abonnement Unibet Coolblue
pi_68650443
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 18:37 schreef solyaris het volgende:

[..]

Hersenen kapotmaken gaat nogal lastig met een mes of knuppel, helemaal als er grote groepen zombies zijn.
Zo doe je dat:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]

Of je gebruikt een buitenboortmotor van een boot.
[ afbeelding ]
dan gebruik je toch een kettingzaag of een hamer
pi_68663372
Ha, dat is idd het beste wapen, een kettingzaag, aan een stok!


Kan je vanaf een afstand of verschansing ze zonder problemen onthoofden
pi_69947226
quote:
Op maandag 4 mei 2009 18:19 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ha, dat is idd het beste wapen, een kettingzaag, aan een stok!

[ afbeelding ]
Kan je vanaf een afstand of verschansing ze zonder problemen onthoofden
Die wil ik ook
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_69960154
  vrijdag 12 juni 2009 @ 00:46:03 #130
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_69960341
Naar mijn wapenkluis wandelen en lachen om alle ongewapende schaapjes
pi_70756277
Vanavond shaun of the dead
Maar nu eerst ali g
De hierboven gepostte teksten, links, afbeeldingen en video's kunnen enigszins overdreven, verdraaid, bedacht of gestolen zijn.
  woensdag 8 juli 2009 @ 00:12:16 #132
79543 Eltonno
Candy mountain Charlie!
pi_70765721
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 20:53 schreef Saak het volgende:
Vanavond shaun of the dead
Maar nu eerst ali g
Geniaal
Kende hem al maar hij blijft goed.
Wat te doen met zombie's? Iig je niet verstoppen in een pub genaamd winchester, leren schieten en niet met de stoppen klooien met queen op de achtergrond
-Een echte vriend weet al je geheimen en is dan nog steeds je vriend-
"In the quiet words of the Virgin Mary... come again?"
  woensdag 8 juli 2009 @ 00:15:44 #133
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_70765825
En je enigzins achterlijke moeder preventief afmaken..
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  woensdag 8 juli 2009 @ 00:23:29 #134
79543 Eltonno
Candy mountain Charlie!
pi_70766041
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 00:15 schreef neo2000 het volgende:
En je enigzins achterlijke moeder preventief afmaken..
En "holding it under a cold running tap" helpt niet tegen zombie beten...
-Een echte vriend weet al je geheimen en is dan nog steeds je vriend-
"In the quiet words of the Virgin Mary... come again?"
pi_70792685
mijn survival kit met: firesteel ding, kompas, fluitje, mes, zaklamp, en kleine EHBO kit (alleen voor noodsituaties)

primaire weapon: m16, met lekkere sniper uitrusting om ze op afstand te houden, en in medium range ben je ook goed



secondaire weapon: een lekker lange commando mes, zo lang mogelijk.




outfit/kleding: die van SAS, gasmasker tegen giftige lucht etc. daaronder wel steekwerend vest of iets waarmee ze me niet kunnen bijten



strijdlied : The Last Battle door: John Williams

partner: RUTGER!!!



voertuig: YPR, lekker veilig en n gun bovenop daar ram je gewoon doorheen!



omgeving: hmm kazerne ofzo igg waar goede beveiliging is en muren omheen


btw: ik dacht hier vanmiddag aan wat ik zou doen als er zombies zouden zijn (denkt nog steeds terug aan toen hij 28 weeks later keek snachts alleen in het donker)
pi_70798008
Wij hebben een huis van drie hoog in Den Haag, ik studeer in NL. Ik weet niet wat ik zou doen qua plaats. Ik denk dat het handigste Utrecht is. De campus is redelijk makkelijk te verdedigen tegen de buitenwereld door ommuring en enkele gebouwen zijn nog overblijfselen van de oude militaire basis die hier was, daarnaast is een gebouw echt ingedeeld als gevangenis (daar woonde ik dit jaar ) en is dus erg makkelijk te verdedigen.

Het gevangenis-achtig gebouw is twee verdiepingen hoog (eigenlijk 4, maar de trap gaat dus meteen naar 2 hoog). Beneden alle jonge en sterke mensen, boven backup. Ik neem aan dat zombies niet kunnen klimmen. De wegzijde en de tuinzijde worden dichtgetimmerd met dik hout. Het gebouw bestaat uit drie delen, twee met grote poorten (hout/ijzer) en een alleen toegang via lift, waar de begane grond eigenlijk dus vrij staat. Lift en trappenhuis zijn van glas.

De campus zelf is dus ommuurd, aan een kant met huizen die tegen de snelweg aan zitten dus geen zorgen daar (hopelijk). In geval ze springen van de snelweg op de huizen, prikkeldraad met elektriciteit op het dak en dichtgetimmerde ramen. Aan de rest een stalen hek/muur, van die gevangenis gevallen met verticale buizen dus. Prikkeldraad met elektriciteit erop boven en klaar. Twee grote poorten aan de voorzijde en een aantal kleine gebouwen dichtbij. Deze gebruiiken als wachttoren (uitzicht van hoog; opslagplaats voor wapens; wachters die om beurten wacht houden op zombies), poorten sluiten en eventueel activeerbare mijnen of een klein gangetje overlaten met mitrailleurs erop gericht. Misschien nog wat gaatjes openlaten aan de weerszijden van het gangetje om snijdende objecten door te kunnen plaatsen.

Alle andere gebouwen afsluiten van de rest (ommuren), of tenminste de ingang aan de andere kant maken en hopen dat de zombies niet door de muren proberen te hakken; dit om ervoor te zorgen dat ze primair aanvallen op het gevangenisgebouw en de guard towers. Helaas dat de "afgeschermde" delen van het gevangenisgebouw aan de kant zitten van de poorten, daarover later.

Even snel campus:

---------------------poort-------------------poort----
h-------------guard----------------guard---||weg|||-
u----------------------------------------------||||||||||||||||
i---------------------------------------ge-----|||||||||||||||
z--------------------------------------va-----||||||||||||||
e--------------------------------------ng-----||||||||||||||||
n--------------------------------------enis---|||||||||||||||

huizen = grenzend aan snelweg (gehele linkerzijde)
gevangenis = gevangenisachtig gebouw. daaronder is dus pas de lift en trappenhuis
onder al dit en aan de andere kant van gevangenisgebouw zijn nog veel andere gebouwen die bewoond kunnen worden.
elke andere kant is dus omhekt/ommuurd.

Het echte plan:

Alle andere gebouwen zijn dus ommuurd. Hierin familie.

Gevangenisachtig gebouw word bewoond door sterke en jonge mensen. Vrouwen mogen ook maar het zal toch voor het grootste deel een sausage fest worden ( ). Boven backup en "bouwers", beneden commando units.

De vrijstaande huizen op BG naast lift+trappenhuis zijn van mij en vrienden. Dit is tevens de HQ voor alle planning.

Guard towers worden bewoond door betrouwbare en goed oplettende mannen. Wapens en manier van werking al uitgelegd.

Voornaamste wapen zal denk ik blades zijn, tenminste, dat zou ik gebruiken (a la Wolverine). Het moeten wel van die dingen zijn die van beide kanten snijden en stevig in de hand zitten. Reden is dat je bij een volledige invasie geen tijd hebt om elke zombie een voor een te ontleden, ze moeten zo snel mogelijk dood. Wolverine blades zijn snel en effectief en kunnen echt veel schade aandoen aan veel zombies tegelijk.

Tweede wapens zijn scimitars, liefst kleine, en dan twee. Zelfde reden, alleen deze zijn wat handiger, daarentegen doen ze wat minder schade. Deze zijn wel makkelijker te vervoeren dus pluspunten daarvoor. Ze passen denk ik wel als het ware geplakt aan de onderbenen.

Het leukste zal dus zijn dat wij overdags gaan raiden. Erop uit met groepen van zo'n 4 tot 6 man. Allereerst natuurlijk materiaal plunderen, ook wat voedsel en shit. Voor het grootste deel hebben we genoeg aan andere zooi. Binnen de eerste week zouden we wel genoeg aan eten moeten kunnen plunderen voor een aantal maanden. Daarna goede planning maken voor afwisseling guards en raid troops, vrijheid en recreatie in de kamp en leiding.

Voordeel van zo'n kamp is dat je eigen alles hebt, dus geen survival kit nodig. Na een tijdje zal je je eigen shit moeten kunnen maken, though. Een paar maanden, leuk, maar je hebt ook elektriciteit nodig en de beschaving om je heen kan niet meer shit maken zodat je kan plunderen en voor jezelf zorgen. Het moeilijkste zal dus zijn om jezelf te kunnen voorzien van basic dingen. Ik denk dat zeker in de eerste paar weken genoeg te plunderen valt om jezelf selfsufficient te kunnen maken. Dus er zal moeten geluisterd worden naar de nerds die dat voor elkaar moeten zien te krijgen (natuurlijk mogen die wonen in de ommuurde woningen. lucky bastards, met al die chicks ).

Na een maand of twee zal er een stabiele kleine beschaving zijn gok ik zo die voor zichzelf kan zorgen. Genoeg plek op campus om dingen te groeien en energie te opwekken, genoeg dingen in de buitenwereld om te stelen om daarvoor te zorgen. Dan begint de echte fun: alle zombies uitroeien

Wijk voor wijk inplannen en alles overnemen. Groepjes van 4-6 met 1 leider die opsplitten. Max 20 man per keer uit het kamp en altijd communicatie met elkaar (hoe gaat dat dan? werken walkie talkies dan nog?). Alle zombies massaal afslachten en straat per straat "veilig" verklaren, dwz alle zombies daar uitgeroeid en alle ingangen onder controle. Dat zal moeten gebeuren door een alarmsysteem (denk aan draad dat iets doet uit elkaar vallen, of indien te ver, iets doet verkleuren waardoor je tenminste bij aankomst ziet dat er iets niet klopt). Uiteindelijk kan je denk ik wel langzaamaan de gehele stad overnemen.

Armor doen we niet aan. Het enige wat echt nodig is is armor op de handen en onderarmen, ter bescherming van eigen wapens. Voor de rest is je armor je groepje. Training is vereist, dat moet ook gebeuren in de eerste 1-2 weken. Het belangrijkse is dat je groepje altijd vol zicht heeft op alles wat er om je heen gebeurt en correcte waarschuwing geeft op tijd. Verder kan niets mis. Wapens met groot bereik en groep die je vol support: the best defense is a good offense.

Beetje lang kutverhaal maar ik had niks te doen
  donderdag 9 juli 2009 @ 02:46:07 #137
79543 Eltonno
Candy mountain Charlie!
pi_70801843
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 21:05 schreef mtchel112 het volgende:
mijn survival kit met: firesteel ding, kompas, fluitje, mes, zaklamp, en kleine EHBO kit (alleen voor noodsituaties)

primaire weapon: m16, met lekkere sniper uitrusting om ze op afstand te houden, en in medium range ben je ook goed

[ afbeelding ]

secondaire weapon: een lekker lange commando mes, zo lang mogelijk.

[ afbeelding ]


outfit/kleding: die van SAS, gasmasker tegen giftige lucht etc. daaronder wel steekwerend vest of iets waarmee ze me niet kunnen bijten

[ afbeelding ]

strijdlied : The Last Battle door: John Williams

partner: RUTGER!!!

[ afbeelding ]

voertuig: YPR, lekker veilig en n gun bovenop daar ram je gewoon doorheen!

[ afbeelding ]

omgeving: hmm kazerne ofzo igg waar goede beveiliging is en muren omheen


btw: ik dacht hier vanmiddag aan wat ik zou doen als er zombies zouden zijn (denkt nog steeds terug aan toen hij 28 weeks later keek snachts alleen in het donker)
En waar ga je die shit vandaan halen in nederland?
Quasi wapenkenners
-Een echte vriend weet al je geheimen en is dan nog steeds je vriend-
"In the quiet words of the Virgin Mary... come again?"
pi_70802061
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 02:46 schreef Eltonno het volgende:

[..]

En waar ga je die shit vandaan halen in nederland?
Quasi wapenkenners
Waar komen de zombies vandaan dan?
Doe eens niet.
  donderdag 9 juli 2009 @ 10:46:07 #139
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_70805579
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 03:36 schreef Necrodeath het volgende:

[..]

Waar komen de zombies vandaan dan?
Zoals in een goede zombiefilm: overal vandaan.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  FOK!fotograaf donderdag 9 juli 2009 @ 12:03:23 #140
145146 Andyy
pi_70808008
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 21:22 schreef Luco het volgende:
Wat natuurlijk ook kan: Muziekje opzetten . Ene Michael J deed dit al in 1982.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
  FOK!fotograaf donderdag 9 juli 2009 @ 12:07:54 #141
145146 Andyy
pi_70808158
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 02:46 schreef Eltonno het volgende:

[..]

En waar ga je die shit vandaan halen in nederland?
Quasi wapenkenners
Als je wapenkenner was wist je dat dat geen m16 was, sniper bullshit gelul etc
pi_70819958
sorry foutje:P had geen tijd en dat wast enige plaatje dat t deed

hoe ik eraan kom? in nood kun je rare dingen voorelkaar krijgen en zoals anderen al zeggen waar komen zombies vandaan > uit een film? dan haal ik die m16 ook uit een film
  donderdag 9 juli 2009 @ 18:47:11 #143
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_70822328
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 17:31 schreef mtchel112 het volgende:
sorry foutje:P had geen tijd en dat wast enige plaatje dat t deed

hoe ik eraan kom? in nood kun je rare dingen voorelkaar krijgen en zoals anderen al zeggen waar komen zombies vandaan > uit een film? dan haal ik die m16 ook uit een film
Zwaard meenemen en naar de dichts bijzijnde militaire basis rijden op goed geluk lijkt me dan the safest bet.. Schietclub zou misschien ook nog een optie zijn..
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  donderdag 9 juli 2009 @ 19:03:33 #144
58560 Oksel
Gezellig.
pi_70822881
Hmm..

