Dat dus.quote:
Maar met de Apple iSuck kun je wel veel meer dan met Microsoft Sucks.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:48 schreef boem-dikkie het volgende:
Dat geld voor support hebben ze bij Mac alvast bij de koopprijs ingedaan.
tuurlijk.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:48 schreef boem-dikkie het volgende:
Dat geld voor support hebben ze bij Mac alvast bij de koopprijs ingedaan.
Ik heb MS en ook geen virussen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:55 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Maar met de Apple iSuck kun je wel veel meer dan met Microsoft Sucks.![]()
En je hebt geen virussen.
Wat kun je er veel meer mee dan?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:55 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Zuigen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:55 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Wat kun je er veel meer mee dan?
Dan kun je met Windows toch meer? Daar kun je tenminste wel virussen opzetten.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:55 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Echt wel.quote:
Yep. Weer een topic vol met rotte appels je eigen ramen in gooien.quote:
ik wou eigenlijk zeggen dat een mac heul duur is, maar dat echt support ook gewoon betaald moet worden bij Appel.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:58 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
of wou je zeggen dat een Mac goedkoop is?
Ga jij nou eerst maar eens C++ leren zodat je FOK! niet meer als vraagbaak nodig hebtquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:44 schreef netolk het volgende:
Microsoft vraagt veel geld voor support...
vind ik niet kunnen
kut microsoft
ah, dan is het goed...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:06 schreef DoctorB het volgende:
[..]
ik wou eigenlijk zeggen dat een mac heul duur is, maar dat echt support ook gewoon betaald moet worden bij Appel.
Of nee, eigenlijk wilde ik zeggen:
Slayer schijt op Apple
[ afbeelding ]
Gaat de laatste tijd best lekker hoor zoals je miss gezien hebt... geen vragen XDquote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ga jij nou eerst maar eens C++ leren zodat je FOK! niet meer als vraagbaak nodig hebt.
appels peren, mac is hardware, ms is software. je weetzquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:43 schreef netolk het volgende:
[..]
PS. Mac is beter... minder bucks minder lacks enz.
minder bucks? Een apple is vrij duur hoorquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:43 schreef netolk het volgende:
[..]
Gaat de laatste tijd best lekker hoor zoals je miss gezien hebt... geen vragen XD
PS. Mac is beter... minder bucks minder lacks enz.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |