kijk dat scheeltquote:
Volgens mij vind je dat helemaal niet ergquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:06 schreef Kluts het volgende:
Maar als ik het goed begrijp is er tussen neus en lippen door nu ineens een meet georganiseerd?
En ik ben niet eens uitgenodigd.
Krijg je met die kliekjesquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:06 schreef Kluts het volgende:
Maar als ik het goed begrijp is er tussen neus en lippen door nu ineens een meet georganiseerd?
Dus als ik het even druk in RL heb mag ik niet komen?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Volgens mij vind je dat helemaal niet erg
Maar effe ter info. Volgens mij was de eis dat je single was en hier post.. Al vraag ik mij of dat single zijn wel een echte eis wordt/is.
Je weet hoe het hier gaatquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:10 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dus als ik het even druk in RL heb word mag ik niet komen?
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:06 schreef Kluts het volgende:
quote:
Doen we het zo dan:quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar effe ter info. Volgens mij was de eis dat je single was en hier post.. Al vraag ik mij of dat single zijn wel een echte eis wordt/is.
Uit het oog, uit het hart is blijkbaar hier van toepassing.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:12 schreef mrbox het volgende:
[..]
Je weet hoe het hier gaatEn daarbij mensen het is helemaal nog niet concreet
Gaat niet werkenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:14 schreef djayzz het volgende:
[..]
[..]
[..]
Doen we het zo dan:
Wat:............Singles meet.
Waar:.........Utrecht
Wanneer:..9 mei?
Waarom:...omdat het best gezellig kan zijn.
Wie:........... Iedereen van Singles
selectieprocedure:
Je post in Singles
Als het goed uitkomt ben je ook single
Nou, als het echt een grote meet is, wil ik er nog best over nadenken eigenlijk.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Valt toch ook wel mee hoe vaak/weinig je hier bent.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:16 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Uit het oog, uit het hart is blijkbaar hier van toepassing.
Ik ga wel even verder huilen op mijn werk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |