Toen Meredith verdronk en in de hemel haar moeder tegenkwam vond ik ook best wel kut hoor...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:28 schreef soofje het volgende:
Super serie, helemaal leuk!
2 minpunten die ik even kwijt moet..
1. De overleden liefde van Izzy.. terug als spook? die ze kan aanraken? het was zo lekker realisitsch en drama en zooi.... WTF happend?!?!?!
2. Alleen nog maar op maandag... en tegelijk met two and a half men ?!?!?! wat is dat?!?!? Moet ik de 1 gaan opnemen en de ander kijken.. dat is ook dik balen!
vrouw schuldigquote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:29 schreef gers het volgende:
TS is homoof vrouw want hij vindt grey's anatomy leuk
Jaquote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:30 schreef defibrillator het volgende:
Oh die serie met al die excuus-rassen
in GTST zijn die mensen volgens mij gewoon niet echt dood te krijgen...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:32 schreef Gupje het volgende:
In GTST kunnen mensen toch ook weer opstaan [ afbeelding ]
Ja, en die graflelijke echt echt echt echt graflelijk aziatische vrouw. Net een vissenkop!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:30 schreef defibrillator het volgende:
Oh die serie met al die excuus-rassen
Hier HIER HIER:quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:35 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ja, en die graflelijke echt echt echt echt graflelijk aziatische vrouw. Net een vissenkop!
Nee God beschermd hun gewoon goedquote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:34 schreef Cybey het volgende:
[..]
in GTST zijn die mensen volgens mij gewoon niet echt dood te krijgen...![]()
quote:
Ze krijgt kanker....quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:28 schreef soofje het volgende:
1. De overleden liefde van Izzy.. terug als spook? die ze kan aanraken? het was zo lekker realisitsch en drama en zooi.... WTF happend?!?!?!
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:40 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
Ze krijgt kanker....
Hersentumor enzo....
Dat was te verwachten natuurlijk. Dat ze dood gaat. (Geen spoiler ofzo hoor... Dat denk ik gewoon...)quote:
nee nietus.. izzu moet blijven.. die is degene die om de mensen geeft. gooi dan mac dreamy eruit.. hij is toch niks meer aan nu maredith hem heeft. het is nu een bijhansel geworden. izzy moet blijven.. die heeft dagen op de badkamervloer gelegen in die mooie roze jurk.. die mag niet wegquote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:55 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Dat was te verwachten natuurlijk. Dat ze dood gaat. (Geen spoiler ofzo hoor... Dat denk ik gewoon...)
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:59 schreef soofje het volgende:
[..]
nee nietus.. izzu moet blijven.. die is degene die om de mensen geeft. gooi dan mac dreamy eruit.. hij is toch niks meer aan nu maredith hem heeft. het is nu een bijhansel geworden. izzy moet blijven.. die heeft dagen op de badkamervloer gelegen in die mooie roze jurk.. die mag niet weg
Soof... jij waarschuwt Jack van Houten op straat zeker ook voor Ludo Sanders omdat hij Janine aan het bownen is en Ludo dat niet kan diggenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:59 schreef soofje het volgende:
[..]
nee nietus.. izzu moet blijven.. die is degene die om de mensen geeft. gooi dan mac dreamy eruit.. hij is toch niks meer aan nu maredith hem heeft. het is nu een bijhansel geworden. izzy moet blijven.. die heeft dagen op de badkamervloer gelegen in die mooie roze jurk.. die mag niet weg
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wie is jack van houten?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:02 schreef Timmor het volgende:
[..]
Soof... jij waarschuwt Jack van Houten op straat zeker ook voor Ludo Sanders omdat hij Janine aan het bownen is en Ludo dat niet kan diggen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |