou verwachten als hij meteen springt als ik roep (en andersom ook trouwens)quote:Op woensdag 1 april 2009 23:22 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Zo zie ik het zelf ookquote:Op woensdag 1 april 2009 23:24 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dan weet ik dat ze iets anders aan het doen is
Ik ben er zelfs af en toe ook (té) laks mee
Ligt aan het moment, soms vind ik het prettig als er meteen wordt er gereageerd andere momenten maakt het me minder uit.quote:Op woensdag 1 april 2009 23:22 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ja inderdaad.quote:Op woensdag 1 april 2009 23:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ligt aan het moment, soms vind ik het prettig als er meteen wordt er gereageerd andere momenten maakt het me minder uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
Pardon?quote:
Haha. Ik vond het gewoon vanmiddag niet zoquote:
Precies. En als het echt belangrijk is, dan probeert iemand me wel 3 keer achter elkaar te bellen. Dan kan ik tijdens werk even weglopen om terug te bellen.quote:Op woensdag 1 april 2009 23:27 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
Als het iets belangrijks is hoop je snel op antwoord...
Maar aan de andere kant, als het zo belangrijk is ga je er niet over smsen
quote:Op woensdag 1 april 2009 23:35 schreef KudFokker het volgende:
Hmm ik stuur elke maand toch wel tussen de 500 en 800 smsjes volgens mij statistieken
Heb gelukkig 1.000 smsjes per maand voor 10 euro
Dat is om de dag 1quote:Op woensdag 1 april 2009 23:36 schreef Ludootje het volgende:
[..]
![]()
Ik haal de 15 nog nauwelijks volgens mij
Wie?quote:
quote:Op woensdag 1 april 2009 23:37 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat is om de dag 1haha
Maar ik ga slapen
Heb morgen vroeg een vergadering namens iemand anders...
Weet geen reet van het onderwerp af, dus zal héél spannend worden
Ik spreek jullie morgen!
Slaap ze!quote:
Ik deed even mee met de dierlijke spreekwoordenquote:Op woensdag 1 april 2009 23:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Pardon?
[..]
Haha. Ik vond het gewoon vanmiddag niet zo
Ik ga weleens over de 1000 heenquote:Op woensdag 1 april 2009 23:35 schreef KudFokker het volgende:
Hmm ik stuur elke maand toch wel tussen de 500 en 800 smsjes volgens mij statistieken
Heb gelukkig 1.000 smsjes per maand voor 10 euro
Oooquote:Op woensdag 1 april 2009 23:40 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik deed even mee met de dierlijke spreekwoorden
Tnx matequote:Op woensdag 1 april 2009 23:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik heb nog een broodje kaas voor je.
Tnx!quote:
quote:Op woensdag 1 april 2009 23:44 schreef ThE_ED het volgende:
wow mijn nieuwe foto op paiq heeft een 9.2 wat doe ik?!
Het is er wel 1 waar ik mijn lenzen in heb, die ik eigenlijk vrij kut dragen vind. Heb bijna altijd bril.
Oooo... Dan moet ik dat ook eens doen!quote:Op woensdag 1 april 2009 23:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
hoe minder ze zien, hoe hoger het wordt
quote:
Voor andere had ik ook gewoon een zesje hoorquote:
Ik zat eerst ook op 8.5-9. Nu 7,2 of zoquote:Op woensdag 1 april 2009 23:55 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik had eerst allemaal 8en en 9s. Nu allemaal in de 6. Wat een drama.
Reality is a bitch, huh?quote:Op woensdag 1 april 2009 23:58 schreef JonKeL het volgende:
Het is toch wat. Ik ben nog lelijker dan ik dacht.
whehe, pimp dan eens met jouw cijfers men!quote:Op woensdag 1 april 2009 23:58 schreef JonKeL het volgende:
Het is toch wat. Ik ben nog lelijker dan ik dacht.
7.9 hier met 179 keer beoordeeld. En dan ben ik echt niet fotogeniekquote:Op woensdag 1 april 2009 23:56 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik zat eerst ook op 8.5-9. Nu 7,2 of zo![]()
En ik ben ook nog eens de meest a-fotogenieke persoon die er is.
quote:Op donderdag 2 april 2009 00:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
7.9 hier met 179 keer beoordeeld. En dan ben ik echt niet fotogeniek
eh, nee.quote:
Idd!quote:
Doe mij zo'n baan!quote:Op donderdag 2 april 2009 00:15 schreef djayzz het volgende:
[..]
Idd!
vanmiddag op mijn werk:
Baas: djayzz jij bent nu bezig met berekeningen voor het project in brazilie. Heb je de komende week nog verplichtingen in NL.
Ik: nee, niet echt.
Baas: in dat geval vlieg je vrijdag naar Rio om de area-manager bij te staan bij de besprekingen met de klant.
quote:
Oh dat is al snel! Niceee!quote:Op donderdag 2 april 2009 00:20 schreef djayzz het volgende:
[..]
dus djayzz zit vanaf vrijdagavond tot volgende week donderdag aan de copa
![]()
Jah, idd:p ik schrok ook, ehm, vandaag om 3 uur vertel je me dat ik vrijdagochtend om 10 uur moet vliegen. Lol!quote:
Slaap ze, djayzz!quote:Op donderdag 2 april 2009 00:25 schreef djayzz het volgende:
Maar ik ga eens lekker slapen, morgen weer vroeg opTrusten Fok!kertjes
![]()
Gezellig!quote:Op donderdag 2 april 2009 00:32 schreef ThE_ED het volgende:
Zo weer wat borrels en meetings geregeld voor de komende tijd.
Altijd goed.quote:Op donderdag 2 april 2009 00:32 schreef ThE_ED het volgende:
Zo weer wat borrels en meetings geregeld voor de komende tijd.
quote:
Waarom ben je een boefje als je gaat slapen?quote:
Omdat.quote:Op donderdag 2 april 2009 00:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Waarom ben je een boefje als je gaat slapen?
Je lult jezelf weer vast?quote:
Werk ze!quote:Op donderdag 2 april 2009 00:43 schreef ThE_ED het volgende:
Ik ga er ook maar in, morgen weer werken.
Vooral heel veel koffie.quote:Op donderdag 2 april 2009 06:48 schreef MNR het volgende:
Hey Qtie
Groene thee of koffie ftw! Over een uurtje voel je je vast weer fitter
quote:Op donderdag 2 april 2009 06:58 schreef Q. het volgende:
Alleen nu?
Wat denk je zelf?! Ik ben nog jong en fris!quote:Op donderdag 2 april 2009 07:14 schreef Q. het volgende:
Nog 30.
begint goedquote:Op donderdag 2 april 2009 07:28 schreef DR34M3R het volgende:
Ik had nu eigenlijk willen beginnen met werken. Nou ja, half uurt je later dan maar.
Flexibele werktijden ftwquote:
Hey MNR, hoe is het nou?quote:
Snuit is zelden serieusquote:@Snuit: en ik nog even twijfelen of je serieus was. Gelukkig maar, want het is helemaal niet nodig om jaloers te zijn. Zoals je zelf zegt: je bent nog jong en fris
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |