geen site, ze werkt en woont in Groningen.quote:
De eerste 3 foto's zijn ook vooral relevantquote:Op woensdag 1 april 2009 16:35 schreef TheClown1 het volgende:
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik ben thuis en om alle 1 april grappen de kop in te drukken meteen maar de foto's erop gezet. ja ik heb toestemming van de meid en ja mijn vriendin heeft de foto's gezien.
quote:Op woensdag 1 april 2009 15:50 schreef Irritatie100 het volgende:
Ondanks dat het 1 april is toch maar een tvp voor de zekerheid
ten eerste is TS kansloos dus heb geen vrienden en ten tweede is ze nogal een exhibionist. gezien worden vind ze leuk.quote:Op woensdag 1 april 2009 16:44 schreef punkjunk het volgende:
[..]
De eerste 3 foto's zijn ook vooral relevant.
Hoe moet ik me die toestemming voorstellen? 'Morrie, me vrienden op Fok! willen je tepelpiercing zien, heb jij wat foto's?'
Maar je hebt dus gewoon gezegd: 'Ej chick, ik zit dus op Fok!, da's het grootste forum van Nederland, enneh, ik zat daar dus te pochen over jou tiete, maar ze geloven me nietquote:Op woensdag 1 april 2009 16:48 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
ten eerste is TS kansloos dus heb geen vrienden en ten tweede is ze nogal een exhibionist. gezien worden vind ze leuk.
En indien ik alleen de piercing foto's had geplaatst was het jaar maar waar is haar gezicht. Om dergelijke reacties te vermijden dus dit maar gedaan. Niet tevreden............schrijf er een klacht over.
Misschien is deze meer jouw stijlquote:Op woensdag 1 april 2009 16:50 schreef punkjunk het volgende:
Ik vind het ook niet echt een lekkere meid trouwens.
Goh, iemand die verder kijkt dan de borstenquote:Op woensdag 1 april 2009 16:50 schreef punkjunk het volgende:
Ik vind het ook niet echt een lekkere meid trouwens.
Nee, nog meer suggesties?quote:Op woensdag 1 april 2009 16:53 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
Misschien is deze meer jouw stijl
Fabiënne uit Beauty & The Nerd
Wat doe je me aanquote:Op woensdag 1 april 2009 15:11 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Ik heb de foto al!
http://www.b0g.org/wsnm/articles/Yellow+flowers
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |