Het apparaat is 1 keer gebruikt bij een presentatie omdat de vast apparatuur die in die kamer aanwezig was defect was.quote:Op woensdag 1 april 2009 08:25 schreef marcosta het volgende:
Dan trap ik maar af!
Waarom maar 1 uurtje aagestaan?
En bon aanwezig?
Impuls aankoop van 1000 euriquote:Op woensdag 1 april 2009 12:49 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Het apparaat is 1 keer gebruikt bij een presentatie omdat de vast apparatuur die in die kamer aanwezig was defect was.
Geen bon aanwezig, is aangekocht bij een boedel/failliesementsverkoop.
Heb wel een bewijs dat ik het daar gekocht heb.
Het was voor mij impuls aankoop, doe er eigenlijk toch niets mee...
vandaar
Nee... ik heb er 825 voor betaald ( is nog veel) maar had een meevaller en wilde altijd al een beamer hebben..quote:
Is die op zoek???quote:Op woensdag 1 april 2009 13:07 schreef Apekoek het volgende:
misschien wat voor user juzzmuzz
Waarom zet je er dan bij nieuwprijs 1000 nog wat?quote:Op woensdag 1 april 2009 14:15 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Nee... ik heb er 825 voor betaald ( is nog veel) maar had een meevaller en wilde altijd al een beamer hebben..
Nu kom ik erachter dat ik liever op mij lcd kijk,..
Dat is de nieuwprijs in de winkel op dit moment...quote:Op vrijdag 3 april 2009 08:50 schreef davako het volgende:
[..]
Waarom zet je er dan bij nieuwprijs 1000 nog wat?
Wat is er dubbel aan??quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:57 schreef hilliebillie het volgende:
en je hebt hem zelf maar een uurtje aangehad maar hoe lang is hij daadwerkelijk aangeweest aangezien jij hem zelf ook niet nieuw hebt.. ik vind het een beetje dubbel wat je allemaal schrijft..
Geeft niet...had het in eerste instantie meteen zo op moeten schrijven...quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:11 schreef hilliebillie het volgende:
duidelijker, ik dacht dat je hem zelf een uurtje gebruikt had maar dat het dus niet duidelijk was hoe lang de beamer bij de vorige eigenaar in gebruik geweest was. sorry hiervoor
Ik heb nog ff goed gekeken en het gaat om de IN35W /DLP WXGAquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:49 schreef disjfa het volgende:
NIeuwprijs staat op 875
Heb stiekum wel interesse, maar vind hem veels te duur. Voor een 500euro kan je al een hapbare 1024 beamer halen. Als je hem voor wat minder kwijt wilt wil ik er wel over nadenken hoorDenk 300 euro.
Die heeft andere specs dan je startpostquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:57 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Ik heb nog ff goed gekeken en het gaat om de IN35W /DLP WXGA
Deze Dus!
Dan maar niets...maar 200 euro is echt niks... dan verkoop ik hem nog lieve rop koninginnedag.....quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:29 schreef Apekoek het volgende:
ik bied 200 euro. tevens mijn laatste bod, beter iets dan niets
Nou dan nog maar 2 weken wachtenquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:44 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Dan maar niets...maar 200 euro is echt niks... dan verkoop ik hem nog lieve rop koninginnedag.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |