Ga eens naar je werk/school/tandarts.quote:Op woensdag 1 april 2009 08:20 schreef hardromacore het volgende:
* hardromacore kijkt naar zijn schoenen die drie meter verder op staan, inderdaad.... los/open
quote:Op woensdag 1 april 2009 08:20 schreef hardromacore het volgende:
* hardromacore kijkt naar zijn schoenen die drie meter verder op staan, inderdaad.... los/open
jezus wat een niveauquote:Op woensdag 1 april 2009 08:25 schreef hardromacore het volgende:
[..]
Verrek, wilde gaan zwemmen vandaag.. maar idd mijn band is lek
Als je 'n afspraak zou hebben met alle drie, zou je 't jezelf ook wel erg moeilijk gemaakt hebben.quote:
Ik wil best eens daten hoor, maar blijf uit mijn topicquote:Op woensdag 1 april 2009 08:29 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Als je 'n afspraak zou hebben met alle drie, zou je 't jezelf ook wel erg moeilijk gemaakt hebben.
*Haat logica................. 1 april!!!![]()
![]()
1 april zeker?quote:Op woensdag 1 april 2009 08:33 schreef Xu het volgende:
Verdomme, denk ik eens serieus te kunnen Fok!en, kom ik steeds 1 april grappen tegen
quote:Op woensdag 1 april 2009 08:39 schreef hardromacore het volgende:
Gupje heeft zijn roze tasjes verzameling eindelijk eens weggegooid
1 april
1 april! Ik heb niet eens roze tasjesquote:Op woensdag 1 april 2009 08:43 schreef hardromacore het volgende:
1 april zeker?
* hardromacore opent Gubjes kelder, en ja hoor tientalle roze tasjes
Jaaa, grappelijke!quote:Op woensdag 1 april 2009 08:51 schreef hardromacore het volgende:
Prism zit vol met grappelijke vermakelijkheden
1 april
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."On the third, look out for Otis Wright. Until then keep your head up."
Omdat men principeel teggen het eten van kikkers is hier dat its tot uienquote:Op woensdag 1 april 2009 08:55 schreef Schokbreker het volgende:
Waarom heeft niet iedereen een kikker als UI
Je gaf me niet eens de tijd om verheugend te kijken door alles in één zin te zettenquote:Op woensdag 1 april 2009 08:55 schreef hardromacore het volgende:
volgend jaar ben ik er weer, ik zie jullie al weer verheugend kijken, 1 april
quote:Op woensdag 1 april 2009 08:56 schreef hardromacore het volgende:
[..]
Omdat men principeel teggen het eten van kikkers is hier dat its tot uien
Dude...quote:Op woensdag 1 april 2009 08:56 schreef hardromacore het volgende:
[..]
Omdat men principeel teggen het eten van kikkers is hier dat its tot uien
KIKKER in JE BIL!!!111!12quote:
1 April!!!quote:
plaastquote:Op woensdag 1 april 2009 09:06 schreef hardromacore het volgende:
Fijn dat ik toch een plaast heb kunnen creeren voor eenzame mensen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 september 2009 10:46 schreef Buschetta het volgende:
Oplosing is simpel.
Koop een paar kuikentjes. Als je er meer als 3 kapot kan stampen voor een groepje kleuters dan ben je een bikkel.
Jezelf quotenquote:
Waarom?quote:Op woensdag 1 april 2009 08:32 schreef hardromacore het volgende:
[..]
Ik wil best eens daten hoor, maar blijf uit mijn topic
vrouwen en grappen
![]()
1 april( voor dat tweede dan)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |