Leuk zo'n breed geöriënteerde mod.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:57 schreef Prosac het volgende:
Ik volg het Copa Libertadores of Dat volg ik niet
Volgens mij ben jij een van de weinige die het volgt (gezien de antwoorden)quote:
Ja is jammer.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:24 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij een van de weinige die het volgt (gezien de antwoorden)
Ja een slotje plaatsen kost geen tijd.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:40 schreef Prosac het volgende:
[..]
Je kan niet alles volgen he, andere dingen zijn ook belangrijk. Werk, vriendin etc
Klopt. secondenwerk.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja een slotje plaatsen kost geen tijd.
Ja en je hoeft er niet bij na te denken.quote:
In feite is het inderdaad weinig anders dan een topic openenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja en je hoeft er niet bij na te denken.
Ik vind je slotjes legendarischer dan je geopende topics.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:47 schreef Prosac het volgende:
[..]
In feite is het inderdaad weinig anders dan een topic openen
en bedankt voor die mogelijkheid natuurlijk. Het feit dat jij er zo dramaqueen over doet maakt het alleen maar legendarischer.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind je slotjes legendarischer dan je geopende topics.
Ik doe dan ook mijn best je in het zonnetje te zetten.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:51 schreef Prosac het volgende:
[..]
en bedankt voor die mogelijkheid natuurlijk. Het feit dat jij er zo dramaqueen over doet maakt het alleen maar legendarischer.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik doe dan ook mijn best je in het zonnetje te zetten.
Nee deelneemster aan het songfestivalquote:
quote:
http://shakhtar.com/en/quote:Op maandag 18 mei 2009 16:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het is eigenlijk Shaktar Donetzk.
Ach ja, laat maar zitten. Er zijn zoveel manieren om die naam te translitereren. Dan krijg je:
Shaktar Donetzk
Sjachtjor Donetsk
Schachtar Donezk
en alle andere denkbare varianten
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:17 schreef Beschouw het volgende:
Ik heb wel eens een eigendoelpunt gemaakt 2 in 1 wedstrijd zelfsof Dat is me nooit overkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |