yep!quote:Op maandag 25 mei 2009 17:28 schreef vamperotica het volgende:
Ik vraag me af hoeveel we op maken... Ze zijn ook voor eten enzo toch?
en zo is het maar netquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:53 schreef Luiaerdt het volgende:
Je maakt toch meer geld op dan je wil omdat je van die muntjes moet kopen, dan lijkt het alsof je minder uitgeeft omdat je er niet meer bij nadenkt dat 1 zo'n muntje 2 euro nogwat is.
Ik kom iig elk jaar aardig blut terug![]()
Maar het is het waard moet je maar denken.
Goed idee.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:31 schreef Romanov het volgende:
[..]
en zo is het maar netGewoon wat geld opzij zetten, dan heb je daar ook geen last van.
Inderdaad geld opzij zetten, heb ik ook gedaanquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:31 schreef Romanov het volgende:
[..]
en zo is het maar netGewoon wat geld opzij zetten, dan heb je daar ook geen last van.
Neem je weer een flinke zak mee ja?quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:57 schreef TheSorrow het volgende:
Op Graspop geld verdienen is veel beter.
Jazeker, ik breng een stuk(je) Nederland met me meequote:Op donderdag 28 mei 2009 18:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Neem je weer een flinke zak mee ja?
Lekker! Lekker!quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:30 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Jazeker, ik breng een stuk(je) Nederland met me mee
Hollandse groente zijn gezond.quote:
hoeveel was het ook alweer ?quote:
Zo veelquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:11 schreef Drummer-Itchy het volgende:
[..]
hoeveel was het ook alweer ?
500gram groente per dag ?
er waren toch een tijd geleden van die reclames op tv over 500gram groente en fruit per dag ??quote:
Het was toch 2 ons groente en 2 stuks fruit.quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:17 schreef Drummer-Itchy het volgende:
[..]
er waren toch een tijd geleden van die reclames op tv over 500gram groente en fruit per dag ??
jaa dat iddquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het was toch 2 ons groente en 2 stuks fruit.
500 gram hollandse groente op een dag is wel heel erg veel.quote:
JAquote:Op maandag 25 mei 2009 21:01 schreef draculettetje het volgende:
[..]
had jij al mee gekregen dat vamp en ik dit jaar nou eens werkelijk WEL gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |