Huh? Dit is de foto van gisteren. Waarom nog tot vanavond wachten?quote:Op donderdag 2 april 2009 09:00 schreef Beschouw het volgende:
Jury vanavond op normale tijd. Gisteren te druk om te fokken. Sorry.
Die rare SCH is ook weer terug zie ik. Begint gelijk weer te zeiken over jury. Leert ook niks, die jongen
quote:
Omdat je daardoor denk ik weer in het 'normale' schema komt, anders heb je voor de volgende ronde maar 8 uur oidquote:Op donderdag 2 april 2009 10:02 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Huh? Dit is de foto van gisteren. Waarom nog tot vanavond wachten?
Omdat deze foto pas 's middags geplaatst is. Beetje kort, vind je niet? Iedereen verdient een eerlijke kans.quote:Op donderdag 2 april 2009 10:02 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Huh? Dit is de foto van gisteren. Waarom nog tot vanavond wachten?
Nou en, tien uur trouwens, als je 20.00 uur aanhoudt. Er zijn wel vaker korte rondes gespeeld.quote:Op donderdag 2 april 2009 10:08 schreef Starzky het volgende:
[..]
Omdat je daardoor denk ik weer in het 'normale' schema komt, anders heb je voor de volgende ronde maar 8 uur oid
Alle vaste deelnemers heb ik gezien. Zelfs SCH.quote:Op donderdag 2 april 2009 10:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Omdat deze foto pas 's middags geplaatst is. Beetje kort, vind je niet? Iedereen verdient een eerlijke kans.
quote:Op donderdag 2 april 2009 09:00 schreef Beschouw het volgende:
Leert ook niks, die jongen[/sub]
Het spel gaat als volgt: men verzint een tekst bij een foto, niet andersom.quote:
Ja hiervan is enorm veel gebruik van gemaakt....quote:Op donderdag 2 april 2009 10:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Omdat deze foto pas 's middags geplaatst is. Beetje kort, vind je niet? Iedereen verdient een eerlijke kans.
quote:-SCH-
-Friezen opgelucht met besluit Foppe om te stoppen-
quote:-vrolijke-frits-
-En dat alles om een vijfde plaats-
quote:-Suijk-
-Directie Heerenveen vindt tribunes in Abe Lenstra stadion niet meer nodig-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Twerk-
-Fries kampioenschap Slingeraap, georganiseerd door de gebroeders Anker, kon ook dit jaar weer op veel support rekenen.-
quote:Op donderdag 2 april 2009 19:12 schreef Beschouw het volgende:
Had ik dus net zo goed vanmorgen al kunnen doen.
Maar geen tijd/zin om nog uitslag te maken. Vandaar.quote:Op donderdag 2 april 2009 19:29 schreef Joesse het volgende:
tja.. waarom was jury van vrolijke-frits eigenlijk s ochtends? hij postte de avond zelf toch nog?
okidokiquote:Op donderdag 2 april 2009 19:49 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Maar geen tijd/zin om nog uitslag te maken. Vandaar.
Deze foto is van gisteren volgens mij.quote:Op donderdag 2 april 2009 20:01 schreef FritsVanEgters het volgende:
SCH heeft twee weken lang in zijn oude fotoalbums gebladerd.
Twerk bedanktquote:Poedel eigenlijk voor Mani89, maar gelukkig kwam Twerk op de valreep nog met een onderschrift dat nog meer in aanmerking kwam
Jup. 6-1 voor Bolivia.quote:
En dan anderen beschuldigen van vriendjespolitiek inderdaadquote:Op vrijdag 3 april 2009 02:56 schreef Ruud het volgende:
Beschouw en vrolijke-frits, kap eens met elkaar op het podium te zetten, dat kan echt niet meer![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die van vrolijke frits was wel podiumwaardig in dit geva.quote:Op vrijdag 3 april 2009 02:56 schreef Ruud het volgende:
Beschouw en vrolijke-frits, kap eens met elkaar op het podium te zetten, dat kan echt niet meer![]()
EenSCH.quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:23 schreef SCH het volgende:
Die van vrolijke frits was wel podiumwaardig in dit geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |