abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zaterdag 20 april 2002 @ 10:36:22 #251
7074 moussy
kuttekop
pi_3898055
Ik vond dat groter groeien artikel vooral over de wat grotere kinderen gaan...

Wat ik gelezen heb in GG, er was ook een klein mannetje dat zn keel en neus amandelen kwijt raakte, is dat hij aan het einde van de middag gewoon lekker naar huis mocht gaan. Hij had zelfs weer praatjes.

René was 1½ toen er een bultje uit haar ooglid werd gehaald. Ik moet wel zeggen dat ik heel erg geschrokken ben toen ze onder narcose ging
Wij zijn trouwens met zn tweetjes de hele dag bij dr in het ziekenhuis gebleven en konden haar gelukkig ook aan het einde van de dag weer mee naar huis krijgen.

Ze heeft trouwens wel vreselijke nachtmerrie's een aantal weken er na gehad. Maar ja, wat wil je ook , als je gaat slapen met een groene moeder en allemaal groene mannetjes om je heen en je word ook weer wakker met die groene mensjes om je heen

Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_3901518
hoi hoi mensen,
Ik lees al geruime tijd mee en heb geloof ik ook weleens wat gepost hier en daar maar dat zal niet veel geweest zijn.
Ik wil alle nieuwe pappa's en mamma's alle geluk met de kleintjes toe wensen en alle aanstaande pappa's en mamma's nog een heel fijne zwangerschap zonder al te veel ellende toegewenst en straks natuurlijk ook met die kleintjes.

Ik reageer nu eigenlijk omdat wij ook weer stiekempjes aan ook weer bezig zijn om weer zwanger te worden, tenmiste "wij", hij de lusten ik de lasten dan he...
(ik ook wel lusten ).
Dus zodra er eindelijk wat gaat groeien, zal ik ook wel regelmatig hier dingen schrijven.

doeiiiiiiii Angel22

pi_3902348
Weer Angel? Ist je tweede dan? *nieuwsgierig*
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  Jubileum moderator zaterdag 20 april 2002 @ 20:15:13 #254
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_3902385
Ik heb de GG in huis en het artikel gelezen. Het gaat inderdaad over grote kindjes, ik mis een beetje de babyverhalen.
De KNO arts benadrukte wel 2 maal dat hoewel het voor hem lopende band werk was, het voor Eva een echte ingreep is met narcose enzo.
De folders die we hebben meegekregen uit het ziekenhuis zijn heel informatief maar ook een beetje verontrustend. We moeten oude kleren aan ivm het vele bloed, ze kunnen nog behoorlijk wat pijn krijgen en we moeten het niet onderschatten.
De kindertjes worden om 8 uur smorgens opgenomen en mogen (als alles goed is) smiddags weer naar huis.
Aan de ene kant is Eva nog lekker klein en dus zo weer vergeten, aan de andere kant kan je het nog moeilijk uitleggen aan haar. "Nee je mag geen eten want je moet nuchter blijven" is er natuurlijk niet bij.
De arts zei gisteren ook nog dat Eva na de ingreep 2 dagen geen speentje mocht omdat ze dan de wondjes kan openzuigen.
Melk mogen ze ook niet drinken las ik in de folder, dat zijn allemaal van die lastige dingen als ze zo klein zijn.
Gelukkig is het nog niet zover hoewel ik hem nu al behoorlijk zit te knijpen.

Angel22, succes (en veel plezier natuurlijk ) met het verwekken van een nieuw spruitje en ik hoop binnenkort op goed nieuws van jouw kant.

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  Jubileum moderator zaterdag 20 april 2002 @ 20:17:18 #255
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_3902401
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')