De zon staat nu dichter op de aarde dan met hoogzomer en heeft een hoge zonkracht.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:01 schreef sinadO het volgende:
Jij verbrandt met 12 graden al? Doe ALSJEBLIEFT foto's posten van je hoofd als het hoogzomer is.
Heel hard tegen een muur rennen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:02 schreef switchboy het volgende:
[ afbeelding ] Not quite, is meer m'n gezicht. Heeft iemand nog tips?
Zonkracht? Dat verzin je ter plekke.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:02 schreef Adelante het volgende:
[..]
De zon staat nu dichter op de aarde dan met hoogzomer en heeft een hoge zonkracht.
Nee, was foutjequote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:04 schreef Rosbief het volgende:
Een note omdat ik iets over kaal zei (terwijl het niet eens zo is)?
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:04 schreef Rosbief het volgende:
Een note omdat ik iets over kaal zei (terwijl het niet eens zo is)?
In de zomer heb je al zoveel blootstelling gehad dat je al bruin bent. Maar nu kom je van bijna geen zon expositie in de volle zonquote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:01 schreef sinadO het volgende:
Jij verbrandt met 12 graden al? Doe ALSJEBLIEFT foto's posten van je hoofd als het hoogzomer is.
Ah, wat lief.quote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:06 schreef Adelante het volgende:
[..]
http://www.knmi.nl/kodac/weer_en_gezondheid/zonkracht.html
geen rood haar wel lichte huid hier emn daar een sproet.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:08 schreef Tommeke het volgende:
Toen ik de TT las dacht ik in eerste instantie dat TS een ginger is
Zo te zien heeft onze TS dát al gedaan.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:03 schreef Biogarde het volgende:
Heel hard tegen een muur rennen.
tijdens t skiën kan je anders ook flink verbranden, en da's onder 0quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:01 schreef sinadO het volgende:
Gingerquote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:08 schreef Tommeke het volgende:
Toen ik de TT las dacht ik in eerste instantie dat TS een ginger is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |