abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67602598
ik heb een gruwelijke hekel aan mensen ( lees, oudjes ) die zestig gaan rijden op een weg waar je tachtig mag. Met rijles heb ik altijd geleerd dat je geen hinder mocht vormen voor al het overige verkeer, en wat mij betreft zijn mensen die langzaam en onzeker rijden niet alleen hinderlijk, maar zelfs gevaarlijk! Weg ermee dus
pi_67602626
Mee eens, hier ook zo'n ramp op een weg waar ik echt dagelijks over rijd
pi_67602637
En oude mensen mogen gewoon niet meer rijden!
De laatste keer dat ik bij mijn opa in de auto zat, ging hij bijna spookrijden op de A44
pi_67602642
je zou bijna zeggen "ik haat bumperklevers, er zit er wéér eentje voor me" Nee echt, ik word zwaar pissig op zulke mensen. Bah.
  Forum Admin woensdag 1 april 2009 @ 09:16:59 #5
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_67602656
Ach. Een mens heeft niet altijd haast natuurlijk.
pi_67602697
quote:
Op woensdag 1 april 2009 09:16 schreef holycanoly het volgende:
je zou bijna zeggen "ik haat bumperklevers, er zit er wéér eentje voor me" Nee echt, ik word zwaar pissig op zulke mensen. Bah.
En dan rijd je op een weg waar je de komende x aantal km niet in mag halen ! En gewoon stomweg de 80borden die verder zo'n 4x langs de weg staan negeren!
Mensen die achter je rijden die dan bij jou gaan lopen kleven terwijl je ook niet over een auto heen kunt rijden, dat soort zooi .
Politie moet gewoon langzaamrijders aan gaan pakken, dat vind ik gevaarlijker dan een paar km/u te snel. En heeeeel vervelend.
pi_67603237
Er is een verschil tussen mogen en moeten.
pi_67603271
quote:
Op woensdag 1 april 2009 09:39 schreef zovty het volgende:
Er is een verschil tussen mogen en moeten.
Jij hebt in ieder geval je rijbewijs nog niet!
Neem bijvoorbeeld een 50-weg; je MOET!!!! minimaal 48 rijden, anders kan je een boete krijgen. Het kan, maar ik heb nog nooit gehoord dat het ook daadwerkelijk gebeurt, wordt wel tijd .
Hoe dat dan met een 80-weg zit weet ik niet , maar ik neem aan dat daar te langzaam rijden ook een boete op staat.
pi_67603290
Mijn (stief)opa mocht zijn rijbewijs inleveren in ruil voor geld voor een scootmobiel.

Heeft ie geen scootmobiel gekocht maar zo'n luxe microcar/canta.

Afgelopen weekend voor het eerst rijden... Laten we zeggen dat de tuin van zijn buren niet meer omgeploegd hoeft te worden
Op maandag 14 september 2009 10:46 schreef Buschetta het volgende:
Oplosing is simpel.
Koop een paar kuikentjes. Als je er meer als 3 kapot kan stampen voor een groepje kleuters dan ben je een bikkel.
pi_67603323
quote:
Op woensdag 1 april 2009 09:40 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:

[..]

Oja, da's waar.

.
pi_67603333
Die oudjes op de weg vallen nog wel mee, die grote meute werkende medemens die smorgens stil gaat staan op de snelweg is veel erger!
So we just called him Fred too
  Forum Admin woensdag 1 april 2009 @ 09:43:35 #12
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_67603344
quote:
Op woensdag 1 april 2009 09:40 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:

[..]

Neem bijvoorbeeld een 50-weg; je MOET!!!! minimaal 48 rijden, anders kan je een boete krijgen. Het kan, maar ik heb nog nooit gehoord dat het ook daadwerkelijk gebeurt, wordt wel tijd .
Hoe dat dan met een 80-weg zit weet ik niet , maar ik neem aan dat daar te langzaam rijden ook een boete op staat.
Jij MOET je er gewoon niet zo druk over maken. Wat maakt het nou helemaal uit dat je een paar minuten later ergens bent? Al dat gefrustreerde gehaast irriteert mij meer dan die paar bejaarden die af en toe de boel wat ophouden. Gelukkig zijn de meeste bejaarden inmiddels wel zo slim om niet vrijwillig midden in de spits de weg op te gaan.
pi_67603358
quote:
Op woensdag 1 april 2009 09:42 schreef zovty het volgende:

[..]

Oja, da's waar.

.
Aan de hand van je opmerking af te leiden .
Als je hem wel hebt, wil ik niet weten hoe je dat gedaan hebt. Sommige regels kun je op verschillende manieren interpreteren, maar verkeersregels zeker niet.
pi_67603409
quote:
Op woensdag 1 april 2009 09:44 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:

[..]

Aan de hand van je opmerking af te leiden .
Als je hem wel hebt, wil ik niet weten hoe je dat gedaan hebt.
Beffend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')