kijk dat scheeltquote:
Volgens mij vind je dat helemaal niet ergquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:06 schreef Kluts het volgende:
Maar als ik het goed begrijp is er tussen neus en lippen door nu ineens een meet georganiseerd?
En ik ben niet eens uitgenodigd.
Krijg je met die kliekjesquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:06 schreef Kluts het volgende:
Maar als ik het goed begrijp is er tussen neus en lippen door nu ineens een meet georganiseerd?
Dus als ik het even druk in RL heb mag ik niet komen?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Volgens mij vind je dat helemaal niet erg
Maar effe ter info. Volgens mij was de eis dat je single was en hier post.. Al vraag ik mij of dat single zijn wel een echte eis wordt/is.
Je weet hoe het hier gaatquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:10 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dus als ik het even druk in RL heb word mag ik niet komen?
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:06 schreef Kluts het volgende:
quote:
Doen we het zo dan:quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar effe ter info. Volgens mij was de eis dat je single was en hier post.. Al vraag ik mij of dat single zijn wel een echte eis wordt/is.
Uit het oog, uit het hart is blijkbaar hier van toepassing.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:12 schreef mrbox het volgende:
[..]
Je weet hoe het hier gaatEn daarbij mensen het is helemaal nog niet concreet
Gaat niet werkenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:14 schreef djayzz het volgende:
[..]
[..]
[..]
Doen we het zo dan:
Wat:............Singles meet.
Waar:.........Utrecht
Wanneer:..9 mei?
Waarom:...omdat het best gezellig kan zijn.
Wie:........... Iedereen van Singles
selectieprocedure:
Je post in Singles
Als het goed uitkomt ben je ook single
Nou, als het echt een grote meet is, wil ik er nog best over nadenken eigenlijk.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Valt toch ook wel mee hoe vaak/weinig je hier bent.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:16 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Uit het oog, uit het hart is blijkbaar hier van toepassing.
Ik ga wel even verder huilen op mijn werk.
wrm niet?quote:
De laatste twee weken even drukquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Valt toch ook wel mee hoe vaak/weinig je hier bent.
Maar Edje, misschien ga ik wel!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:12 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Precies de reden dat ik ervoor heb gekozen om NIET te komen.
Waarom moet elke vrouw nu zo besprongen worden door sommige hierquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
"kliekjes"
[..]
Omg! Dan ga ik dus zeker![]()
Zou je zeggen van niet maar bij sedan weet ik het zo net nog niet hoorquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:24 schreef mrbox het volgende:
[..]
Waarom moet elke vrouw nu zo besprongen worden door sommige hier![]()
Doe je in het echte leven toch ook niet
middag!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:26 schreef Carooltje79 het volgende:goede middag allemaal
Hoe gaat ie daar? wat lees ik nou gaan we meeten??
Eh...Jawelquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:24 schreef mrbox het volgende:
[..]
Oeeiiiii gezelliequote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:29 schreef zbbrox het volgende:
[..]
middag!
yep! een pre-10jaarfok-singles meet waarschijnlijk in utrecht
initiatiefnemer is djayzz dacht ik
alleen met toestemmingquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:24 schreef mrbox het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:28 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Zou je zeggen van niet maar bij sedan weet ik het zo net nog niet hoor![]()
Hahahaquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
Alleen met toestemming, hou niet zo van ellebogen...
Volgens mij weet Sedan ook heel goed dat hij dat irl ook niet hoeft te proberen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:24 schreef mrbox het volgende:
[..]
Afgaande op mijn posts zou je moeten weten hoe je kansen liggenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Volgens mij weet Sedan ook heel goed dat hij dat irl ook niet hoeft te proberen.
Ik veeg de vloer met 'm aan!
Mijn kansen?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Afgaande op mijn posts zou je moeten weten hoe je kansen liggen![]()
Denk je![]()
![]()
Uhu je weet toch dat Sedan hier de meest eligible bachelor isquote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat zeg ik, je kan me heel niet aan
Klinkt goed! Ik kom wel, onder voorbehoud aangezien het nog vrij ver weg isquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:17 schreef djayzz het volgende:
Highligths van de singles meet:
Singles (en ook niet singles)
Terrasjes
Zon
Bier
Vrouwen![]()
Mannen![]()
Mensen kijken vanaf het terras
En dat is het understatement van het jaar.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:44 schreef mrbox het volgende:
[..]
Uhu je weet toch dat Sedan hier de meest eligible bachelor is
quote:
Eeej halloooquote:
Jup, met zijn allen utrecht onveilig maken, terrasje pakken en mensen bekijken.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:06 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Eeej hallooo
wat lees ik allemaal gaan we meeten??leuk man en lekker om de hoek voor mij ook nog
9 meiquote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:06 schreef Cuegirllie het volgende:
Maar effe een tip voor de meet (die er mogelijk zou kunnen komen)
zet een datum vast
Anders wordt het nooit wat
ow niet gezien.. zag alleen mei staan.quote:
ik zet em in me agenda! lijkt me super gezelliequote:
beetje kantinehangen is niet erg, zolang er lekkere broodjes zijnquote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:06 schreef Kluts het volgende:
Ik heb lekker de pauze doorgewerkt, heb zo'n hekel aan dat kantinehangen.
Nu had ik het druk genoeg om het excuus te hebben om niet mee te gaan.
ja, idd.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ow niet gezien.. zag alleen mei staan.
Ow dat duurt dus nog even
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:08 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ik zet em in me agenda! lijkt me super gezellie
Kluts!quote:
Sedan denkt dat ie heel wat is (quote:
Als we het "gezellie" gaan noemen dan kom ik niet..quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:08 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ik zet em in me agenda! lijkt me super gezellie
Terrasje pikken. mensen kijken!!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:12 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als we het "gezellie" gaan noemen dan kom ik niet..
Zegt de kutnewbiequote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:12 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Sedan denkt dat ie heel wat is (
[guess mode on]
terwijl ie dat bericht in zit te typen in een donker kamertje
[/guess mode off] ).
Laat hem maar dromen... Dromen zijn bedrog (dat is iig wat Marco Borsato 'zingt') en dat klopt: hij KAN niet zingen.
Gister dat nummer nog p de radio gehoord toen ik onder de douche stond.. Back to mijn 12-jarig bestaanquote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:12 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Laat hem maar dromen... Dromen zijn bedrog (dat is iig wat Marco Borsato 'zingt') en dat klopt: hij KAN niet zingen.
Ik kan wel ff komen kijken op zich.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:11 schreef djayzz het volgende:
[..]
Kluts!
Ik ken je niet maar heb je zin om mee te gaan naar de Singles meet op 9 mei in Utrecht?
Dat isquote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:14 schreef djayzz het volgende:
[..]
Terrasje pikken. mensen kijken!!
Leuk of niet leuk?
Ben je ziek?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik kan wel ff komen kijken op zich.
Zit al een poosje in singles, maar laatste tijd weinig online.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:12 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als we het "gezellie" gaan noemen dan kom ik niet..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nouk komt ookquote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:20 schreef rival het volgende:
[..]
ow... kom jij ook.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
quote:
quote:
Och arme!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:29 schreef KudFokker het volgende:
Heb net mijn tong verbrand aan een patatje
Dat lossen we nog wel opquote:
Die voornaam van die vrouw waar hij die affaire me hadquote:
Josti!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:29 schreef KudFokker het volgende:
Daar ga ik je aan houden!!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:31 schreef djayzz het volgende:
[..]
Och arme!
[..]
Dat lossen we nog wel op
Dat maakt niet uit... oplossen is oplossen hequote:
Anal Sheikhquote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:31 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Die voornaam van die vrouw waar hij die affaire me had![]()
![]()
![]()
ik zei niet niet waarquote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:33 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit... oplossen is oplossen he
wrm niet?quote:
Dat moet haast wel een hoax zijnquote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Anal Sheikh
Dan laat je je naam toch direct veranderen lijkt me
we hadden het over soesjes hoor geen taartquote:
Ik denk dat het wel kloptquote:
Nou soesjes dan!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:39 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
we hadden het over soesjes hoor geen taart
Als ik een rosé biertje van jou krijg kom ik ook welquote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:44 schreef Murmeli het volgende:
ik kom wel gezellig hoorals er meer bekenden komen dan
een wat?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:45 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Als ik een rosé biertje van jou krijg kom ik ook wel
ow, maar die hebben we hier ook allemaal!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:17 schreef djayzz het volgende:
Highligths van de singles meet:
Singles (en ook niet singles)
Terrasjes
Zon
Bier
Vrouwen![]()
Mannen![]()
Mensen kijken vanaf het terras
Hopen dat S96Sedan niet kan, want ik ben vergeten hem uit te nodigenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:46 schreef S95Sedan het volgende:
Ik weet niet eens of ik wel kan
Maar ik ben toch niet uitgenodigd
rosébier!quote:
Ik heb net mijn tong en pik verbrand aan een heet wijfquote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:29 schreef KudFokker het volgende:
Welkom!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:46 schreef ManianMan het volgende:
Ah een singles topic. Ik hoor er weer bij
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:47 schreef djayzz het volgende:
[..]
Hopen dat S95Sedan niet kan, want ik ben vergeten hem uit te nodigen![]()
En alstie wel kan, hoop ik dat ie toch uit eigen initiatief komt.
Welkom. Vind je het erg vervelend om er weer bij te horen?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:46 schreef ManianMan het volgende:
Ah een singles topic. Ik hoor er weer bij
bier wat eruit ziet als rose?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:51 schreef KudFokker het volgende:
Een beetje een vrouwen biertje
Maar wel super lekker in de zomer!
[ afbeelding ]
Mensen die al voorzichtig interesse hebben getoond:quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:44 schreef Murmeli het volgende:
ik kom wel gezellig hoorals er meer bekenden komen dan
Smerige meukquote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:55 schreef rival het volgende:
[..]
bier wat eruit ziet als rose?
als wat smaakt het?
Wil je ook komen naar de meet op 9 mei sedan?quote:
Maar heb je daar ook singles van Fok?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:47 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ow, maar die hebben we hier ook allemaal!
Bochtquote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:55 schreef rival het volgende:
[..]
bier wat eruit ziet als rose?
als wat smaakt het?
Kluts komt dus hoe kan ik weigeren.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:56 schreef djayzz het volgende:
[..]
Wil je ook komen naar de meet op 9 mei sedan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen zin inquote:
klinkt mij een beetje als ... bleghquote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:57 schreef KudFokker het volgende:
Nee geintje, het smaakt ook echt als een mengeltje van de 2
het smaakt lekker zoet
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kluts komt dus hoe kan ik weigeren.
@jspoiler, denk dat we dat allemaal wel doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Daar ga ik dan ook vanuit!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
@jspoiler, denk dat we dat allemaal wel doen
Ja dat dacht ik ook, maar gewoon een keer proberenquote:
Nee hoor, ik kon het ook wel radenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan ben je de enige volgens mij![]()
![]()
Daarom, en ik plan meestal niet zo heel ver van te vorenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
@jspoiler, denk dat we dat allemaal wel doen
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:57 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Bocht
Nee geintje, het smaakt ook echt als een mengeltje van de 2
het smaakt lekker zoet
Maar ik vind vooral de bier smaak erbovenuit komen![]()
Volledig mee eensquote:
Ok, als je het maar in je achterhoofd houdtquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Daarom, en ik plan meestal niet zo heel ver van te voren
quote:Op 31-03-2009 13:27 schreef Blaxje
[..]
Gast die serieus als twee druppels water op jou lijkt. Ik regel een foto.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kon het ook wel raden
vind ik leuk voor je!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan ben je de enige volgens mij![]()
![]()
Schop me maar tegen die tijdquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:04 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ok, als je het maar in je achterhoofd houdt
iets waarvan ik van te voren al denk "blegh!" staat nou niet echt op mijn to-do lijstjequote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:02 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook, maar gewoon een keer proberen
Wat een negatieve instelling toch weerquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Geen zin in
Niet single![]()
En hopelijk geen tijd
We moeten nog steeds een keer triviant spelen bedenke ik me nu hehequote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Geen zin in
Niet single![]()
En hopelijk geen tijd
en er komen misschien mensen die ik niet zo nodig hoef te zien , met de mensen die ik wel wil zien, spreek ik zo wel een keer af
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:06 schreef KudFokker het volgende:
Het is niet zo dat als ik op een terras zit constant aan de Rosé bier zit, maar is altijd wel lekker om mee te beginnen
Daarne hééérlijk aan de Hertog Jan en Heineken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is de beste breintestfunctie test ooit. Kijk naar dit plaatje, het is een stilstaande jpg, geen gif, geen animatie. Zie je 'm stilstaan? Gefeliciteerd, dan heb je een superbrein met maximale informatiedoorvoer en een goede verwerkingsunit. Jij bent klaar voor de toekomst. Zie je 'm vibreren? Dan heb je een brein 0.94b testversie. Je neocortextale verwerking is suboptimaal. Je ogen proberen te focussen op het plaatje, maar je hersenen zijn te traag om feedback te geven aan je scherpstelzenuwen. Je ogen blijven oneindig opnieuw scherpstellen, zoals een goedkope digicam in de schemer. Maak maar eens een kokertje met je knuistjes en kijk er door heen. Dan zie je dat de img echt stilstaat. Ja, dat zuigt. Je bent traag, zal nooit een topfunctie krijgen (financiële instellingen uitgezonderd), je kan er net zo goed mee kappen. Iedereen haat je. (zie je de verborgen afbeelding al?)
[ Bericht 3% gewijzigd door KudFokker op 31-03-2009 14:15:55 ]Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
Hertog Janquote:
Sorryquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wat een negatieve instelling toch weer.
Zij het met andere spelers nuquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
We moeten nog steeds een keer triviant spelen bedenke ik me nu hehe
Jij zei het, ik dacht hetquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:08 schreef rival het volgende:
[..]
ga je nou al in de verdediging voor wat je drinkt?
Nee, ik vind het heerlijk om te drinkenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:08 schreef rival het volgende:
[..]
ga je nou al in de verdediging voor wat je drinkt?
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:09 schreef KudFokker het volgende:
Gefeliciteerd, dan heb je een superbrein met maximale informatiedoorvoer en een goede verwerkingsunit.
Dat blijft een wisselend groepjequote:
Moet dat nouquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:09 schreef KudFokker het volgende:
[ afbeelding ]
Het is de beste breintestfunctie test ooit. Kijk naar dit plaatje, het is een stilstaande jpg, geen gif, geen animatie. Zie je 'm stilstaan? Gefeliciteerd, dan heb je een superbrein met maximale informatiedoorvoer en een goede verwerkingsunit. Jij bent klaar voor de toekomst. Zie je 'm vibreren? Dan heb je een brein 0.94b testversie. Je neocortextale verwerking is suboptimaal. Je ogen proberen te focussen op het plaatje, maar je hersenen zijn te traag om feedback te geven aan je scherpstelzenuwen. Je ogen blijven oneindig opnieuw scherpstellen, zoals een goedkope digicam in de schemer. Maak maar eens een kokertje met je knuistjes en kijk er door heen. Dan zie je dat de img echt stilstaat. Ja, dat zuigt. Je bent traag, zal nooit een topfunctie krijgen (financiële instellingen uitgezonderd), je kan er net zo goed mee kappen. Iedereen haat je. (zie je de verborgen afbeelding al?)
Ja dat wel ja hehe.quote:
Plaatjes kan je niet in een spoiler zettenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:13 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Moet dat nou![]()
Had dat nou in een spoiler gezet, het is irritant
Aangepastquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:13 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Moet dat nou![]()
Had dat nou in een spoiler gezet, het is irritant
Echt welquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:16 schreef djayzz het volgende:
[..]
Plaatjes kan je niet in een spoiler zetten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I Am Trying Finding Beauty In Negative Spaces
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:12 schreef KudFokker het volgende:
Bij mij blijft hij alleen stilstaan wanneer ik me echt op het midden van het plaatje blijf focussen...
Ja en neequote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:53 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Welkom. Vind je het erg vervelend om er weer bij te horen?
You gotta love your friendsquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:18 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ja en nee![]()
Vrijheid is wel leuk maar iemand in de buurt hebben waarmee je alles kunt doornemen is ook wel leuk.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:17 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Echt wel
Ja, dat scheeltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wut?quote:Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
quote:
ouderwets brein heb je dus!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:29 schreef Howl het volgende:
En dat plaatje van KF blijft bij mij echt niet stilstaan, zelfs niet als ik op het midden focus.
Een presentatie van watquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:29 schreef Howl het volgende:
Zo, net een slaapverwekkende presentatie overleefd.![]()
Nu nog wat werk verzetten!
En dat plaatje van KF blijft bij mij echt niet stilstaan, zelfs niet als ik op het midden focus.
Bij mij wel, maar dan moet ik wel op 1 punt focussenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:29 schreef Howl het volgende:
Het heeft denk ik ook te maken wanneer je moe bentquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:29 schreef Howl het volgende:
Tof! Dan kunnen we carpoolen! Ik ga nl ook nietquote:
hij is grappigquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:35 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Tof! Dan kunnen we carpoolen! Ik ga nl ook niet
Jou zie ik vast nog wel een keer liefquote:
Wie wil jij erbij hebben dan?quote:
Wut? WTF? Ik bedoelde dus, dat je met je vrienden veel kan delenquote:
Hij is goedquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:35 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:35 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Bij mij staat die gewoon stilquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:34 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Bij mij wel, maar dan moet ik wel op 1 punt focussen
Maakt mij niet uit. Ik voorspel alleen dat het groepje blijft wijzigenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wie wil jij erbij hebben dan?
Nevermindquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wut? WTF? Ik bedoelde dus, dat je met je vrienden veel kan delen
Een collega zei "hoi" tegen mequote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:40 schreef JonKeL het volgende:
Ik ging net wat schrijven met poltood, breekt de punt af
Dus..................quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:44 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nevermind
ik ga lekker op het terras ziten
Dat zal best, maar niet op mijn initiatief danquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit. Ik voorspel alleen dat het groepje blijft wijzigen.
Niet?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:35 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Gisteren gaf je nog een handquote:
Ik zit zo op het balkon een bammetje te eten komt een meisje langs gefietst roept ze eet smakelijk. Dus ik zo antwoorden ja bedankt. Zegt ze ben je al bruin? Ikke zo antwoorden het schiet al opquote:
Dat was geen collegaquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:46 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Gisteren gaf je nog een hand![]()
Ik zou er een shock-blog over gaan schrijven
Vind ik ook, fijn hèquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:48 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik zit zo op het balkon een bammetje te eten komt een meisje langs gefietst roept ze eet smakelijk. Dus ik zo antwoorden ja bedankt. Zegt ze ben je al bruin? Ikke zo antwoorden het schiet al op![]()
Wat een spanning en sensatie in ons leven. Ben zo blij dat ik dat hier kan delen
Wist je dat mijn bureau stoel 5 wieltjes heeft ?quote:
Mijn jas was van de kapstok gevallen, maar ik heb hem weer terug gehangenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:49 schreef rival het volgende:
[..]
ik kreeg net een auto install van iets en toen moest mijn pc rebooten
nee je kan een witbiertje krijgen maar rosébier is viesquote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:45 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Als ik een rosé biertje van jou krijg kom ik ook wel
Wil ik ook wel proberen voor jouquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:50 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee je kan een witbiertje krijgen maar rosébier is vies
Ik heb ook nooit echt gerookt, hooguit 2 sigareten in mijn leven, dus ook makkelijker te stoppenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:52 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wil ik ook wel proberen voor jou
Maar uhm ik ga even naar buiten, zonder sigaret![]()
Gaat me goed af
Maar heb ook nooit echt gerookt, hooguit 2 pakjes per week, dus ook makkelijker te stoppen
Pas maar op voor je het weet trekt ie je een donker steegje inquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:54 schreef Murmeli het volgende:
wat zit je trouwens tegen me te slijmen...moet je wat van me? behalve bier dan?
Er wordt hier genoeg te slap geouwehoerd..quote:
dan stuur ik kwaak op hem afquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Pas maar op voor je het weet trekt ie je een donker steegje in
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zat vanmorgen in het archief en toen kwam een collega binnen die aan het zoeken was naar een man die in de laagspanningsruimte zou moeten zitten.
Toen zei ik haar dat ze in het archief was en niet in de laagspanningsruimte.
Wat een avonturen och weer allemaal!
O, en een collega die een norm kwam halen knipoogde naar me toen hij wegging!
jij had toch een garagebedrijf? Zelf gekeurd?quote:
Nee joh, achterin de autoquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Pas maar op voor je het weet trekt ie je een donker steegje in
Wil jij ook een grondige inspectie dan?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:58 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
jij had toch een garagebedrijf? Zelf gekeurd?
Nou hequote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je maakt toch wat mee op een dag, zeg..
armoedzaaier! koop je eigen bier maarquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:59 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nee joh, achterin de auto
Maar ik wil gewoon een biertje van iemand krijgenthat's it
jij weet helemaal niet of ik wel gevaarlijk ben als ik boos kijkquote:
Ouderwets hoor...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:02 schreef Murmeli het volgende:
[..]
armoedzaaier! koop je eigen bier maar![]()
met kwaak en KF in een steegje, kweetnie... straks zoen ik nog de verkeerde
zo staat het voorlopig nog even beter. we hebben de ruimte. en al een hoop gereedschap....quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:58 schreef DR34M3R het volgende:
jij had toch een garagebedrijf? Zelf gekeurd?
Oh, amsterdam. Kut, wel dicht bijquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:04 schreef rival het volgende:
[..]
die mijd je sowieso wel, bang voor de grote stad he
A10, A8, A7 en alles daartussen zou ik vermijdenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh, amsterdam. Kut, wel dicht bij![]()
Maar ja, niks te zoeken momenteel
"A9" is sneller getypt dan "alles daartussen" hoorquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:11 schreef rival het volgende:
[..]
A10, A8, A7 en alles daartussen zou ik vermijden
ooitquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jou zie ik vast nog wel een keer lief
de A9 vermijd ik juist, dat is echt een schijtwegquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:13 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
"A9" is sneller getypt dan "alles daartussen" hoor
*proest*quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:18 schreef rival het volgende:
[..]
de A9 vermijd ik juist, dat is echt een schijtweg![]()
ik bedoelde meer dat ie de kaart pakte, A7, A8 en A10 aan ging kruizen, een groot rondje eromheen trekken en daar niet komen!
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
*proest*
Dat snapte ik ook wel hoor.. vandaar de
Zo, bedankt he!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
...en er komen misschien mensen die ik niet zo nodig hoef te zien...
hahaha, je wordt graag in de zeik genomen?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:22 schreef rival het volgende:
[..]
je nam me in de zeik!
en ik had het niet eens door
op een vriendelijke manier!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:26 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
hahaha, je wordt graag in de zeik genomen?
?
Carnavalquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:26 schreef zbbrox het volgende:
A50 > A58 en * zbbrox is klaar
Brabant heeft niet veel voordelen, maar wel een paar dus.
ik doe alleen maar vriendelijk afzeiken!quote:
Niet voor het huwelijk!quote:? nou dan wil ik eerst een proefritje
Ik zat ook al te kijken iddquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:27 schreef Belsezar het volgende:
Dit moet nep zijn anders is TS toch wel de grootste eikel ooit
Godverdomme
dan hou ik jou bij me in de buurt voortaanquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:29 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ik doe alleen maar vriendelijk afzeiken!
[..]
Niet voor het huwelijk!
is dat eigenlijk niet hetzelfde als "garantie tot aan de stoeprand"?
Dan ben je echt een gebbetjequote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:27 schreef Belsezar het volgende:
Dit moet nep zijn anders is TS toch wel de grootste eikel ooit
Godverdomme
brr neequote:
Kom op, je mag je toch wel 4 keer per jaar als complete mongool gedragenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:33 schreef zbbrox het volgende:
[..]
brr nee
niet van die bierovergoten stampende hardcore huifkarren dat een slap aftreksel excuus is voor een optocht
Ben geen brabander. Carnaval krijg je er niet zomaar ingepompt.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:36 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Kom op, je mag je toch wel 4 keer per jaar als complete mongool gedragen?
Kom 1 keer naar Rio met carnaval. Ik weet zeker dat je elk jaar terug wiltquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:39 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Ben geen brabander. Carnaval krijg je er niet zomaar ingepompt.
Luilak wel. En StMaarten. En koninginnenach.
ben een amsterdammer, vier al jaren carnaval onder de rivieren!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:39 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Ben geen brabander. Carnaval krijg je er niet zomaar ingepompt.
Luilak wel. En StMaarten. En koninginnenach.
Dat staat ook inderdaad een keer op mijn to-do-listquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Kom 1 keer naar Rio met carnaval. Ik weet zeker dat je elk jaar terug wilt
Ben met carnaval de stad nog nooit ingeweest moet ik eerlijk zeggen. En de outfits in het gehucht waar ik woon zijn voornamelijk van die oranje werkoveralls.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:42 schreef rival het volgende:
[..]
ben een amsterdammer, vier al jaren carnaval onder de rivieren!
is net als A'dams Q-day, alleen dan wat minder oranje en iets gekkere outfit!
Jij zou nog steeds met foto's komenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Brasil?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat de mensen met die behoefte zich zelden beperken tot vier.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:36 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Kom op, je mag je toch wel 4 keer per jaar als complete mongool gedragen?
Ja je hebt los gaan & je hebt je als een mongool gedragenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat de mensen met die behoefte zich zelden beperken tot vier.
ohja maya tempels, die hadden ze daar ookquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:49 schreef zbbrox het volgende:
Van zuid amerika spreekt alleen mexico me een beetje aan. (maya tour)
Idem.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:52 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja je hebt los gaan & je hebt je als een mongool gedragen
Ik krijg ze deze week! En heb al een nieuwe camera gehad van de verzekeringquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:46 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jij zou nog steeds met foto's komen
Bij mij is het allebei hetzelfdequote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:52 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja je hebt los gaan & je hebt je als een mongool gedragen
Niet zo best, zie hierboven.quote:
Tof! Dan heb je wat te puzzelenquote:
LOLquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:14 schreef djayzz het volgende:
[..]
Niet zo best, zie hierboven.
Maar we hebben wel een [Singles] meet![]()
9 mei in Utrecht
Hoezo ben je dat kwijt?quote:
Aha...quote:Maar we hebben wel een [Singles] meet![]()
9 mei in Utrecht
Oh dat staat al vast? Wel warm houden zodat we het niet vergeten he!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:14 schreef djayzz het volgende:
[..]
Niet zo best, zie hierboven.
Maar we hebben wel een [Singles] meet![]()
9 mei in Utrecht
quote:
Niet mijn bankrekening gelukkig.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:14 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Tof! Dan heb je wat te puzzelen
* DR34M3R hoopt dat het niet van zijn bankrekening verdwenen is?
Ooo dan vind ik het al minder wegquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:19 schreef djayzz het volgende:
[..]
[..]
Niet mijn bankrekening gelukkig.
Ben bezig met een berekening voor een project in Brazilië maar in mijn summary kom ik ergens 219.638,- euro tekort![]()
Nou is het wel een relatief klein bedrag, maar toch vervelend.
Wat voor project als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:19 schreef djayzz het volgende:
[..]
[..]
Niet mijn bankrekening gelukkig.
Ben bezig met een berekening voor een project in Brazilië maar in mijn summary kom ik ergens 219.638,- euro tekort![]()
Nou is het wel een relatief klein bedrag, maar toch vervelend.
Drugstransportenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wat voor project als ik vragen mag?
quote:
Ahh dat is de nieuwe smokkeltechniek dusquote:
Hehe.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:48 schreef Howl het volgende:
De stilte valt zo hard dat het wel waar moet zijn...
Groot Internationaal aannemer uit Rotterdamquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[..]
Ahh dat is de nieuwe smokkeltechniek dus
Welk bedrijf werk je voor djayzz?
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:48 schreef Howl het volgende:
De stilte valt zo hard dat het wel waar moet zijn...
Hmm, Boskalis toevallig? Of Ballast Nedam? Of BAM?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:52 schreef djayzz het volgende:
[..]
Groot Internationaal aannemer uit Rotterdam
Dan heb je de grote internationale uit R'dam ook allemaal gehad jaquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hmm, Boskalis toevallig? Of Ballast Nedam? Of BAM?
Hij omschrijft het nog wel zo mooi.. en dan verwacht jij een naam?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hmm, Boskalis toevallig? Of Ballast Nedam? Of BAM?
Draag je een sexy rokje?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:06 schreef Cuegirllie het volgende:
Die stomme fietsopstalploeg heeft er weer voor gezorgd dat m'n panty kapot is
Ik ken ze ook allemaalquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:04 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dan heb je de grote internationale uit R'dam ook allemaal gehad ja
Ligt eraan wat je sexy vind..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |