quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 23:16 schreef Marijkje84 het volgende:[..]
Ik ben zelf ook heel erg voor eerst sparen. Deze man had hele verhalen over een financieringsmogelijkheid dat je eerst 2 jaar bij jun kunt lenen tegen 3,9% en daarna moet je aflossen, dus het bedrag gespaard hebben of je hypotheek verhogen. Verder was hij best wel aan het pushen, dus heb er niet zo'n goed gevoel bij.
Kom alleen op heel internet nergens iets tegen over ervaringen van mensen bij dit bedrijf GBSNederland.
Wat ik ook al apart vond is dat we geen offerte kregen maar een prijs van hem. Hij belde ook nog zijn baas om het nog lager te laten worden. Allemaal dingen waarvan ik denk: Klopt dit wel?!
Klinkt als een bedrijf dat ik ook eens over de vloer heb gehad. Ik weet niet meer welk het was maar het was wel één van de grotere jongens op dit gebied. Meneer was duidelijk meer geïnteresseerd in het verkopen van een financiering.
Daarbij kwam hij ook nog eens bijna twee uur te vroeg dus we hebben heb lekker twee uur in de auto laten wachten. Wij hadden namelijk ook nog van alles te doen.
Hij vroeg inderdaad ook hoe wij het gingen financieren. Toen ik zei dat het hem niet aanging maar dat we het geld gewoon overmaakten als de werkzaamheden gedaan waren, was hij als een stuk minder geïnteresseerd. De "offerte" werd op de achterkant van een visitekaartje gekalkt.
Ik heb goede ervaringen met Rijnland Kozijnen uit Katwijk/Leiderdorp. Leveren mooi spul, goede prijs, aardige gasten die niet hun gereedschap maaer overal neerfilkkeren, ze werken schoon en de baas komt regelmatig even checken of het allemaal wel goed gedaan wordt. Ook als er naderhand nog wat mocht zijn (wij waren bijvoorbeeld niet gelukkig met ONZE keuze van een manier van afwerken) dan komen ze het naderhand direct oplossen.
Verder: Goede informatie vooraf en een mooie showroom waar je precies kan zien hoe het wordt.
Succes met je keuze.