Wat ik gelezen heb in GG, er was ook een klein mannetje dat zn keel en neus amandelen kwijt raakte, is dat hij aan het einde van de middag gewoon lekker naar huis mocht gaan. Hij had zelfs weer praatjes.
René was 1½ toen er een bultje uit haar ooglid werd gehaald. Ik moet wel zeggen dat ik heel erg geschrokken ben toen ze onder narcose ging
Wij zijn trouwens met zn tweetjes de hele dag bij dr in het ziekenhuis gebleven en konden haar gelukkig ook aan het einde van de dag weer mee naar huis krijgen.
Ze heeft trouwens wel vreselijke nachtmerrie's een aantal weken er na gehad. Maar ja, wat wil je ook , als je gaat slapen met een groene moeder en allemaal groene mannetjes om je heen en je word ook weer wakker met die groene mensjes om je heen
Ik reageer nu eigenlijk omdat wij ook weer stiekempjes aan ook weer bezig zijn om weer zwanger te worden, tenmiste "wij", hij de lusten ik de lasten dan he...
(ik ook wel lusten
).
Dus zodra er eindelijk wat gaat groeien, zal ik ook wel regelmatig hier dingen schrijven.
doeiiiiiiii Angel22
Angel22, succes (en veel plezier natuurlijk
) met het verwekken van een nieuw spruitje en ik hoop binnenkort op goed nieuws van jouw kant.
Deze gaat dicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |