Wat moet ik hier nou meequote:Beste Mopst3r,
wat ben jij een vuile kk mietje zeg!!!
beetje MIJN foto overal op internet plaatsen, wat denk je wel niet!!!:@:@
ik eis dat je nu mijn foto's verwijderd en een schadevergoeding!!!
als je me echt zo leuk vind had je mee moeten doen aan beauty en de nerd kk mietje!!
mijn vriend is advocaat, zodra ik weet hoe je heet sleep ik je voor de rechter!
Dat word een grote schadeclaim voor mij!!!
groetjes Fabienne
quote:Op woensdag 1 april 2009 09:13 schreef Mopst3r het volgende:
Mensen die denken dat dit een grap is
IK BEN ECHT BANG HOOR
Kan jij niet dood ofzo? Stakkerbaardquote:Op woensdag 1 april 2009 09:15 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Toevallig dat deze Fabienne koe dezelfde achterlijke spelfouten maakt en dezelfde infantiele schrijfstijl heeft als de TS. Overigens komt het mokkel bepaald niet intelligent op me over. Maar zo achterlijk als de TS, nee.
Nee, ik leef voor altijd voort om kansloze mongolen (waaronder jij dus) het leven zuur te maken.quote:Op woensdag 1 april 2009 09:16 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Kan jij niet dood ofzo? Stakkerbaard
Jouw topic faalt harder dan Opa B.quote:Op woensdag 1 april 2009 09:16 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 april 2009 09:24 schreef gebrokenglas het volgende:
TS en Fabienne maken exact dezelfde taalfouten, dus de kans dat dit waar is is niet groot.
"Spuit elf." Wellicht ken je de term wel?quote:Op woensdag 1 april 2009 09:15 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Toevallig dat deze Fabienne koe dezelfde achterlijke spelfouten maakt en dezelfde infantiele schrijfstijl heeft als de TS. Overigens komt het mokkel bepaald niet intelligent op me over. Maar zo achterlijk als de TS, nee.
quote:Op woensdag 1 april 2009 09:15 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 1 april 2009 09:16 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |