Of in een staalfabriek gaan werken...quote:Op woensdag 1 april 2009 09:20 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Ach joh. School is overrated en nergens voor nodig!
Je kan ook gewoon stratenmaker worden. Dat schijnt goed te verdienen las ik gisteren op dit forum.
Alsof jij alles in een keer hebt gehaald.quote:Op woensdag 1 april 2009 09:19 schreef Stekelbees het volgende:
Hoe kun je in godsnaam op het koning willem 1 college voor iets falen zeg ;<
Tuurlijk.quote:
True.quote:Op woensdag 1 april 2009 09:20 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Ach joh. School is overrated en nergens voor nodig!
Je kan ook gewoon stratenmaker worden. Dat schijnt goed te verdienen las ik gisteren op dit forum.
HAD JIJ HET OOK NIET GEHAALD!?quote:Op woensdag 1 april 2009 09:23 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Tuurlijk.
En die gare TS gaat dan weer helemaal superieur doen met z'n bleke harses.
Je kan ook in het vreemdelingenlegioen gaan zou ook wel goed moeten verdienenquote:Op woensdag 1 april 2009 09:24 schreef Beauregard het volgende:
[..]
True.
Echter, ik wil graag beursmedewerker worden. Maar als dat niet lukt overweeg ik een switch naar de stratenmakerij. Prachtbusiness is dat.
Godver, Beau, jij ook al?quote:Op woensdag 1 april 2009 09:18 schreef Beauregard het volgende:
Ik doe Marketing & Communicatie aan het KW1C (ROC), ben er bijna mee klaar.
Maar, klacht: GEZAKT VOOR TOETS EVENTMANAGEMENT!!111!!
Het is ook echt een klotevak. Ongeveer de helft van de klas had een onvoldoende.
Subklacht: nerdy HBO'ers die over PS3 praatten in de bus naar school toe.
OMG, doe jij ook die studie?quote:Op woensdag 1 april 2009 09:50 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Godver, Beau, jij ook al?
En ik had nog wel zo hard geleert (wel een hele week)
Ja helaas. Ik was liever gewoon meteen gaan werken, maar m'n moeder vondt dat ik voor het hoogst haalbare moest gaan. Dus zodoende.quote:
Vet manquote:Had ik nooit verwacht zeg.
Maareh, nee ik heb meer aan m'n scooter gesleuteld dan geleerd. Heb er een nieuwe uitlaat onder geklapt en toen ik toch bezig was het hele blok maar even uit elkaar gehaald en schoongemaakt. Ook nieuwe rolletjes er in, strakkere trekveren en remlicht met Knightrider effect geinstalleerd.
Heb 'm wel eens uitgeboord ja! Of eigenlijk uitgehoond, zo heet dat n00b!quote:Op woensdag 1 april 2009 09:59 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ja helaas. Ik was liever gewoon meteen gaan werken, maar m'n moeder vondt dat ik voor het hoogst haalbare moest gaan. Dus zodoende.
[..]
Vet man. Had ik dat ook maar gedaan, had ik nog een beetje lol gehad. Heb je 'm nog een beetje uitgeboort? Dat vindt ik altijd het vetste, en dan nog effe door de buurt knallen
quote:Op woensdag 1 april 2009 10:06 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Heb 'm wel eens uitgeboord ja! Of eigenlijk uitgehoond, zo heet dat n00b!![]()
GAST!quote:Anyways, ik had dat laten doen, maar was niet zo goed gedaan. Want toen ik alles in elkaar had gezet en 100m had gereden was m'n blok al naar de kanker! Zuigerveer vond ik in 1000 stukjes terug in m'n cilinder!
Gaaast ik dacht echt van: KANKER!
Freestechniek?quote:Op woensdag 1 april 2009 10:12 schreef padlarf het volgende:
IK heb ook een vak niet gehaald op de LTS!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |