3 maanden vantevoren. Niet simlock vrij. Het internet bij vodafone is inderdaad een stuk sneller.quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:37 schreef droomkoningin het volgende:
in juli loopt mijn abo af, kreeg vandaag al een aanbod om te verlengen bij t-mobile...
ik denk dat ik voor de X1 ga (of een blackberry)... maar ik denk dat ik ga overstappen naar vodafone vanwege het snellere(?) internet... maar wil wel mn nr meenemen, hoever van te voren moet/kan ik dan alvast een nieuw contract aansluiten? en is de X1 bij vodafone simlock-vrij?
"account suspended"quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:21 schreef UncleSam het volgende:
X11 is bij Vodafone niet simlockvrij. Maar is via http://htccode.com/ makkelijk en goedkoop (zelf) te verwijderen.
het wordt toch wat anders: de G1 ipv X1quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:37 schreef droomkoningin het volgende:
in juli loopt mijn abo af, kreeg vandaag al een aanbod om te verlengen bij t-mobile...
ik denk dat ik voor de X1 ga (of een blackberry)... maar ik denk dat ik ga overstappen naar vodafone vanwege het snellere(?) internet... maar wil wel mn nr meenemen, hoever van te voren moet/kan ik dan alvast een nieuw contract aansluiten? en is de X1 bij vodafone simlock-vrij?
het scherm en de snelheid zijn veel beter, op alle andere punten prefereer ik de X1 (had hiervoor een G1)quote:Op woensdag 15 april 2009 18:47 schreef droomkoningin het volgende:
[..]
het wordt toch wat anders: de G1 ipv X1![]()
betere aanbieding, mooiere foon (ook al vinden de meesten van niet)
hier moest ik wel even om lachenquote:
Via Active Sync + Outlook?quote:Op zaterdag 18 april 2009 09:40 schreef fraubitch het volgende:
Scherm van mijn Xperia is weer eens kapot. Hoe maak ik een backup van mijn telefoonnummers die erin staan? Dat moet toch kunnen op de een of andere manier?
Is de software op een X1 van Vodafone ook helemaal a la Vodafone? Snelkoppelingen naar Live! etc.? Ik heb een T-Mobile abo en ben van plan een Vodafone X1 te kopen...quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:42 schreef erikkll het volgende:
[..]
3 maanden vantevoren. Niet simlock vrij. Het internet bij vodafone is inderdaad een stuk sneller.
Heb ik ongelijk dan? was serieus hoor schatquote:
Ik had SPBpanel en gebruikte die niet echt veel, maar dit is een ander verhaal, gedownd en erop gezet enquote:SPB brengt Mobile Shell 3 uit voor Windows Mobile
Softwaremaker SPB heeft dinsdag een nieuwe versie uitgebracht van zijn programma Mobile Shell. De applicatie is samen met TouchFlo3D de populairste software voor Windows Mobile. De nieuwe versie voegt onder meer widgets toe.
De nieuwe Mobile Shell werd tijdens het Mobile World Congress in februari in Barcelona voor het eerst onthuld, maar was toen nog in ontwikkeling. De nieuwe versie voegt onder meer kinetisch scrollen, widgets en aparte indicatoren voor elk e-mailaccount toe, zegt SPB Software House. Mobile Shell is samen met TouchFlo3D van HTC de populairste software voor Windows Mobile.
SPB Mobile Shell is een schil om de standaardinterface van Windows Mobile heen, die onder meer de menu's en de kalender van Windows Mobile vervangt met een eigen versie. Het is volgens de fabrikant een van de meest gedownloade mobiele applicaties ter wereld en wordt standaard meegeleverd met sommige smartphones. Ook was voor de Xperia X1 van Sony Ericsson een gratis panel te downloaden met SPB Mobile Shell. Het programma kost dertig dollar.
bron
Heeft de installatie van Spb Mobile Shell 3 een soft of hard reset nodig, of kan ik gewoon 2.0 eraf gooien en deze er op zetten?quote:Op woensdag 22 april 2009 11:39 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Ik had SPBpanel en gebruikte die niet echt veel, maar dit is een ander verhaal, gedownd en erop gezet enwat een supershell
snel, vloeiend, veeeel opties en ik ben weer 3 weken zoet mer personaliseren
![]()
Ik heb em niet gekochtquote:Op woensdag 22 april 2009 11:43 schreef UncleSam het volgende:
Heb je m gekocht voor 30 dollar of weet je een leuk adresje?
Hij vroeg er niet om maar ik heb mn toestel wel een soft reset gegeven en hij de-installeert automatisch SPB2, ook je panel, dat ben je dan wel kwijt, maar je krijgt er SPB 3 voor terugquote:Op woensdag 22 april 2009 11:48 schreef NoizEkick het volgende:
Heeft de installatie van Spb Mobile Shell 3 een soft of hard reset nodig, of kan ik gewoon 2.0 eraf gooien en deze er op zetten?
Ok, bedankt. Ik gooi voor de zekerheid toch even m'n 2.0 panel eraf, je weet maar nooit.quote:Op woensdag 22 april 2009 17:44 schreef YuckFou het volgende:
Hij vroeg er niet om maar ik heb mn toestel wel een soft reset gegeven en hij de-installeert automatisch SPB2, ook je panel, dat ben je dan wel kwijt, maar je krijgt er SPB 3 voor terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |