Heeft 31 prijzen gewonnen (dat betekent een record) en is de derde persoon die alle drie de Europa Cups wist te winnenquote:
En dat was dus mijn beoogde keeper.quote:
Streep erdoorquote:
Als je zoekt in de OP dan vind je hem niet. Net gecheckt omdat ik ook dacht dat die eruit was.quote:
\Ctl-F doet het dus niet in dit topic.quote:
Wel hoor:quote:Op donderdag 2 april 2009 13:35 schreef Breach het volgende:
[..]
Als je zoekt in de OP dan vind je hem niet. Net gecheckt omdat ik ook dacht dat die eruit was.
Zoeken op Ned, dan is hij gewoon te vinden hoor.quote:Op donderdag 2 april 2009 13:35 schreef Breach het volgende:
[..]
Als je zoekt in de OP dan vind je hem niet. Net gecheckt omdat ik ook dacht dat die eruit was.
Je moet zoeken op Nedvěd ipv Nedvedquote:Op donderdag 2 april 2009 13:36 schreef golfer het volgende:
[..]
\Ctl-F doet het dus niet in dit topic.
Ik ga weer op zoek naar een ander.
Ja dat kan Golfer toch allemaal niet wetenquote:Op donderdag 2 april 2009 13:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zoeken op Ned, dan is hij gewoon te vinden hoor.
Als je op Pavel zocht kon je hem inderdaad niet vinden, hij stond er als Paval Nedvěd
Ik had eerst een lijstje, maar dat is waarschijnlijk uitgelekt of zo, ik bleef wegstrepen.quote:
De meeste teams zijn nu nog gelijkwaardig. De goede teams zullen zich in de laatste rondes gaan onderscheiden denk ik.quote:
Het komt sowieso wel goed, keus zat.quote:Op donderdag 2 april 2009 14:38 schreef toma het volgende:
[..]
De meeste teams zijn nu nog gelijkwaardig. De goede teams zullen zich in de laatste rondes gaan onderscheiden denk ik.
Dani Alves.quote:Op donderdag 2 april 2009 15:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wie houdt Ronaldo en Ribéry tegen? Niemand. Onmogelijk.
Fulham bewees recentelijk nog dat Ronaldo helemaal geen onoverkomelijk probleem is.quote:Op donderdag 2 april 2009 15:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ronaldo alleen misschien niet, maar in combinatie met een andere wereldklasse vleugelspits? Dubbele dekking voor beide spelers resulteert in énorm veel ruimte in het centrum.quote:Op donderdag 2 april 2009 16:03 schreef Prosac het volgende:
[..]
Fulham bewees recentelijk nog dat Ronaldo helemaal geen onoverkomelijk probleem is.
Dacht het nietquote:Op donderdag 2 april 2009 16:30 schreef RayMania het volgende:
Lizarazu en Thuram hebben Ronaldo en Ribery zeker weten in hun zak.
Noem je ook wel een verdediging hequote:Op donderdag 2 april 2009 16:03 schreef Prosac het volgende:
[..]
Fulham bewees recentelijk nog dat Ronaldo helemaal geen onoverkomelijk probleem is.
Do I need to say more? Hierbij ben ik wel overgestapt op een 4-3-3 systeem, maar damn, wat een verdediger was datquote:Tony Alexander Adams, MBE (born 10 October 1966 in Romford, Greater London) is an English football manager and former defender. He is the former manager of English Premier League side Portsmouth.
Adams spent his entire playing career of 22 years at Arsenal,[2] and is considered one of the club's greatest players of all time by the club's own fans[3] and was included in the Football League 100 Legends. He wore the number 6 shirt for Arsenal and 5 for England. With Arsenal, he won four top flight division titles, three FA Cups, two Football League Cups, a UEFA Cup Winners' Cup, and three FA Community Shields.
Eens.quote:Op donderdag 2 april 2009 17:42 schreef Dos37 het volgende:
Goede keuze ik kan weer een streep ergens doorheen halen, ondanks dat ie van Arsenal was. Bij zulke grootheden moet je daar doorheen kijken
Ik was bang dat Mike hem zou kiezen na dit bericht in het Barca topic, dus ik durfde niet meer te wachten: FC Barcelona topic #23quote:Op donderdag 2 april 2009 18:04 schreef dndiek het volgende:
Goeie keus, BS
Haha, hier is nog een Arsenal/Valencia-fan hequote:Op donderdag 2 april 2009 18:35 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik dacht dat Adams nog wel één ronde kon wachten![]()
Geen Mendieta, geen Pires, geen Adams. Waarom doe ik nog mee?
Had hem ook willen kiezen maar had ook een goede verdediger nodigquote:Op donderdag 2 april 2009 15:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
4e ronde, 22e keuze, 118e totaal: Franck Ribéry [EnGCatjuh]
Ik wilde nog wachten op de volgende heenweg, maar ik vreesde dat hij er dan wel uit zou zijn geweest. En omdat ik er bij m'n volgende pick bijna niet twijfel dat die er eerder uitgaatquote:Op donderdag 2 april 2009 19:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik had hem bijna gekozen, intel.
Leuk team met spelers die nu ook nog allemaal aan de top staanquote:Op donderdag 2 april 2009 19:55 schreef InTrePidIvity het volgende:
Omdat ik het een ontzettend gave voetballer vind (en omdat ik hoop dat hij ooit nog een keer bij Feyenoord gaat terugkomen). Er zijn vast wel betere te vinden, maar samen met Fabregas heb ik in elk geval een redelijke opbouw en doelgerichtheid.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Stond ook op mijn shortlist, goede spelerquote:Op donderdag 2 april 2009 20:23 schreef PhifeDawg het volgende:
Ik heb echt het gevoel dat ik een masterpick heb nu.
Gianfranco Zola
[ afbeelding ]
*lijstje*
quote:Op donderdag 2 april 2009 18:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik was bang dat Mike hem zou kiezen na dit bericht in het Barca topic, dus ik durfde niet meer te wachten: FC Barcelona topic #23
Pirlo en Iniesta op het middenveld.
Terecht!quote:Op donderdag 2 april 2009 20:23 schreef PhifeDawg het volgende:
Gianfranco Zola
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op donderdag 2 april 2009 20:23 schreef PhifeDawg het volgende:
Gianfranco Zola
[ afbeelding ]
4e ronde, 1e keuze, 97e totaal: Rivaldo [-Vaduz-]
4e ronde, 2e keuze, 98e totaal: Willy Sagnol [vitessezuid113]
4e ronde, 3e keuze, 99e totaal: Michael Ballack [sjutt]
4e ronde, 4e keuze, 100e totaal: Sergio Ramos [Dos37]
4e ronde, 5e keuze, 101e totaal: Alex Rodrigo Dias da Costa [The_Verve]
4e ronde, 6e keuze, 102e totaal: 'Luis Enrique' Martinez García [Blawh]
4e ronde, 7e keuze, 103e totaal: Filippo Inzaghi [Gluttony]
4e ronde, 8e keuze, 104e totaal: Henrik Larsson [methodmich]
4e ronde, 9e keuze, 105e totaal: Alan Shearer [Prosac]
4e ronde, 10e keuze, 106e totaal: Gheorghe Popescu [sezten]
4e ronde, 11e keuze, 107e totaal: Deco [Mindstate]
4e ronde, 12e keuze, 108e totaal: Mário Jardel [Leroytje]
4e ronde, 13e keuze, 109e totaal: George Weah [RayMania]
4e ronde, 14e keuze, 110e totaal: Angelo Peruzzi [mcyodogg]
4e ronde, 15e keuze, 111e totaal: Arjen Robben[Borisz]
4e ronde, 16e keuze, 112e totaal: Gianluca Zambrotta[9christensen]
4e ronde, 17e keuze, 113e totaal: Vítor Manuel Martins Baía [dndiek]
4e ronde, 18e keuze, 114e totaal: Nemanja Vidić [_Mike_]
4e ronde, 19e keuze, 115e totaal: Gianluca Pagliuca [Gordon_Shumway]
4e ronde, 20e keuze, 116e totaal: Wesley Sneijder [golfer]
4e ronde, 21e keuze, 117e totaal: Marco Materazzi [M0NTANA]
4e ronde, 22e keuze, 118e totaal: Franck Ribéry [EnGCatjuh]
4e ronde, 23e keuze, 119e totaal: Tony Adams [Mr-Sander]
4e ronde, 24e keuze, 120e totaal: Andrés Iniesta [BliksemSchigt]
4e ronde, 25e keuze, 121e totaal: Robin van Persie [InTrePidIvity]
4e ronde, 26e keuze, 122e totaal: Gianfranco Zola [PhifeDawg]
quote:Op donderdag 2 april 2009 20:23 schreef PhifeDawg het volgende:
Gianfranco Zola
[ afbeelding ]
-weggoedevoetballers-
Nee hoor, dat was die van mij geweestquote:Op donderdag 2 april 2009 22:15 schreef RayMania het volgende:
NEE, NIET ZOLA.Dat was mijn volgende pick geweest.
Ik heb hem al wel ge-pm'd deze keer.quote:
Tenzij je natuurlijk moet werken.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:14 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Ik heb hem al wel ge-pm'd deze keer.
Maarja, eigenlijk heb je ook geen leven als je met dit weer een beetje gaat zitten fokken
Of op school zit.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:17 schreef sjimz het volgende:
[..]
Of op het balkon kan zitten met je laptop
LitmanenAFCAquote:
Ik ga het ook eens proberenquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:49 schreef toma het volgende:
veel mensen die handig zijn met photoshop in dit topic
Kan ook met Paintquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:49 schreef toma het volgende:
veel mensen die handig zijn met photoshop in dit topic
mooi team hoorquote:Op donderdag 2 april 2009 20:22 schreef EnGCatjuh het volgende:
[ afbeelding ]
Sporting Limburg is er niks bij.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
PhifeDawg, je hebt hem wel gePM'd toch? Want hij heeft in dit topic nog niet gepost en hij ging ongeveer ofline op het moment dat hij bijna aan de beurt had kunnen zijn...
Nou ja, om 20:23 kan Knoekie zijn keuze maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |