Nee, maar dat heb je helaas niet altijd in de hand, of je verliefd wordt of niet.quote:
Ik doelde idd op dat laatste.quote:Op woensdag 1 april 2009 19:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nee, maar dat heb je helaas niet altijd in de hand, of je verliefd wordt of niet.
Wat je ermee doet zou je wel in de hand moeten (kunnen) houden
Ik kan me wel voorstellen dat je een misstap maakt...quote:Op woensdag 1 april 2009 19:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik doelde idd op dat laatste.
Heb het zelf niet meegemaakt, dus weet niet hoe zoiets is. Maar het is eigenlijk meer dan fatsoenlijk dat je eerst nadenkt wat je wil en geen dingen gaat doen waarmee je een ander kwetst.
Oquote:Op woensdag 1 april 2009 19:53 schreef Tally het volgende:
ForumHoeren..
En Joey geniet van het gevoel en laat het voor de rest. Tenminste als je relatie je lief is
Op fok blijven, is iig afleidingquote:Op woensdag 1 april 2009 19:56 schreef JoeyT het volgende:
Vind het ook vaag dat tzo snel gaat. ze ligt nu in de kamer naast me en ik wil dr zien.
Je hebt gelijk ja. Maar ze is gewoon te leuk.quote:Op woensdag 1 april 2009 19:53 schreef Tally het volgende:
ForumHoeren..
En Joey geniet van het gevoel en laat het voor de rest. Tenminste als je relatie je lief is
Bij je vriendin heb je wat langdurigsquote:Op woensdag 1 april 2009 19:56 schreef JoeyT het volgende:
Vind het ook vaag dat tzo snel gaat. ze ligt nu in de kamer naast me en ik wil dr zien.
Daarom zit ik nu hier :p. Zij heeft ook een relatie dus meer wordt t sowieso niet.quote:Op woensdag 1 april 2009 19:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Op fok blijven, is iig afleiding
Je zuklt zelf de overweging moeten maken, ik zou zeggen: loop er met een grote boog omheen als je gek bent op je vriendin.
Kijk, een keer je pik achterna lopen is nog wel te doen wat mij betreft, maar verliefd worden op een ander en daarnaar handelen
Dat breekt het vertrouwen veel meer.
Maar goed, das voor mij persoonlijk.
heel goed, nou, geef me je MSN, leid ik je nog wel wat meer afquote:Op woensdag 1 april 2009 20:06 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Daarom zit ik nu hier :p. Zij heeft ook een relatie dus meer wordt t sowieso niet.
Juist dat kortstondige is zo leuk.quote:Op woensdag 1 april 2009 20:05 schreef mrbox het volgende:
[..]
Bij je vriendin heb je wat langdurigsBe a man and control yourself
Genoegquote:Op woensdag 1 april 2009 19:10 schreef KudFokker het volgende:
Ik ga waarschijnlijk beginnen met mijn motor rijbewijs
JonkeL, hoeveel heeft je rijbewijs jou gekost?
Heel jammer, ik baal ook als een stekker. Maar ik blijf er niet eeuwig achteraan lopen.quote:
Huh wat is daar nu zo leuk aan ?quote:
Ja maar bij verliefdheid blijft het niet kortstondig..quote:
Spannend. Het idee elkaar nog maar 2 dagen te zien. Soort vakantieliefde.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |