abonnement Unibet Coolblue
pi_68265784
Vooral die pass op zichzelf aan het eind van de wedstrijd
pi_68265843
quote:
Op woensdag 22 april 2009 11:35 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Romano komt sowieso wat tekort voor het Twente-niveau.

Wisgerhof ook MotM bij Twente gister. Mooi dat-ie het goed doet daar. Als Peter toch niet zo'n aparte motoriek had gehad, dan was-ie al veel eerder opgevallen bij de topclubs. Hij is sneller en technisch begaafder dan hij oogt.
Betrouwbaar vooral. Op die manier is Wieleart toch ook in beeld gekomen bij de top3. Het is in Nederland niet echt de gewoonte om spelers van 30+ (die niet terugkeren als international, maar in de eigen comp steeds een een stapje hoger deden) te kopen, maar hij krijgt de komende jaren de kans zich echt te bewijzen aangezien Twente UEFA, CL, etc gaat spelen. Hijs pas 28 toch?
pi_68265868
Prima aankoop lijkt me. Scherp van Aalbers, en waarschijnlijk vinger in de pap dankzij Dwight.
Geeft in mijn ogen ook wel aan dat NEC gegroeid is, betreft aanzien. Als je voor NEC kiest terwijl je op zeker in de basis speelt bij Willem II en met de kans om terug naar PSV te gaan. Of het geeft aan wat Dwight voor 'n invloed heeft op spelers.

Welkom!
Website: Sneaker-forum.nl
pi_68265873
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 20:10 schreef -J-D- het volgende:

[..]
Hahaha mooie mens, diegene die die persberichten maakt. Oss onder de rook van nijmegen Creatief met topografie.
pi_68265970
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 22:55 schreef J-heronimus het volgende:

[..]

Ricky ten Voorde
Denk dat Ricky eerst in het tweede moet spelen en af en toe een keertje invallen in het eerste. Anders wordt er te veel van 'm verwacht en ik weet niet hoe hij met druk om kan gaan. Hij is nog erg jong he.
Eerst twee jaartjes als vaste waarde in het tweede en af en toe invallen in eerste, en dan steeds meer naar het eerste. Dan is ie 20 wanneer we drie jaar verder zijn. Een echte groeibriljant in mijn ogen.
Nu alleen hopen dat hij zelf ook dit geduld heeft en dit accepteert.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_68268401
Goossens, Van Eijden, Ten Voorde, we krijgen een mooie verzameling Hollandse talentjes op deze manier. Hopelijk kunnen ze Koenders ook nog definitief overnemen voor rechtsback.
pi_68286632
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_68287509
quote:
Op woensdag 22 april 2009 22:29 schreef -J-D- het volgende:
[ afbeelding ]
haha, ok ok
pi_68294154
Wel jammer dat eredivisie alweer vroeg begint. Heb je door de play-offs geen vakantie (amper)
Website: Sneaker-forum.nl
pi_68337679
quote:
Jhon van Beukering moet zich binnenkort verantwoorden voor een incident rond de amateurwedstrijd Overasseltse Boys - Presikhaaf op tweede paasdag. De spits van NEC, bij de Arnhemse club actief als assistent van zijn coachende broer Dennis, kwam na afloop van het duel in aanvaring met scheidsrechter Borgman, die zijn bevindingen op het wedstrijdformulier zette.

De tuchtcommissie van het KNVB-district Oost heeft laten weten dat een onderzoek wordt ingesteld naar het voorval. Alle betrokkenen is intussen gevraagd hun versie van de gebeurtenissen op papier te zetten.

Het duel in de derde klasse Oost eindigde op 13 april in een 3-3 gelijkspel, onder meer na een omstreden strafschop voor de thuisclub. Toen een speler van Presikhaaf na het laatste fluitsignaal verhaal ging halen bij scheidsrechter Borgman, ontving hij een gele kaart, zijn tweede. Vervolgens kreeg ook Jhon van Beukering het aan de stok met de arbiter uit Deventer.

Van Beukering toonde zich gisteren verrast dat het incident een staartje krijgt, omdat alle betrokkenen na een verkwikkende douche met een stevige handdruk en de mededeling dat er in het vuur van het spel altijd dingen geroepen worden, uit elkaar waren gegaan.

Op verzoek van NEC gaat de spits verder inhoudelijk niet in op de zaak. Ook Carlos Aalbers, technisch directeur van de Nijmeegse club, houdt zich voorlopig op de vlakte. ''Ik hoor nu voor het eerst dat er een tuchtzaak komt. Voordat ik ga reageren, zal ik eerst meer informatie over de hele kwestie moeten hebben.''

Bron: De Gelderlander
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  vrijdag 24 april 2009 @ 14:42:57 #286
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_68337709
Laat ze hem dan maar schorsen tegen PSV en Sparta
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_68339489
quote:
Maaskant: "Winnen bij NEC zou geweldig zijn"
Na de uitschakeling in KNVB Beker afgelopen dinsdag wacht NAC Breda zaterdagavond opnieuw een belangrijke wedstrijd. Op bezoek bij NEC kan NAC een grote stap zetten naar deelname aan de play-offs.

De Brabanders zullen dan minimaal een gelijkspel moeten neerzetten in Nijmegen. NAC presteert doorgaans sterk in De Goffert. Van de laatste acht ontmoetingen verloor NAC er slechts twee bij de Nijmegenaren. Toch zal Maaskant tevreden zijn met een punt.

"Ja, winnen... Dat zou helemaal geweldig zijn", blikt Maaskant vooruit op de website van NAC. "Dan zijn we vrijwel zeker van de play-offs. Met een puntje doen we het ook goed, denk ik, terwijl NEC echt voor zijn laatste kans vecht. Die móeten winnen. Ik verwacht daarom een gespannen wedstrijd, een vechtwedstrijd ook wel, want het vlotte voetbal is er bij NEC ook wel een beetje uit de laatste weken."

Maaskant gaat er echter niet van dat zijn ploeg de punten cadeau zal krijgen. "Ze zijn wel een paar keer goed teruggekomen in wedstrijden met doelpunten in de slotfase, dus dat zegt wel iets over het karakter van die ploeg. Maar laat niemand zich vergissen: wij willen ook erg graag!"

Het is nog maar de vraag of Maaskant zaterdag een beroep kan doen op clubtopscorer Matthew Amoah. De spits hield een flinke hoofdwond over aan de vrijdagtraining, na een botsing met Tim Hofstede. "Dat zag er niet lekker uit, dus het is afwachten of hij morgen kan spelen", aldus Maaskant. Hofstede klaagde over duizeligheid na de botsing.
bron=voetbalprimeur

Zonder Amoah, scheelt hoop gevaar in de 16.
Ben zenuwachtig voor morgen. Alles of niets!
Website: Sneaker-forum.nl
  vrijdag 24 april 2009 @ 16:52:14 #288
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_68341903
Kolkka was volgens mij ook nog geschorst
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  vrijdag 24 april 2009 @ 20:45:43 #289
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_68348711
Morgen maar eens de concurrent bekijken, vriend van me had seizoenskaart over.
pi_68361327
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 15:34 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

bron=voetbalprimeur

Zonder Amoah, scheelt hoop gevaar in de 16.
Ben zenuwachtig voor morgen. Alles of niets!
Amoah is niet echt in vorm op het moment dus maakt niet uit wie er staat , veel doelpunten zullen er wel niet vallen.
pi_68361598
quote:
Nummer negen niet naar play-offs?
Er is op basis van de huidige bekerfinalisten (FC Twente en sc Heerenveen) één scenario denkbaar waarbij de nummer negen niet mee mag doen aan de play-offs: als Twente de beker wint en tweede wordt, en Heerenveen op de ranglijst als nummer vijf of zes eindigt. In dat geval heeft Heerenveen recht op het laagst mogelijke Europese ticket. Via de play-offs kunnen de Friezen dan echter nog een beter Europees ticket verdienen. Hoewel het al zeker is van Europa speelt Heerenveen in dat geval toch in de play-offs, waardoor de nummer negen buiten de boot valt.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_68361669
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 10:51 schreef -J-D- het volgende:

[..]


He sinds wanneer ben jij mod?
pi_68361769
6 april.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_68361817
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 11:00 schreef -J-D- het volgende:
6 april.
Feli, maar de kans op plek 9 lijkt dus aardig te slinken als ik dat bericht zo lees...
  zaterdag 25 april 2009 @ 11:03:42 #295
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_68361834
Twente wordt toch geen tweede.
pi_68361895
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 11:03 schreef Kopbal het volgende:
Twente wordt toch geen tweede.
Je bent nota bene een Feyenoorder, hoezo dan die Amsterdamse arrogantie?
  zaterdag 25 april 2009 @ 11:08:15 #297
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_68361916
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 11:06 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Je bent nota bene een Feyenoorder, hoezo dan die Amsterdamse arrogantie?
Wat? Arrogant omdat ik denk dat een club waar ik geen supporter van ben derde gaat worden, moet niet gekker worden.
pi_68361947
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 11:08 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Wat? Ik denk gewoon dat Twente derde gaat worden, is dat zo vreemd?
Ik hoop van wel ja, maar ik snap niet dat iedereen Ajax nog zo hoog heeft zitten, terwijl het de afgelopen 5 jaar letterlijk per jaar slechter gaat. Het ligt in de lijn der verwachting dat ze nu via de reguliere competitie zelfs CL mislopen.
  zaterdag 25 april 2009 @ 11:11:57 #299
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_68361985
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 11:10 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Ik hoop van wel ja, maar ik snap niet dat iedereen Ajax nog zo hoog heeft zitten, terwijl het de afgelopen 5 jaar letterlijk per jaar slechter gaat. Het ligt in de lijn der verwachting dat ze nu via de reguliere competitie zelfs CL mislopen.
Kan je nog even uitleggen waarom je mij daarnet arrogant noemde, of was dat een Ernhems hersenkronkeltje?
pi_68362022
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 11:11 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Kan je nog even uitleggen waarom je mij daarnet arrogant noemde, of was dat een Ernhems hersenkronkeltje?
Kerel Je stelt heel resoluut dat Twente toch geen 2e wordt. Dat is iets wat de Ajacieden ook maar blijven zeggen omdat ze de realiteit niet onder ogen durven te zien, dat het gewoon letterlijk per jaar slechter gaat. Bovendien denken Ajacieden altijd dat ze gaan winnen maar zijn de afgelopen 5 jaar in de belangrijke wedstrijden gewoon keihard gedissed door hun eigen club. Het riekte iig een beetje naar Amsterdamse bluf.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')