Dan nog. Je verdient het gewoon als je IE gebruikt.quote:Op woensdag 1 april 2009 14:24 schreef AlfrekJodokusZak het volgende:
[..]
Nah.. het gebeurt ook als ik offline bezig ben hoor.
Malle jongenquote:Op woensdag 1 april 2009 14:25 schreef Stefstuntpiloot het volgende:
[..]
Dan nog. Je verdient het gewoon als je IE gebruikt.
Met een KVM-switch kan je met 1 muis & toetsenbord 2 computers "tegelijkertijd" bedienen. Met een sneltoets switch je dan van computer. Ik had regelmatig dat als ik switchde, dat dan de muis versprong.quote:Op woensdag 1 april 2009 14:31 schreef AlfrekJodokusZak het volgende:
[..]
Malle jongen [ afbeelding ]
Nee, er ligt niks op mijn toetsenbord..
Wat is een KMV switch?
Nee ja.. via zo'n groen ding dat uiteindelijk naar de ingang van de muis kan gaan.quote:Op woensdag 1 april 2009 14:43 schreef AlphaOmega het volgende:
Heb je je muis aangesloten via een USB hub? Ik had dat vroeger ook, en kreeg dan veel problemen met springgedrag van de muis en dubbelslag, of missers, van het toetsenbord.
Spuit 11 had gebeldquote:
Een doe-het-zelf muismat dus?quote:Op woensdag 1 april 2009 15:06 schreef ParanoidEv het volgende:
Ik heb het eens gehad toen ik pas zo'n optische muis had. Ik geloof dat het kwam door de kleuren op mijn muismat. Wit papier erover geplakt toen en klaar.
Inmiddels heb ik een plastic niet-glimmende witte muismat.quote:Op woensdag 1 april 2009 15:07 schreef Stefstuntpiloot het volgende:
[..]
Een doe-het-zelf muismat dus?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |