Nee dusquote:Op woensdag 1 april 2009 18:10 schreef Ebbruh het volgende:
TS zat in de metro naar "Henk Sneevlietweg" zat er een of andere vikking voor hem...
De rest kun je eigenlijk zelf invullen![]()
Nee, kan ik niet. Bovendien is het 'viking', ik weet niet waarom je 'vikking' zou schrijven aangezien dat heel anders klinkt dan 'viking'.quote:Op woensdag 1 april 2009 18:10 schreef Ebbruh het volgende:
Je kent het wel:
Zogenaamde 'lolbroeken' die denken dat ze vandaag opeens wel grappig (moeten) zijn!
TS zat in de metro naar "Henk Sneevlietweg" zat er een of andere vikking voor hem...
De rest kun je eigenlijk zelf invullen![]()
Klacht: Humorloze Amsterdammers (is dat niet een pleonasme :p) die op één april zichzelf overschatten!
Jij komt uit Turkije.quote:
-Zogenaamde 'lolbroeken' die denken dat ze vandaag opeens wel grappig (moeten) zijn!quote:Op woensdag 1 april 2009 18:15 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee, kan ik niet. Bovendien is het 'viking', ik weet niet waarom je 'vikking' zou schrijven aangezien dat heel anders klinkt dan 'viking'.
Waar zeg ik dat dan?quote:Op woensdag 1 april 2009 18:20 schreef Ebbruh het volgende:
[..]
Het gaat ook helemaal niet om vikingen prutser
Ik kom uit Turkije, en woon NIET in Slotervaart.quote:Op woensdag 1 april 2009 18:18 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Jij komt uit Turkije. [ afbeelding ]
Mensen die grappig denken te zijn zuigen sowieso, ik vind juist dat Amsterdammers wel veel humor hebben maar daar moet je van houden cq tegen kunnen aangezien het meestal nogal direct isquote:Op woensdag 1 april 2009 18:20 schreef Ebbruh het volgende:
[..]
-Zogenaamde 'lolbroeken' die denken dat ze vandaag opeens wel grappig (moeten) zijn!
-Klacht: Humorloze Amsterdammers
Ik kom uit Nederland jaquote:Op woensdag 1 april 2009 18:21 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Ik kom uit Turkije, en woon NIET in Slotervaart.
Jij komt uit Nederland (??), en woont in Slotervaart.
Almerequote:Op woensdag 1 april 2009 18:23 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik kom uit Nederland ja
En geen Slotervaart nee, Almere.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |