En dan rijd je op een weg waar je de komende x aantal km niet in mag halenquote:Op woensdag 1 april 2009 09:16 schreef holycanoly het volgende:
je zou bijna zeggen "ik haat bumperklevers, er zit er wéér eentje voor me" Nee echt, ik word zwaar pissig op zulke mensen. Bah.
Jij hebt in ieder geval je rijbewijs nog niet!quote:Op woensdag 1 april 2009 09:39 schreef zovty het volgende:
Er is een verschil tussen mogen en moeten.
Oja, da's waar.quote:Op woensdag 1 april 2009 09:40 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Jij hebt in ieder geval je rijbewijs nog niet!
Jij MOET je er gewoon niet zo druk over maken. Wat maakt het nou helemaal uit dat je een paar minuten later ergens bent? Al dat gefrustreerde gehaast irriteert mij meer dan die paar bejaarden die af en toe de boel wat ophouden. Gelukkig zijn de meeste bejaarden inmiddels wel zo slim om niet vrijwillig midden in de spits de weg op te gaan.quote:Op woensdag 1 april 2009 09:40 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Jij hebt in ieder geval je rijbewijs nog niet!
Neem bijvoorbeeld een 50-weg; je MOET!!!! minimaal 48 rijden, anders kan je een boete krijgen. Het kan, maar ik heb nog nooit gehoord dat het ook daadwerkelijk gebeurt, wordt wel tijd.
Hoe dat dan met een 80-weg zit weet ik niet, maar ik neem aan dat daar te langzaam rijden ook een boete op staat.
Aan de hand van je opmerking af te leidenquote:
Beffend.quote:Op woensdag 1 april 2009 09:44 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Aan de hand van je opmerking af te leiden.
Als je hem wel hebt, wil ik niet weten hoe je dat gedaan hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |