quote:Helaas géén bioscoop thuis...
Op dinsdag 09 april 2002 00:32 schreef error het volgende:Heb je toevallig ook een bioscoop in huis? Dan kom ik 's langs
OT: Get Real vond ik erg leuk/herkenbaar
quote:request sent
Op dinsdag 09 april 2002 00:43 schreef Gboy27 het volgende:[..]
Helaas géén bioscoop thuis...
Maar ik heb dus wel ruim 2000 videobanden (4 boekenkasten vol) Trouwens ik heb een site waar ik van ruim 1000 gayfilms beschrijvingen heb staan... Geintereseerden kunnen me mailen (pmfrank@home.nl) voor de url. Tevens maak ik op die site iedere week een overzicht met films/programma's die er die week op tv zijn...
quote:
Op zondag 07 april 2002 22:55 schreef Oakey het volgende:
Wat vinden jullie de beste gay-film
quote:
Op maandag 08 april 2002 14:26 schreef Oakey het volgende:
(Definitie: in een gayfilm staat een homoseksuele hoofdpersoon centraal, die een ontwikkeling gerelateerd aan zijn geaardheid doormaakt)
Even nader verklaren. Er worden een hoop vooroordelen over homoseksualiteit behandeld in die film alhoewel het voornaamste onderwerp natuurlijk Aids is. Volgens mij een van de weinige mainstream films.
Verder ken ik er eigenlijk niet zo veel.
de rest is denk ik al wel genoemd. O ja..... 'Maurice' heb ik alleen gelezen, hoop dat de film net zo mooi is. Kent iemand die film???
quote:Maurice is wel te pruimen, hoewel het al lang geleden is dat ik hem heb gezien. Ik vond hem toen wel mooi en ook wel lief.
Op dinsdag 09 april 2002 13:02 schreef bluegrass het volgende:
Krampack is een leuke film.de rest is denk ik al wel genoemd. O ja..... 'Maurice' heb ik alleen gelezen, hoop dat de film net zo mooi is. Kent iemand die film???
quote:O.H. D.A.N H.A.D I.K H.E.T T.O.C.H B.E.G.R.E.P.E.N. A.N.D.E.R.E.N N.I.E.T B.L.I.J.K.B.A.A.R!
Op dinsdag 09 april 2002 12:40 schreef Gellarboy het volgende:
L.E.Z.E.N.
[..]
THE BIRDCAGE...
Ik blijf lachen om het geweldige originele verhaal en de fantastische art-direction in Miami.
De meest hilarische scenes blijven nog wel wanneer Nathan Lane "mannelijker" moet leren worden...
MEN SMEAARRRRRR
Ga vanavond weer kijken .... en lachen
quote:Zo te merken ken je Priscilla nog niet.
Op dinsdag 09 april 2002 18:27 schreef Biglebowski het volgende:
De aller- aller- aller- leukste gay-film ooit gemaakt is:THE BIRDCAGE...
En dan..... Bound. Heetste vrijscene ooit. Verplicht nummer, verder ook aardig spannende film.
Voor de liefhebber kun je de na de eerste 20 minuten terugspoelen en weer opnieuw beginnen. En opnieuuw, en opnieuw.......
Dan is Hotel New Hamshire ook een gayfilm omdat iemand door een man in berenpak wordt verkracht.
Boys don't cry. Dat maakt je pas misselijk als je ziet hoe bepaalde mensen reageren op 'anderen'.
Maar in BdC is er toch zeker sprake van transgender. Het hele thema van de film zou veranderen als het om een v/v relatie ging immers. Het hele transgender aspect maakt de film zo gruwelijk....
quote:Ik wist wel dat jij de betere smaak had doc! Mooie film idd.
Op dinsdag 09 april 2002 23:08 schreef Doc het volgende:
Best wel een aantal van deze films gezien. Ook goed: Carrington
Wat dacht u van California Suite met Michael Caine als dandy nicht. Ook erg leuke film trouwens.
Het was overigens helemaal geen slechte film!!!
quote:ik heb 'm 3x in de bios gezien en ik heb 'm op dvd
Op dinsdag 09 april 2002 22:57 schreef marsterretje het volgende:Hedwig and the angry inch wil ik graag zien, nog geen mogelijkheid toe gehad.
toch wel de beste film ooit.. of in ieder geval in de top3..
quote:Je gooit je eigen glazen in. Volgens deze definitie is Bound namelijk wel degelijk een gay-film.
Op dinsdag 09 april 2002 23:03 schreef SunChaser het volgende:
Boys Don't Cry is wel weer een gayfilm vind ik. Meisje wordt immers verliefd op meisje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |