Ga jij maar naar de nacht. C&S is prima in de middagquote:
Weer een 1 april-grap?quote:Op woensdag 1 april 2009 16:13 schreef Stefstuntpiloot het volgende:
[..]
Ga jij maar naar de nacht. C&S is prima in de middag
heerlijk ! hier helaas bewolking. Weg zonquote:Op woensdag 1 april 2009 16:13 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Nog maar 20 minuten. Dan genieten van het zonnetje
dan zal jij het vast ook erg vinden dat SL weggaat na de bowlingavondquote:Op woensdag 1 april 2009 16:13 schreef Stefstuntpiloot het volgende:
[..]
Ik blijf niet bezig. Ik heb ook nog een mening jaquote:
Nou, in dit geval kun je je mening maar beter voor je houden!quote:Op woensdag 1 april 2009 16:15 schreef Stefstuntpiloot het volgende:
[..]
Ik blijf niet bezig. Ik heb ook nog een mening ja
Ja sorry, ik heb 'm nuquote:Op woensdag 1 april 2009 16:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
heerlijk ! hier helaas bewolking. Weg zon
ik heb ook nog schoolquote:Op woensdag 1 april 2009 16:13 schreef Stefstuntpiloot het volgende:
[..]
Ben blij dat ik in Nederland leef zeg.quote:Op woensdag 1 april 2009 16:16 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nou, in dit geval kun je je mening maar beter voor je houden!
checkquote:Op woensdag 1 april 2009 16:16 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nou, in dit geval kun je je mening maar beter voor je houden!
Hee lurkerquote:Op woensdag 1 april 2009 16:17 schreef Stefstuntpiloot het volgende:
[..]
Ben blij dat ik in Nederland leef zeg.
quote:
Damn ja. Ik heb nog wel een melodietje andersquote:Op woensdag 1 april 2009 16:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
You steal my sunshineleuke naam voor een plaat
![]()
Wil je er ook 200 in je fobo dan of wat?quote:Op woensdag 1 april 2009 16:21 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Niet in mijn fobo
Hier wel. Je hebt een gemiddelde van +200 per dag.
TIM bedankt, waar moesten we posten zonder jou?quote:Op woensdag 1 april 2009 16:23 schreef TIM-846 het volgende:
Gasten! Tot morgenHet was me een genoegen nog even dit laatste topic voor u te openen
Hehequote:Op woensdag 1 april 2009 16:23 schreef Stefstuntpiloot het volgende:
[..]
Wil je er ook 200 in je fobo dan of wat?
Uhh denk het niet. Er zijn veel slechte 1-aprilgrappen maar ik ben er GEEN een.quote:Op woensdag 1 april 2009 16:24 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
HeheNeuh. Tot morgen
Of was je hier eenmalig
wel een 2quote:Op woensdag 1 april 2009 16:24 schreef Stefstuntpiloot het volgende:
[..]
Uhh denk het niet. Er zijn veel slechte 1-aprilgrappen maar ik ben er GEEN een.
dan komen we in elk geval ergensquote:Op woensdag 1 april 2009 16:20 schreef cosmick het volgende:
[..]
Damn ja. Ik heb nog wel een melodietje anders.
Mzzl !quote:Op woensdag 1 april 2009 16:23 schreef TIM-846 het volgende:
Gasten! Tot morgenHet was me een genoegen nog even dit laatste topic voor u te openen
Nu weer lief doen?quote:
Ja mensen, kap nou even met die grappen. Ik word er helemaal naar van. Stelletje galbakkenquote:Op woensdag 1 april 2009 16:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dat was een 1april grap zeker*sorry ik moet ophouden
*
Whehequote:Op woensdag 1 april 2009 16:33 schreef naatje_1 het volgende:
oja, mijn moeder heeft een mailtje gestuurd met het bericht dat twitter gaat ophoudenhoe ver kan je zakken qua 1april grap
vandaagquote:Op woensdag 1 april 2009 16:44 schreef Ofyles2 het volgende:
Heeft iemand het PSB Alarm buiten Arbeidsvitaminen om gehoord?
ik zou zeggen sla de statistieken er op naquote:Op woensdag 1 april 2009 16:47 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Vandaag idd.
Ik was helaas de hele dag weg, kon geen 3FM luisteren.
Vertel mij watquote:
Thanks!quote:
quote:Op woensdag 1 april 2009 16:55 schreef naatje_1 het volgende:
Goed, nu moet ik echt ophouden met flauwe grappen, nu komen alleen hete grappen
Ik heb niets gevonden.quote:Op woensdag 1 april 2009 16:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik zou zeggen sla de statistieken er op na
quote:Op woensdag 1 april 2009 16:55 schreef naatje_1 het volgende:
Goed, nu moet ik echt ophouden met flauwe grappen, nu komen alleen hete grappen
ik heb een zonnebijtquote:Op woensdag 1 april 2009 16:56 schreef Stefstuntpiloot het volgende:
[..]
![]()
Heb je nu al een zonnesteek of wat is er aan de hand?
Hoe kan ik hier nog tegenop?quote:
Michiel heeft last van hooikoorts?quote:Op woensdag 1 april 2009 16:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ja.
Maar dan met Rogier Veenstra, Michiel is geveld door hooikoorts.
ik weet nietquote:Op woensdag 1 april 2009 16:59 schreef Stefstuntpiloot het volgende:
[..]
Hoe kan ik hier nog tegenop?
Over de nacht gesproken: wat vinden de mensen hier van Kristel ??quote:Op woensdag 1 april 2009 16:13 schreef Stefstuntpiloot het volgende:
Ga jij maar naar de nacht. C&S is prima in de middag![]()
Ik zal je missen.quote:
haha, ja preciesquote:Op woensdag 1 april 2009 16:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dat dat dan wel hetzelfde blijft heh
Bedoel er niks mee hoor. Tot morgen ja.quote:
Goeiesmiddagsquote:
Hoiquote:
de Ferry Corsten remix vooral danquote:
Ookquote:Op woensdag 1 april 2009 17:25 schreef rubbereend het volgende:Barbapappa
[..]
de Ferry Corsten remix vooral dan1
Nog niet veel gehoord, maar dat wat ik hoorde klonk goed.quote:Op woensdag 1 april 2009 17:09 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Over de nacht gesproken: wat vinden de mensen hier van Kristel ??
(en wie 'zat' op haar plekkie daarvoor ??)
Radio luisteren is educatiefquote:Op woensdag 1 april 2009 17:27 schreef rubbereend het volgende:ik wist ook niet dat dat van ELO was
quote:Op woensdag 1 april 2009 17:27 schreef Stefstuntpiloot het volgende:
[..]
Radio luisteren is educatief
Dat moet jij toch weten?quote:
Je bent toch de 3FM Master?quote:
Wees blij. Er zijn dus 2 groepen mensen, één die niet weten dat dit van de ELO is en de ander die ermee gehersenspoeld is . . .quote:Op woensdag 1 april 2009 17:27 schreef rubbereend het volgende:ik wist ook niet dat dat van ELO was
Ik heb me vandaag voorgesteld in het vorige topic.quote:Op woensdag 1 april 2009 17:35 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Haha, valt wel mee hoor.
Nieuw hier btw? Nog nooit hier eerder gezien![]()
Het was idd weer wat anders, mogen wel meer dames op zender komen en niet alleen types zoals Claudia de Breijquote:Op woensdag 1 april 2009 17:26 schreef Sirolf het volgende:
Nog niet veel gehoord, maar dat wat ik hoorde klonk goed.![]()
O ja, was ook zo. Kon er echt niet meer opkomen . . .quote:In die nacht zat voorheen Bert van Lent. Die deed toen 2 nachten per week, nu dus nog maar 1.
Het liedje leek een beetje op dat liedje van Bassie en Adriaan, van Mike Oldfield. Pas toen ik hielp met mn Pa's iPod, kwam ik erachter dat het liedje van hem was.quote:Op woensdag 1 april 2009 17:34 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Wees blij. Er zijn dus 2 groepen mensen, één die niet weten dat dit van de ELO is en de ander die ermee gehersenspoeld is . . .![]()
Op Slam was al niet kapot van Kristel en toen ik haar in een interview op radio1 hoorde werd dat alleen maar ergerquote:Op woensdag 1 april 2009 17:36 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Het was idd weer wat anders, mogen wel meer dames op zender komen en niet alleen types zoals Claudia de Breij
[..]
O ja, was ook zo. Kon er echt niet meer opkomen . . .![]()
Ah, ok, ik zit dan op school.quote:Op woensdag 1 april 2009 17:35 schreef Stefstuntpiloot het volgende:
[..]
Ik heb me vandaag voorgesteld in het vorige topic.
Klopt dus wel.
En een derde groep die de band pas na jaren ontdekt.quote:Op woensdag 1 april 2009 17:34 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Wees blij. Er zijn dus 2 groepen mensen, één die niet weten dat dit van de ELO is en de ander die ermee gehersenspoeld is . . .![]()
Ja ik heb vanmiddag een stukje gefietst en het was inderdaad redelijk warm. Er stond wel veel wind vond ik. Maar dat kan ook komen doordat ik buitenaf woon.quote:
Hier langs de Maas waaide 't ook redelijkquote:Op woensdag 1 april 2009 18:51 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ja ik heb vanmiddag een stukje gefietst en het was inderdaad redelijk warm. Er stond wel veel wind vond ik. Maar dat kan ook komen doordat ik buitenaf woon.
quote:Op woensdag 1 april 2009 18:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hier langs de Maas waaide 't ook redelijk. Op zich wel ff lekker.
Nu je erover begint... geen enkele Rickroll gehad vandaag.quote:Op woensdag 1 april 2009 19:06 schreef Ofyles2 het volgende:
HAHAHA!
1 APRIL! NEVER GONNA GIVE YOU UP!!![]()
![]()
Ik dacht dat je gebukt ging onder de hooikoorts, maar je bent er!quote:Op woensdag 1 april 2009 19:09 schreef MichielV het volgende:
Rogier? Heb iets gemist begrijp ik?
Hallo iig!
Dat, of je bent overal ingetuint.quote:Op woensdag 1 april 2009 19:18 schreef Broekie het volgende:
Ligt het aan mij, of valt het aantal (semi-)grote 1 april grappen dit jaar erg tegen?
Over drie minuten.quote:Op woensdag 1 april 2009 19:30 schreef Sirolf het volgende:
Wanneer gaat Michiel nou ook eens een meeuw als optie geven?
En dan het Finding Nemo-geluidje laten horen...
Dan ben ik toch benieuwd naar die andere fora, want ook hier is de sfeer soms niet al te best. Er zitten hier een paar mensen die soms een afzeik-bijeenkomst houden, compleet met kots-emmers.quote:Op woensdag 1 april 2009 19:32 schreef cheese. het volgende:
@Hans Gefeliciteerd, zie dat je in Groningen woont.Mazzelpik.
P,S, Ben nieuw hier, wel gezelliger dan op andere fora.
Over dertig minuten dan.quote:Op woensdag 1 april 2009 19:30 schreef Sirolf het volgende:
Wanneer gaat Michiel nou ook eens een meeuw als optie geven?
En dan het Finding Nemo-geluidje laten horen...
Basisschool die één middag in de week de kids klusjes laat doen om zo extra geld bij te verdienen. Want nu door de kredietcrisis hebben ze het zo moeilijk.quote:Op woensdag 1 april 2009 19:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat, of je bent overal ingetuint.
Wat was de 1 april-grap van het Jeugdjournaal eigenlijk? Die heb ik nog niet meegekregen...
En af en toe een paar verdwaalde dorpsgekken.quote:Op woensdag 1 april 2009 19:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan ben ik toch benieuwd naar die andere fora, want ook hier is de sfeer soms niet al te best. Er zitten hier een paar mensen die soms een afzeik-bijeenkomst houden, compleet met kots-emmers.
Thanks! denk ook niet dat ik ooit uit Grunn vertrekquote:Op woensdag 1 april 2009 19:32 schreef cheese. het volgende:
@Hans Gefeliciteerd, zie dat je in Groningen woont.Mazzelpik.
P,S, Ben nieuw hier, wel gezelliger dan op andere fora.
Die had ie al ontmoetquote:Op woensdag 1 april 2009 19:35 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En af en toe een paar verdwaalde dorpsgekken.
Freaknachtquote:Op woensdag 1 april 2009 19:36 schreef Ofyles2 het volgende:
En vrijdagnacht.
Ik vond em leuker toen Michiel en Antiroos 3 uur lang de slappe lach hadden en Domien kebab kwam brengen.quote:Op woensdag 1 april 2009 19:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Freaknacht. Maar moet eerlijk zeggen dat ik dat lang niet altijd even boeiend vind
. Leukste Freaknacht vind ik nog altijd met die 2 gasten die het gingen doen met zo'n pop
![]()
.
Zaterdagavond hoort er tegenwoordig ook wel bij (weekend dna / sense of dance).
quote:Op woensdag 1 april 2009 19:38 schreef -Hans- het volgende:
Kom er maar in, Marc!
edit: damn, hij is snel !
Was dat toen met Mars! die een paar keer werd gedraaid? Dat vond ik wel een sterke afleveringquote:Op woensdag 1 april 2009 19:39 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik vond em leuker toen Michiel en Antiroos 3 uur lang de slappe lach hadden en Domien kebab kwam brengen.
... en 3 keer per uur MARS! draaiden.quote:Op woensdag 1 april 2009 19:39 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik vond em leuker toen Michiel en Antiroos 3 uur lang de slappe lach hadden en Domien kebab kwam brengen.
De dag dat twitter ontplofte.quote:Op woensdag 1 april 2009 19:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Was dat toen met Mars! die een paar keer werd gedraaid? Dat vond ik wel een sterke aflevering
Die LUCHT!!!quote:Op woensdag 1 april 2009 19:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... en 3 keer per uur MARS! draaiden.
Al staat de uitzending met Michiel en Ancilla en het taartincident ook hoog op het lijstje.
En dan nu met video: http://www.nos.nl/jeugdjo(...)erkenvoorschool.htmlquote:Op woensdag 1 april 2009 19:35 schreef Broekie het volgende:
[..]
Basisschool die één middag in de week de kids klusjes laat doen om zo extra geld bij te verdienen. Want nu door de kredietcrisis hebben ze het zo moeilijk.
Vervolgens een staatssecretaris die het wel een goed idee vindt, en alle basisscholen in Nederland met geldproblemen oproept hetzelfde te doen.
Hmm... mn veter zit los.quote:Op woensdag 1 april 2009 19:43 schreef Ofyles2 het volgende:
Het Radionieuws van 20:00 wordt voorgelezen door Philip Freriks.
Ilse vind ik anders wel relaxed.quote:
1 april zeker?quote:Op woensdag 1 april 2009 19:43 schreef Ofyles2 het volgende:
Het Radionieuws van 20:00 wordt voorgelezen door Philip Freriks.
Volgens Gerard hangt de taartLUCHT van afgelopen vrijdagavond nog steeds in de studio, ondanks het snelle vinden van een schoonmaakbedrijf door Tjibbe die avond.quote:
Ik blijf oud->nieuw 2007->2008 toch nog altijd de beste 3FM nacht vindenquote:Op woensdag 1 april 2009 19:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... en 3 keer per uur MARS! draaiden.
Al staat de uitzending met Michiel en Ancilla en het taartincident ook hoog op het lijstje.
Dat is wel een mooi excuus om niet via iTunes of Last.fm te shoppen.quote:Op woensdag 1 april 2009 19:44 schreef Paul het volgende:
[..]
Heel relaxed ja dat die plaat wordt grijsgedraaid
Maar goed dat dit een virtuele ontmoetingsplaats is, anders had ik je van het balkon gegooid.quote:Op woensdag 1 april 2009 19:44 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ilse vind ik anders wel relaxed.
Nikki is een perfect recept om onder invloed van het Burj al-Dubai te springen.
En ook dat we ondanks de storing in het streaming-systeem alsnog een groot deel hebben kunnen terugluisteren!quote:Op woensdag 1 april 2009 19:46 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik blijf oud->nieuw 2007->2008 toch nog altijd de beste 3FM nacht vinden
Het Michiel-Antiroos-Domien recept was toen nog beter: met Marichaquote:Op woensdag 1 april 2009 19:46 schreef Broekie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 april 2009 19:46 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat is wel een mooi excuus om niet via iTunes of Last.fm te shoppen.
ruik je de kots nog steeds danquote:Op woensdag 1 april 2009 19:46 schreef Broekie het volgende:
[..]
^^^ Nou dat dusquote:Op woensdag 1 april 2009 19:52 schreef LeonH het volgende:
Weezer! 1 van hun mooiste liedjes!
Ejquote:Edit: Hoi trouwens![]()
Ze had het liefste 4 maanden geleden alweer in de studio gezeten, maar het gaat nogal moeizaam. Ze werkt nu volgens mij 1 of 2 dagen per week op kantoor en de rest rustig aan thuis, dus het kan nog wel een tijdje duren voordat ze weer dagelijks in de studio zit...quote:Op woensdag 1 april 2009 20:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
Wanneer komt maricha is terug, is nou bijna 4 maanden terug dat ze ongelukje gehad heeft
Wilde gok: zo gauw ze weer mag van de dokter?quote:Op woensdag 1 april 2009 20:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
Wanneer komt maricha is terug, is nou bijna 4 maanden terug dat ze ongelukje gehad heeft
3fm is een ster aan het worden in het kapot draaien van platen.quote:Op woensdag 1 april 2009 20:06 schreef lavitaebella het volgende:
Zelfs ik als Ilse-fan heb wel beetje genoeg van Miracle. Scheelt dat ze nu tenminste de albumversie draaien
Ilse is trouwens ook al aan het twitteren: http://twitter.com/IlseDeLange
En daarnaast is het gewoon kutmuziek.quote:Op woensdag 1 april 2009 20:21 schreef Marc63 het volgende:
Als Achterhoeker vind ik Daniel Lohues altijd klinken alsof hij een mislukte poging doet om in Achterhoeks dialect te zingen, terwijl het natuurlijk gewoon Drenths dialect is.
Twittert die ook al? Kan je dat eigenlijk koppelen aan een eigen weblog?quote:Op woensdag 1 april 2009 20:06 schreef lavitaebella het volgende:
Zelfs ik als Ilse-fan heb wel beetje genoeg van Miracle. Scheelt dat ze nu tenminste de albumversie draaien
Ilse is trouwens ook al aan het twitteren: http://twitter.com/IlseDeLange
Hallo danquote:Op woensdag 1 april 2009 20:28 schreef muisje-eliza het volgende:
hallow allemaal![]()
ben dr wel hoor maar ben druk met alle mash-ups van DJ Sandstorm opnieuw online te zetten
Dat heb ik dus met Lutricia McNeal's Ain't that just the way. Vre-sel-lijk!quote:Op woensdag 1 april 2009 20:26 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Doet me alleen aan een (vervelend) vakantiebaantje denken.
Eliza !quote:Op woensdag 1 april 2009 20:28 schreef muisje-eliza het volgende:
hallow allemaal![]()
ben dr wel hoor maar ben druk met alle mash-ups van DJ Sandstorm opnieuw online te zetten
Niks aan toe te voegen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stef Stuntpiloot zaait paniek in het kippenhok. Stef stunt en stuitert en duikt maar raak. Kun jij jouw kippen beschermen tegen Stef en zijn stuiterende stuntvliegtuig?
Ja hoor, noem mij maar Stef, daar luister ik wel naar.quote:Op woensdag 1 april 2009 20:29 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
hallow stefstuntpiloot![]()
Mag ik voortaan Stef zeggen?
quote:Op woensdag 1 april 2009 20:29 schreef Stefstuntpiloot het volgende:
[..]
Niks aan toe te voegen.lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Vooral het eind (met de gitaar) vind ik zooooooo mooi
![]()
![]()
En de tekst klopt gewoon hequote:Op woensdag 1 april 2009 20:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
lol. Vooral het eind (met de gitaar) vind ik zooooooo mooi
![]()
Die doet me dan weer denken aan een (vervelend) zaterdagochtend-bijbaantje.quote:Op woensdag 1 april 2009 20:29 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat heb ik dus met Lutricia McNeal's Ain't that just the way. Vre-sel-lijk!
je zwaait altijd naar mequote:Op woensdag 1 april 2009 20:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oeh! dat is nog eens een leuke groet terug![]()
En jij gaat me nu vertellen hoe je dat wist!quote:
omdat Michiel zei dat Song 2 kwamquote:Op woensdag 1 april 2009 20:36 schreef Stefstuntpiloot het volgende:
[..]
En jij gaat me nu vertellen hoe je dat wist!![]()
Ontopic: Blur
Oeps. Ik moet me beter concentrerenquote:Op woensdag 1 april 2009 20:38 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
omdat Michiel zei dat Song 2 kwam
*ploing*
ben je stuntpiloot of heb je "gewoon" die naamquote:Op woensdag 1 april 2009 20:38 schreef Stefstuntpiloot het volgende:
[..]
Oeps. Ik moet me beter concentreren
Nog geen problemen bij die andere uploads ondervonden ?quote:Op woensdag 1 april 2009 20:28 schreef muisje-eliza het volgende:
hallow allemaal![]()
Check m'n profiel zou ik zeggen.quote:Op woensdag 1 april 2009 20:40 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ben je stuntpiloot of heb je "gewoon" die naam
quote:Op woensdag 1 april 2009 20:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Nog geen problemen bij die andere uploads ondervonden ?
oke, je bent piloot, man, je meel staat er en je werkt op Schipholquote:Op woensdag 1 april 2009 20:40 schreef Stefstuntpiloot het volgende:
[..]
Check m'n profiel zou ik zeggen.
Tuurlijk wel! Nikkiquote:Op woensdag 1 april 2009 20:42 schreef Ofyles2 het volgende:
Michiel, geen stemmen voor Nikki ronselen.
Hij is hier wel vaker geweest hoorquote:Op woensdag 1 april 2009 20:43 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oke, je bent piloot, man, je meel staat er en je werkt op Schiphol
Hoe oud ben je? voor welke maatschappij ben je piloot? Wat kom je hier doen? heb je je speciaal voor hier aangemeld?
Pssstquote:Op woensdag 1 april 2009 20:43 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oke, je bent piloot, man, je meel staat er en je werkt op Schiphol
Hoe oud ben je? voor welke maatschappij ben je piloot? Wat kom je hier doen? heb je je speciaal voor hier aangemeld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stef Stuntpiloot zaait paniek in het kippenhok. Stef stunt en stuitert en duikt maar raak. Kun jij jouw kippen beschermen tegen Stef en zijn stuiterende stuntvliegtuig?
Dat wou ik maar even zeggenquote:Op woensdag 1 april 2009 20:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[3FM #1376] EINZZ1 (26)
[3FM #1375] Kikker in je bil! (23)
[3FM #1368] Tot ziens wintertijd en welkom aan de ZOMERtijd! (1)
quote:Op woensdag 1 april 2009 20:44 schreef Stefstuntpiloot het volgende:
[..]
PssstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
tuurlijk, ik zie dat je hier eerder is geweest...je heb je al op 29 maart geregistreerd...Ik ben schieuwnierig
Alle nummers die ooit in de zomer werden gedraait heb ik een hekel aan gekregen, oa het nummer wat je noemen. Had toen vakantie baantje bij de post, elke uur strak om 6.00 hoorde je bepaalde nummers , die na een tijd je strot uitkwamenquote:Op woensdag 1 april 2009 20:29 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat heb ik dus met Lutricia McNeal's Ain't that just the way. Vre-sel-lijk!
O yeah!quote:
Dat is waarquote:Op woensdag 1 april 2009 20:33 schreef muisje-eliza het volgende:
je zwaait altijd naar medas toch lief
Robby Williams in zijn alien periodequote:Op woensdag 1 april 2009 20:48 schreef -Hans- het volgende:
Eerst Rigby en nu ook nog eens Sander van Doorn. Heerlijk !!!![]()
quote:Op woensdag 1 april 2009 20:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Robby Williams in zijn alien periode
quote:Op woensdag 1 april 2009 20:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Tune in start , ja dat is liefde ........................
hahaquote:Op woensdag 1 april 2009 20:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Robby Williams in zijn alien periode
Ik wou een andere emoticon aanklikken geloof ik, hij zit vlak in de buurt van dequote:Op woensdag 1 april 2009 21:04 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik heb nog nooit iemand zo blij gezien met reclame
neeh eeerst maar eens kijken wat de bank vind van jantientje modaal en haar man met uitkeringquote:Op woensdag 1 april 2009 21:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gaat best vlotjes
ps ga je kijken voor eigen appartementje ?
Hij heeft er de perfecte wenkbrouwen voorquote:Op woensdag 1 april 2009 21:06 schreef naatje_1 het volgende:
damn, de blaas springt hierff naar de wc
![]()
Wat kan Michiel trouwens nadenkend kijken
Denk dat ze hard nee gaan schuddenquote:Op woensdag 1 april 2009 21:07 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
neeh eeerst maar eens kijken wat de bank vind van jantientje modaal en haar man met uitkering
quote:Op woensdag 1 april 2009 21:05 schreef Stefstuntpiloot het volgende:
[..]
Ik wou een andere emoticon aanklikken geloof ik, hij zit vlak in de buurt van de
[everttennapel]quote:
Haaaaaaaaaaaaaaaaallo danquote:
zeg jij denkt wel erg positiefquote:Op woensdag 1 april 2009 21:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Denk dat ze hard nee gaan schudden
4.5 x je jaarinkomen rekenen , dan zit je aardig wat je kan lenen tegenwoordig.
als dat niet borisz!quote:Op woensdag 1 april 2009 21:13 schreef borisz het volgende:
Zo terug van Sporten, net optijd thuis voor het voetballen.
en jawel hoor, het niveau is weer lekker hoog vanavondquote:
je kan het tegelijk doenquote:Op woensdag 1 april 2009 21:14 schreef Stefstuntpiloot het volgende:
2 - 0 al weer? Ik ga nu echt even TV kijken hoor.
Echt een topper!!!quote:
En dan is het nog niet eens vrijdagavondquote:Op woensdag 1 april 2009 21:15 schreef Timo20 het volgende:
en jawel hoor, het niveau is weer lekker hoog vanavond
Doe ikquote:
quote:Op woensdag 1 april 2009 21:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Echt een topper!!!
[..]
En dan is het nog niet eens vrijdagavond![]()
.
quote:Op woensdag 1 april 2009 21:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En dan is het nog niet eens vrijdagavond![]()
.
Nu al?! damn, lekker!!! Prachtig weer ookquote:Op woensdag 1 april 2009 21:20 schreef Timo20 het volgende:
[..]Echt hey.
Wich reminds me:![]()
![]()
![]()
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND!!!!!
![]()
![]()
![]()
19 graads in weekendquote:Op woensdag 1 april 2009 21:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nu al?! damn, lekker!!! Prachtig weer ook
Vrijdag word het 18 graden, zaterdag 16 en zondag 13 las ik op teletext.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |