Aangezien TS denkt dat bomen zweven denk ik dat hij beter een mooie witte jas met lange mouwen kan dragenquote:Op woensdag 1 april 2009 16:39 schreef Pieter-utd het volgende:
Wat een rare vorm heeft je jas, is het een vuilniszak?
Daarbij is het mistig, want ik kan de boom niet goed zien. Het is dus maar beter als je een jas aan doet.
Dat snap ik ook maar maar je tekent jezelf toch niet met een pens waar menig tokkie trots op is, ofwel?quote:Op woensdag 1 april 2009 16:41 schreef Stefstuntpiloot het volgende:
Niet bashen op mijn paint kwaliteiten ja, ik ben geen verdomde Picasso.
Ik weet in ieder geval dat het niet zo is.quote:Op woensdag 1 april 2009 16:43 schreef jagga het volgende:
[..]
Dat snap ik ook maar maar je tekent jezelf toch niet met een pens waar menig tokkie trots op is, ofwel?
Je lijkt m'n buurvrouw welquote:
Mijn God. Sommige mensenquote:Op woensdag 1 april 2009 16:54 schreef solar22 het volgende:
Normaalgesproken zou ik niet reageren maar vooruit, het is tenslotte 1 april.
Je vraagt of je met zonder jas naar buiten mag, hier zitten al 2 fouten in.
Ten eerste waarom vragen? aan wie ? Ga gewoon naar buiten.
Ten tweede "MET zonder jas" kom op zeg dat kan je toch niet menen. dit moet een aprilgrap zijn.
Dan nog kun je die jas gewoon aan de kant gooien als je eenmaal buiten bent.
Waarom ga je buiten voetballen, je kunt toch wel betere dingen verzinnen om te doen.
Gamen op één of andere console. (als het dan persé voetbal moet zijn, er zijn zat voetbal games) Oh wacht de game tijdslimiet van de dag is zeker al verstreken.
Of het is een 1 aprilgrap of TS is 10 jaar en mag nu even een uurtje achter de pc en moet vragen of zijn jasje uitmag.
In het eerste geval is het FAIL maar in het tweede geval is het EPIC FAIL.
quote:Op woensdag 1 april 2009 16:54 schreef solar22 het volgende:
Waarom ga je buiten voetballen, je kunt toch wel betere dingen verzinnen om te doen.
Gamen op één of andere console. (als het dan persé voetbal moet zijn, er zijn zat voetbal games) Oh wacht de game tijdslimiet van de dag is zeker al verstreken.
Dat kan natuurlijk ookquote:
Ja hallo zeg wie begint er over dat ie niet MET zonder jasje naar buiten mag, ik was het niet.quote:
quote:Op woensdag 1 april 2009 16:59 schreef solar22 het volgende:
[..]
Ja hallo zeg wie begint er over dat ie niet MET zonder jasje naar buiten mag, ik was het niet.
Belachelijke klacht vraagt om belachelijke reactie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |