Slecht wat Arsenal deed of Goed wat Manchester United liet zien
Jammer dat van Basten stopt of Mooi dat ie is gestopt
Ron Jans zou een goede trainer voor Ajax zijn of Daar is ie ongeschikt voor
Belachelijk dat Bayern Klinsman ontslaat 5 wedstrijden voor het einde of Dat is een terecht ontslag
Ik weet wat er 6 mei 39 jaar geleden gebeurde of Ik heb geen idee
Roda JC is ten doodde opgeschreven of Die komen er nog wel boven op
Dom van Heerenveen supporters om in een Volendam in een kroeg de wedstrijd te volgen of Wat is daar dom aan
Van Gaal moet coach van België worden samen met het coachschap van AZ of Dat raad ik hem af
AZ kan volgend jaar weer kampioen worden of Dit kampioenschap was een incident
Messi wordt de nieuwe maradona of Dat is te hoog gegrepen voor hem
Geen enkele club moet Bouasouan nog contracteren of Iedereen verdient een nieuwe kans
Ik weet wie er op 40jarige leeftijd afscheid neemt als speler of Ik heb geen idee
Ik heb wel eens een ban gehad vanwegen een post in VBL of Dat is me nooit overkomen
Ibrahimovic is de beste Zweed ooit of Dat is een andere Zweed
In het buitenland ben ik voor de clubs met Nederlanders of Ik ben dan fan van de club die ik altijd al steunde
Ik weet welk voetbal-EK nu bezig is of Ik heb geen idee
Real Madrid Barcelona 2-6 is de wedstrijd van het jaar of Dat is een andere wedstrijd
Michael Laudrup als nieuwe trainer bij Ajax of Frank Rijkaard de nieuwe trainer van Ajax
Gerard Meier verdient een mooi afscheid of Wat is er zo bijzonder aan Gerard Meier
[ Bericht 0% gewijzigd door tong80 op 06-05-2009 19:42:02 ]
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !