SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3e en 28e.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:55 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Toch stevig afgezakt naar de 18e plaats
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:56 schreef Psychonikeo het volgende:
wanneer komt er trouwens een gouden handschoen award? Voor de keeper met de meeste reddingen?
Om alvast antwoord te geven op de meestgestelde vraag op deze opmerking:Ik zou zeggen: Begin maar met tellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zie spoilerquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: Begin maar met tellen.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:56 schreef Psychonikeo het volgende:
wanneer komt er trouwens een gouden handschoen award? Voor de keeper met de meeste reddingen?
Om alvast antwoord te geven op de meestgestelde vraag op deze opmerking:Zou wel een goede zijn. De keeper die de minste tegendoelpunten incasseert. Of het vaakst de zijn doel schoon houdt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
Ik weet niet hoor, maar ik gok zo dat iemand die net begonnen is en in de X zit met alleen maar bots die gaat winnen...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:59 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Zou wel een goede zijn. De keeper die de minste tegendoelpunten incasseert. Of het vaakst de zijn doel schoon houdt.
de Catenaccio-awardquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:59 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Zou wel een goede zijn. De keeper die de minste tegendoelpunten incasseert. Of het vaakst de zijn doel schoon houdt.
oh ja.. dat is ook kutquote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:02 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar ik gok zo dat iemand die net begonnen is en in de X zit met alleen maar bots die gaat winnen...
Daar heb je een punt inderdaad.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:02 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar ik gok zo dat iemand die net begonnen is en in de X zit met alleen maar bots die gaat winnen...
Marco van Patsert?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:08 schreef Lyzio het volgende:
En een MVP-Award, voor de speler die het vaakst man van de wedstrijd is geworden.
Marco van Pannenkoek.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
De Fortuna-Awardquote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:20 schreef Psychonikeo het volgende:
Pannekoek-award voor de persoon die het langste al geen kampioen is geworden
Die wint Happel met Kein Geloel..quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:20 schreef Psychonikeo het volgende:
Procentueel gezien dan toch...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:21 schreef Lyzio het volgende:
[..]
De Fortuna-AwardVoor het minst volle stadion over een heel seizoen gezien.
Ijskonijn-award (ofwel vd Sar awardquote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:02 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
de Catenaccio-award
Misschien als ik me heeeeeel erg verveel vanavond
Pannenkoek-award voor de persoon die van kampioenschap uitging, maar al ver van te voren geen kampioen meer kan worden (Possiequote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:20 schreef Psychonikeo het volgende:
Het is wel leuk als er nog iets van competitie in zit hé, dit zou zo overduidelijk naar Possie gaan...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:29 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Pannenkoek-award voor de persoon die van kampioenschap uitging, maar al ver van te voren geen kampioen meer kan worden (Possie)
was met de Joker award toch ook?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:33 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Het is wel leuk als er nog iets van competitie in zit hé, dit zou zo overduidelijk naar Possie gaan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |