Coolquote:
Als ze slim zijn gooien ze de 24H Area op donderdag al open, kunnen ze al bier verkopenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:04 schreef Niara het volgende:
hmz kan niet vinden of de 24hs zone donderdag al open is.![]()
Dus ik heb een vraag-mail-ding gestuurd
Cool! Let us knowquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:04 schreef Niara het volgende:
hmz kan niet vinden of de 24hs zone donderdag al open is.![]()
Dus ik heb een vraag-mail-ding gestuurd
En massaal chillenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:25 schreef Drummer-Itchy het volgende:
[..]
Als ze slim zijn gooien ze de 24H Area op donderdag al open, kunnen ze al bier verkopen
Very nicequote:Op woensdag 13 mei 2009 15:26 schreef Niara het volgende:
Beste ...
Ja hoor, de 24U-zone is geopend vanaf donderdag 16.00 uur, net zoals de camping.
Whahahquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:25 schreef TheSorrow het volgende:
Very nice indeed!Fuck de tent opzetten, zodra we zijn aangekomen gaan we gelijk naar de 24h tent!
Zo min mogelijk! Sjouwenquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:06 schreef Niara het volgende:
ohhh wat nemen jullie allemaal mee?
Hoeveelheid kleding enzo?
Vorig jaar had ik echt téveel en met het gesjouw over de camping pfffft
Inderdaad dat is meer dan genoeg.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:13 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Zo min mogelijk! Sjouwen![]()
1 lange spijkerbroek, 1 trainingsbroek, 1 korte broek en mn regenpak, 2 of 3 shirts en dan vind ik het prima!
Spijkerbroek, korte broek, 3 shirtjes en een poncho ofzoquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:06 schreef Niara het volgende:
ohhh wat nemen jullie allemaal mee?
Hoeveelheid kleding enzo?
Vorig jaar had ik echt téveel en met het gesjouw over de camping pfffft
Dat zit je op Graspop goed alleen maar vage figuren.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:00 schreef Hansch het volgende:
och tent opzetten en zuipen op de camping met muziek \m/ plus wat rondslenteren over de camping en vage figuren ontmoeten
En tevens het aardigste slag volk dat deze aarde bewandeltquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zit je op Graspop goed alleen maar vage figuren.
Dat is waar. Vorige jaar met een Hongaar gesproken.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En tevens het aardigste slag volk dat deze aarde bewandelt
Misschien kan je dit jaar review over Graspop schrijven.quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:23 schreef Niara het volgende:
Ohh.. de eerste keer dat ik ging had ik ook te veel bij me.
Mijn pa zette me op en ik zou daar een vriend ontmoeten.
Ik sjouwen met m'n zooi naar de plek waar je naar binnen moet.. werd ik bijgestaan en twee allerliefste Belgen in kilt![]()
Bij het fouilleren kwam ik erachter dat ik toen ook nog m'n kaartje in moest wisselen.. dus moest weer terug. En zij braaf op mijn tassen passen.
En eindelijk binnen bleven ze tot mijn vriend er was.verder jammergenoeg neit meer gezien
En vorig jaar een ehmz, Fin ontmoet. Die zou bij ons komen staan, maar hij was oppeens weg![]()
Maar hij werd vooral aangetrokken op de crap-gitaar die we meehadden
En ehmz.. nog een Graspop-avontuur
Ik sta in de Metal-market, wil m'n portemonnee pakken om een zo'n ding om op je jas te naaien van Led Zeppelin te komen, kom ik erachter dat m'n portemonnee weg is.![]()
Ik half in paniek, maar beetje eigen schuld want m'n tas zat prop vol.
Al een heel lijstje gemaakt met wat er in zat etc. kom ik bij de info stand aan, was ie al gevonden![]()
En dat is nog niet allesal mijn geld (70+ euri) en bonnetjes zaten er nog in
met een briefje "greetz from Istanbul". Maar een lief briefje op het memo-bord gehangen.
Nadeel alleen was dat ze m'n ID-kaart aan de portemonnee hadden vastgemaakt met doorzichtige tape. Het ding plakt nog steedsmaar ach ik had hem terug.
Jullie nog leuke avonturen beleefd vorige jaren? (of misschien andere festivals?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |