Als mensen via jouw link een account aanmaken krijg je extra punten. Beetje een klote systeem, maargoed dat is precies de gedachte achter de site ben ik bang.quote:Op donderdag 2 april 2009 21:21 schreef Moozze het volgende:
Na 3 gevechten kan je ook niks meer doen?
Al die sites zijn zo. Ook die sites waar je mensen naar jouw link moet lokken voor erotisch getinte foto's van schaars geklede dames. Reclamegeldquote:Op donderdag 2 april 2009 21:23 schreef Thieske het volgende:
[..]
Als mensen via jouw link een account aanmaken krijg je extra punten. Beetje een klote systeem, maargoed dat is precies de gedachte achter de site ben ik bang.
quote:Op donderdag 2 april 2009 22:02 schreef 1299 het volgende:
Wat heb je nu aan een clan?
Wat heb je er nu aan om een clan te joinen?
http://1299.mybrute.com
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ze hebben niet altijd dezelfde username daar en hierquote:Op donderdag 2 april 2009 22:07 schreef Siniti het volgende:
Iig eerst de mensen die in dit topic hebben gepost accepten
Die hebben dan pechquote:Op donderdag 2 april 2009 22:14 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Maar ze hebben niet altijd dezelfde username daar en hier
quote:Op donderdag 2 april 2009 22:05 schreef neiltwo2 het volgende:
btw, wil iemand cheaten?
ik heb een script wat een pupil voor je aanmaakt, daar 6 keer mee vecht (level 2 dus) en weer pupils aan maakt
heb je wel ACTools nodig (macro programma) en het kan zijn dat de muis coordinaten opnieuw in moet stellen..
(resultaat -> http://drater.mybrute.com/cellule kijk aantal pupils)Kijk ook naar je level. Je krijgt er niets bij als het pupils zijn van hetzelfde ip. Scriptje is nutteloos dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even voor de duidelijkheid Fok! is geen datingsite!
komt doordat ik level 2 ben. vanaf level 3 krijg je pas xp van pupils die levelenquote:Op donderdag 2 april 2009 22:24 schreef DragonFire het volgende:
[..]
Kijk ook naar je level. Je krijgt er niets bij als het pupils zijn van hetzelfde ip. Scriptje is nutteloos dus.
Dat dus.quote:Op donderdag 2 april 2009 22:24 schreef DragonFire het volgende:
[..]
Kijk ook naar je level. Je krijgt er niets bij als het pupils zijn van hetzelfde ip. Scriptje is nutteloos dus.
Bestaat er een link zodat je de clan kan terug vinden? Ik zie hem niet meer tussen het lijstje staan.quote:Op vrijdag 3 april 2009 00:08 schreef Maisnon het volgende:
Okay, dit is de deal: als ik je niet herken en je bent nog geen level 3 dan moet je ff iets gaan laten wetenwant nu zit alles vol met ik weet niet wat
En dan kunnen de anderen ook gewoon joinen![]()
Doodquote:
En ook gedoodquote:
En nu 6 gewonnen en 1 verloren. Kneus met een beer.quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:19 schreef CasB het volgende:
Ik heb ondertussen al m'n fights in het tournament gewonnen (alle 4 vier).
quote:Op donderdag 2 april 2009 22:05 schreef neiltwo2 het volgende:
btw, wil iemand cheaten?
ik heb een script wat een pupil voor je aanmaakt, daar 6 keer mee vecht (level 2 dus) en weer pupils aan maakt
heb je wel ACTools nodig (macro programma) en het kan zijn dat de muis coordinaten opnieuw in moet stellen..
(resultaat -> http://drater.mybrute.com/cellule kijk aantal pupils)Op welke resolutie draai je het script?, (ben te lui om coördinaten aan te passenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
Ik snap er ook geen fuck vanquote:Op vrijdag 3 april 2009 12:34 schreef neiltwo2 het volgende:
ok, hoe werkt dat nou met exp krijgen van mensen aanmelden?
een vriend van me op een ander ip vocht tegen mij (werd mijn pupil) en ging naar level 2, ik kreeg geen xp
als ik dan hier kijk -> wehrwolf
krijgt hij xp als er iemand een pupil van hem wordt en als die pupil een level omhoog gaat..
hoe kan dat ;S?
Lees het topic nog eens door.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:34 schreef neiltwo2 het volgende:
ok, hoe werkt dat nou met exp krijgen van mensen aanmelden?
een vriend van me op een ander ip vocht tegen mij (werd mijn pupil) en ging naar level 2, ik kreeg geen xp
als ik dan hier kijk -> wehrwolf
krijgt hij xp als er iemand een pupil van hem wordt en als die pupil een level omhoog gaat..
hoe kan dat ;S?
@flepke
1680x1050
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |