abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_67584369
registreer om deze reclame te verbergen
Nee niet 2 zombies maar dit is het 2e topic
Vervolg op topic Wat zou jij doen als er zombies waren

Mijn idee:
Ik denk dat ik met m'n vrienden het meeste lol zou hebben. Zijn nog jong, levenslustig en tot alles in staat qua onbegonnen werk
Aan de andere kant zou ik het nooit over m'n hart krijgen qua verlies van familie en wat ook wel van pas kan komen is dat leden van mijn familie uitstekende kampeerders zijn. Al wonen die allemaal in Limburg en ik in Zeeland

Ik denk dat ik voor m'n vrienden kies en in zeeland blijf. We kunnen van dorpje naar dorpje trekken. Uit wijze lessen van WOI en WOII moet iedereen wel weten dat in een stad overleven niet te doen is wanneer er gespuis rondloopt.

Qua uitrusting zou ik doen:
Rugzak: met complete survival kit etc. niet te zwaar (aansteker, kompas, tools je weet wel) hele berg van DX
Primary: Katana of bijl
Secondary: Buck 650 OD
Kleding: Gecamoufleerde kleding
Schoenen: Paar goede stevige werkschoenen
Vervoer: alles wat we tegenkomen boten werken goed (vooral ook in Zeeland)

Dit alles heb ik klaar liggen en is dus geen probleem voor mij M'n katana is een beetje cheap dus bijl kan ook. Of neem ze gewoon allebei mee
Liever messen/zwaarden e.d. en misschien 1 of 2 mensen in het groepje met geweren. Munitie raakt op en geweren gaan kapot, messen zijn multi functioneel.
De buck omdat ze bij ons in de brammetje dump niks beters hadden en ik niet zou weten waar ik een ka-bar moet bestellen? Zien er wel sjiek uit daarom.
Als het moet, reizen naar andere dorpjes en informatie/goederen/medicijnen leveren. Hiermee reputatie en spullen winnen (wijzelf gaan voor natuurlijk )
Mensen adviseren in dorpshuizen/kerken te blijven en mede avonturiers als ons in groepjes rond de 6-10 mensen houden. Dit blijft overzichtelijk in zowel mensen als de uitrusting.
Een zeis lijkt mij onpraktisch. Maar als je een doorgewinterde old-skool boer bent lijkt het me wel effectief.
Na een maandje slachten kom je er wel achter wat het effectiefst is. Bijvoorbeeld gewoon een knuppel omdat ze toch al uit elkaar vallen. Of een bijl omdat je ze echt in stukken moet hakken omdat ze blijven bewegen zoals een worm. Of een zwaard omdat je ze ff 't hoofd af moet hakken. Highlanders for life!
En als het om wapens gaat weten we natuurlijk niet wat effectief is he. Dat leert men uit ervaring Misschien bloeden ze wl dood, je weet maar nooit

Dat boek lijkt me erg leuk! zouden ze die hier in de bieb hebben? (vlissingen/middelburg/goes)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De hierboven gepostte teksten, links, afbeeldingen en video's kunnen enigszins overdreven, verdraaid, bedacht of gestolen zijn.
  dinsdag 31 maart 2009 @ 17:22:20 #2
164283 Luco
Buongiorno!
pi_67584477
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
  dinsdag 31 maart 2009 @ 17:24:00 #3
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_67584527
teeveeepeee
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_67584541
tvp
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_67585008
TvZ
pi_67585283
Ik denk dat ik straks nog zo'n zombie dingetje invul is wel grappig om te doen.
Doe eens niet.
  dinsdag 31 maart 2009 @ 17:49:26 #7
230534 stamppot
Stampen maarr!
pi_67585306
ik zou eerst guns regelen (waar moet ik nog even uitzoeken ) daarna rij ik langs een paar winkels eten en sigaretten inslaan. daarna stationeer ik me in de hertog jan fabriek met een paar maten waar we lekker gaan zitten zuipen.
pi_67585368
Het ligt eraan, zijn de zombies snel of langzaam?!?
pi_67585574
Grote truck ergens verkrijgen. Die volgooien met eten en proviand, en dan rondrijden van gehucht naar gehucht.

A-team style een turret op het dak klussen, en alles re-inforcen met plaatstaal natuurlijk.

Aangezien zombies niet strategisch denken kan je het volgens mij goed uithouden in een goed bewaakte omgeving. Dus ik zou richting een gevangenis oid gaan. Misschien eentje in aanbouw waardoor er nog geen gevangenen inzitten - die moet toch wel te vinden zijn, en die dingen liggen meestal afgelegen. Dan heb je een goede basis om uit te puffen.
pi_67585582
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 17:52 schreef rgras het volgende:
Het ligt eraan, zijn de zombies snel of langzaam?!?
Hoe ouder de zombie, hoe langzamer Dan begint hij/zij/het uit elkaar te vallen Dus met een honkbalknuppel of ijshockey stick, zit je wel goed
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_67585618
En bij zombies, hoort zombie-muziek
Met geweldige zombie clip..., en misschien nog een paar tips als je kijkt hoe zij met de zombies omgaan

Junge van Die Arzte

Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_67585986

Ik post de mijne nog een keer gewoon omdat het kan.
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
pi_67586865
Aan een gun heb je niets. Die kogels zijn in no-time op als het er veel zijn.

Ik zou m'n Kwan dao pakken als primairy.

Secondary:

En Sai's meenemen.

En ergens een goeie motor pikken om naar het zuiden te rijden.
Lambo of Rekt
  dinsdag 31 maart 2009 @ 19:29:24 #14
179992 Mopst3r
Believe...
pi_67588073
Wapen:

Dit:

In combinatie met dit:

En dan lekker rondjes crossen
Oh ik had niet zoveel prei moeten eten vanochtend!1!!:d:d;d
pi_67588345
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 19:29 schreef Mopst3r het volgende:
Wapen:

Dit:
[ afbeelding ]

In combinatie met dit:
[ afbeelding ]

En dan lekker rondjes crossen
Nu nog daaraan zien te komen
Lambo of Rekt
pi_67588374
Net zoals iemand uit het vorige deel een kasteel + slotgracht opzoeken en daar een hide-out van maken. Natuurlijk moet er een stukje grond en een put bij zitten zodat je zelfvoorzienend bent en niet jaren van ingeblikt voedsel hoeft te leven

Als wapens zou ik zowel de kanonnen van het kasteel als handvuurwapens en zwaarden (als back-up) gebruiken. Met als bonus molotovcocktails maar alleen uit pure noodzaak want anders is de drank voorraad zo snel op

Mijn voertuig zou dan een helikopter zijn omdat je daar horizontaal mee op kunt stijgen en maar een klein "landingsplaats" hoeft te hebben. Je bent verder snel, wendbaar en redelijk mobiel. Voor het "grondwerk" wil ik wel van die bussen zoals in de remake van Dawn of the Death hebben

dinsdag 31 maart 2009 @ 19:40:23 #17
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_67588465
Episch topic.

Ik zou bij een politiebureau of een kazerne inbreken en een Glock en een shotgun confisqueren en vervolgens berzerk gaan.

"This... is... my BOOMSTICK!"

dinsdag 31 maart 2009 @ 20:00:50 #18
241796 Nebeorx
Hij was een zeveraar...
pi_67589195
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 19:37 schreef Locusta het volgende:
Net zoals iemand uit het vorige deel een kasteel + slotgracht opzoeken en daar een hide-out van maken. Natuurlijk moet er een stukje grond en een put bij zitten zodat je zelfvoorzienend bent en niet jaren van ingeblikt voedsel hoeft te leven

Als wapens zou ik zowel de kanonnen van het kasteel als handvuurwapens en zwaarden (als back-up) gebruiken. Met als bonus molotovcocktails maar alleen uit pure noodzaak want anders is de drank voorraad zo snel op

Mijn voertuig zou dan een helikopter zijn omdat je daar horizontaal mee op kunt stijgen en maar een klein "landingsplaats" hoeft te hebben. Je bent verder snel, wendbaar en redelijk mobiel. Voor het "grondwerk" wil ik wel van die bussen zoals in de remake van Dawn of the Death hebben

[ afbeelding ]
Een middeleeuws kannon is niet in n twee drie geladen en totaal ongeschikt om rennende zombies tegen de grond te krijgen!

maareh,
je kunt nog altijd een chain-shot horizontaal afvuren voor een massawurging
pi_67589551
Ik zal aan de hand van mijn uitgebreide ervaring met zombies (dead rising) mijn visie op de grote Zombie Apocalypse geven.

Primary Weapon

Fender Stratocaster. (maakt een geweldig geluid als je een zombie raakt)

Secondary Weapon

Magnum .44 (van de onvolprezen 'Dirty' Harry Callahan)

Vehicle

Armor

Niet nodig, er zit een grote grijparm op mijn buffalo.

Battle Anthem

Servants in heaven, kings in hell. Jedi Mind Tricks

Sidekick

SPOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOON!!!

Stronghold

In een baan rond de Aarde.

Last words

"I know what you're thinking. Did he fire six shots or only five? Well, to tell you the truth, in all this excitement, I've kinda lost track myself. But being as this is a .44 Magnum, the most powerful handgun in the world, and would blow your head clean off, you've got to ask yourself one question: Do I feel lucky? Well, do ya punk?"

<click>

"Fuck"
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
  dinsdag 31 maart 2009 @ 20:36:29 #20
241796 Nebeorx
Hij was een zeveraar...
pi_67590430
H. I. V. overleven de zombies toch nooit :p
  dinsdag 31 maart 2009 @ 21:22:57 #21
164283 Luco
Buongiorno!
pi_67592238
Wat natuurlijk ook kan: Muziekje opzetten . Ene Michael J deed dit al in 1982.

Ma come piove bene su'gli &lt;a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank"&gt;impermeabili&lt;/a&gt;
pi_67592280
+1 Luco
  dinsdag 31 maart 2009 @ 21:30:26 #23
46794 Berkery
Fat bastard
pi_67592550
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 18:01 schreef Burner82 het volgende:
En bij zombies, hoort zombie-muziek
Welcome to Planet Motherfucker!

Of

Herman Melville’s “Moby Dick” has perhaps the most memorable opening line in all of Western literature:
“I hope you motherfuckers like reading about whales”
pi_67593979
tvp
here in hell we like to keep things informal,
as well as infernal
pi_67594188
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')