Ik zou eerst rustig wachten.. totdat het eerst wat rustiger is geworden. Dan moet ik natuurlijk mijn vriendinnetje gaan redden..!

Ik steel de Landrover van de buren, zo'n oud ding..



Verder qua wapens hebben we hier een alligator liggen:



En neem ik mijn dure keukenmessenset mee..

Dan ga ik haar redden.. zagend en stotend en al.. en als ik haar heb, trek ik mij terug in de vestiging in Koblenz, waar we wonen:



Op dat moment moet het ook mogelijk zijn een goed sniperrifle te krijgen..



Die zet ik op het dak, en ga me uitleven..
pi_71377985
lekker apparaat is dat ding zeg:p
  maandag 27 juli 2009 @ 23:05:17 #146
61861 defabiman
There to bring down quality
pi_71380683
Dan zorg ik voor wapens en gaan we knallen a la

Niet alles is makkelijk, maar je kunt alles moeilijk maken.
  maandag 27 juli 2009 @ 23:11:00 #147
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_71380846
quote:
Op maandag 27 juli 2009 23:05 schreef defabiman het volgende:
Dan zorg ik voor wapens en gaan we knallen a la


Geniale film!
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
  maandag 27 juli 2009 @ 23:54:40 #148
140069 PrinceLu
Geen Albert maar Lu.
pi_71382150
Ik knijp m ertussen uit.

Nee jij bent lekker. =X
  dinsdag 28 juli 2009 @ 00:02:04 #149
79665 Gewoonik
Streng maar rechtvaardig
pi_71382364
Simpel. Ik vlucht naar een groot gebouw waar alles op voorraad is. Onder weg kom ik een politie agent en een excuus neger tegen. (niet dat ik iets tegen de gelkeurde medemens hebt maar die horen nou eenmaal in een verhaal). BIjna het lekkere wijf vergeten(Op locatie sluiten we alles af en komen we nog wat volk tegen die al op locatie waren. na dire dagen gewerkt te hebben aan onze pantserwagens komen we er achter dat een van ons een zombie is. en laat die nou net terwijl we hem af willen maken door een gazen pui heen schieten en alle zombies binnen laten. Eerste die dood lijkt te gaan is de excuus neger.

Maar na heel wat "fuck you nigger" te hebben aangehoord van die gast gaat er alsnog een suf uitziende blanke met een bril dood. (tijdens dit verhaal ook een hoop gekreun en geweerschoten)

Goed.. eenmaal aangekomen bij de "wagens" blijkt dat een van die dingen niet wil starten. Wie is er weer het bokje. De held(jij) van het verhaal, terwijl je toch echt het liefst op de achtergrond blijft. Rent naar buiten om het kreng te starten.
De auto's rijden al weg met hordes zombies achter ons aan en onze held van het verhaal red het net, Doordat je de hand kan vastpakken van het lekkere mokkel. Maar je zegt niet dat je gebeten bent.
tijdens dit stuk is de politieagent rustig aan het schieten en de neger ligt als comic relief te jammeren op de grond maar komt in actie doordat hij zijn homies ziet.(dat zijn nu dus zombies).

Halverwege de rit loopt busje 2 vast met de agent die je de hele tijd heeft geholpen en nog wat kansloze vrienden van je.

Bij het boothuis aangekomen maak je van je "wagen" een barriëre en komen de zombies er niet doorheen. Al je vrienden zijn dood. Je loopt naar het duurste zeiljacht dat je ziet. en terwijl de escuus neger en je mooie meid op de boot stappen blij jij op de kade staan. Meid kijkt je beteuterd aan. Zelfs de excuus neger is niet meer grappig. Je kijkt elkaar aan en jij laat je "beet" zien. Ze wil dat je meegaat maar nee dat kan niet dus jij maakt de trossen los en geeft de boot een duw. Je kijkt ze na tot ze over de horizon en en kijkt naar je wapen.

Het laatste bewust dat er nog door je hoofd gaat. Heb ik die neger nou met dat lekkere mokkel mee laten gaan. En je schiet jezelf neer.

---- einde-----

Een kut verhaal voor een kut topic.
Ik ga het niet nalopen want ik ben lui en ga naar bed.
Reacties kunnen geplaast worden in FB

Weltrusten
Met vriendelijke groet,
Gewoonik
pi_71392649
Rugzak: geen rugzak heb alles toch thuis :-P
Primary: luchtbuks :p
Secondary: bijl en slagersmes
Kleding: spijkerbroek met T shirt
Schoenen: houten klompen
Vervoer: M'n opgevoerde tomosje
Locatie: Lekker thuis :p
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')