het lijkt een beetje opquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:44 schreef Gewas het volgende:
Hey vinden jullie dit een mooi kapsel?
[ afbeelding ]
Of niet?
Haha dat ben ik niet.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:47 schreef stamppot het volgende:
Tering jij bent er ook niet op vooruit gegaan.
En dit is waar je op uit komt? Wat voor zoektermen gebruik je in godsnaam?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:06 schreef Gewas het volgende:
Haha dat ben ik niet.![]()
Btw ik vraag dit omdat ik binnenkort naar de kapper ga en ik zit naar ideeen te zoeken op Google.
Idd!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:07 schreef Dipkip het volgende:
[..]
En dit is waar je op uit komt? Wat voor zoektermen gebruik je in godsnaam?
Varg Vikernes.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:07 schreef Dipkip het volgende:
[..]
En dit is waar je op uit komt? Wat voor zoektermen gebruik je in godsnaam?
Nee sorry dat kapsel vind ik niet mooi.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:28 schreef Ad_rem het volgende:
Ligt eraan wie je bent? Die foto is niet mooi ben je een technoheld dan is het ok! Richie je mag er zijn. Tot snel hopelijk!
[ afbeelding ]
De kapper wil gewoon eens een ander model knippen en maakt jou wijs dat zo'n kapsel 'in' is.quote:Op woensdag 1 april 2009 13:26 schreef Gewas het volgende:
Oke dus niemand vind het mooi. Wat vinden jullie wel mooi dan?![]()
Ben net naar de kapper geweest, en nee ik heb niet dat kapsel uit de OP genomen voor als mensen dat denken. Trouwens de kapper zei dat dit soort kapsels hartstikke in zijn.
Ligt het aan mij of zien ze er een beetje gay uit?quote:Op woensdag 1 april 2009 13:44 schreef Ad_rem het volgende:
Noh het klopt wel een beetje..
http://www.adversus.nl/be(...)zomer2009/index.html
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |