Klopt, als je aan komt rennen gauw de deuren dicht doen.quote:Op woensdag 1 april 2009 18:34 schreef Profesor het volgende:
Regelmatig vragen die chauffeurs er ook zelf om.
Of idioot optrekken en afremmen. Laatst had ik bijna een bejaarde op schoot omdat ze moeite had overeind te blijven staan.quote:Op woensdag 1 april 2009 18:36 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Klopt, als je aan komt rennen gauw de deuren dicht doen.
Dan moet je de plaats waar jij zit aan haar gunnen oude mensen kunnen nou eenmaal niet blijven staanquote:Op woensdag 1 april 2009 18:41 schreef Profesor het volgende:
[..]
Of idioot optrekken en afremmen. Laatst had ik bijna een bejaarde op schoot omdat ze moeite had overeind te blijven staan.
De opa's en oma's moeten maar eens leren om buiten de spits om de bus te nemen, dan zijn ze voor 80% leeg. Als je altijd maar opstaat leren ze het nooit.quote:Op woensdag 1 april 2009 18:42 schreef Driver-UnHrC het volgende:
[..]
Dan moet je de plaats waar jij zit aan haar gunnen oude mensen kunnen nou eenmaal niet blijven staan
Daar heb je dan ook wel weer gelijk in, maar als ze je zo aankijken met die oude ogen dan sta je toch wel ff op das wel net zo menselijkquote:Op woensdag 1 april 2009 18:45 schreef Profesor het volgende:
[..]
De opa's en oma's moeten maar eens leren om buiten de spits om de bus te nemen, dan zijn ze voor 80% leeg. Als je altijd maar opstaat leren ze het nooit.
Niet als ze staar hebben...quote:Op woensdag 1 april 2009 18:49 schreef Driver-UnHrC het volgende:
[..]
Daar heb je dan ook wel weer gelijk in, maar als ze je zo aankijken met die oude ogen dan sta je toch wel ff op das wel net zo menselijk
Dat wil ik best doen maar als bij de volgende halte dan 10 mensen om je heen uitstappen moet ik toch echt even op ze kotsenquote:Op woensdag 1 april 2009 18:42 schreef Driver-UnHrC het volgende:
[..]
Dan moet je de plaats waar jij zit aan haar gunnen oude mensen kunnen nou eenmaal niet blijven staan
Thx.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |