Grrrrrr x2 dusquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:15 schreef -Vaduz- het volgende:
4e ronde, 1e keuze, 97e totaal: Rivaldo [-Vaduz-]
Was al gedaan.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:17 schreef _Mike_ het volgende:
Is er een modje die ff de hele 3de ronde in de OP kan gooien?
Heb ik ook nog over zitten nadenken , maar had ook al iemand anders daarvoor in gedachtequote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:30 schreef Dos37 het volgende:
4e ronde, 1e keuze, 97e totaal: Rivaldo [-Vaduz-]
4e ronde, 2e keuze, 98e totaal:Willy Sagnol [vitessezuid113]
4e ronde, 3e keuze, 99e totaal: Michael Ballack [sjutt]
4e ronde, 4e keuze, 100ste totaal: Sergio Ramos [Dos37]
Gekozen omdat ie centraal en rechtsback kan spelen. Verwacht dat een andere verdediger bij mijn volgende beurt wel weg zal zijn daarom kies ik Ramos.
[ afbeelding ]
Ik vind van wel. Als het maar opschiet vanavondquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:42 schreef Blawh het volgende:
Mag ik 'Sócrates' Brasileiro Sampaio de Souza Vieira de Oliveira kiezen?
[..]
Heb het uitgeplozen, het was destijds actief in een regionale competitie, geen 100% profclub.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:50 schreef sezten het volgende:
Ik vind van wel. Als het maar opschiet vanavond
Oh, dan veranderd de zaakquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:58 schreef Blawh het volgende:
[..]
Heb het uitgeplozen, het was destijds actief in een regionale competitie, geen 100% profclub.
Lijkt me dus niet, ik zal mijn 2e keuze nemen.
#($*(*$$(*$.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:45 schreef RayMania het volgende:
Er zit gelukkig nog één geweldige speler in. Als die wordt gekozen, word ik écht gek.
Tenzij iemand anders hem voor jou picktquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:10 schreef leroytje het volgende:
Ik heb me toch een geniale pick gevonden.
Jullie gaan echt van: Uhm sorry, kun je dat even herhalen
Sorry.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:10 schreef RayMania het volgende:
[..]
#($*(*$$(*$.
EN HIJ WORDT GELIJK GEKOZEN.
Erg jammer ja, het zou handig als hij gewoon een lijstje naar een mod stuurt.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:13 schreef Dos37 het volgende:
Het gaat nou weer stil vallen denk ik. methodmich is weer weg
Je weet de PM knop te vinden he?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:09 schreef tha_dark het volgende:
Rivaldo was de geniale speler die ik bedoelde. Die had ik echt al in de 2e ronde gekozen. Hij is imho stukken beter dan sommige andere spelers die al veel eerder gekozen zijn. En ook Figo, Luis Enrique en Suker bleven er erg lang in!
Nu heb ik nog maar twee geniale spelers over die nog niet gekozen zijn.(niet dat ik meedoe maar ik denk toch mee
)
Wat is dát voor nep formatie?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:18 schreef Blawh het volgende:
[..]
Sorry.
Maar je hebt wel gelijk, geniale speler.
[ afbeelding ]
Dat heeft hij allang uitgelegd, ga maar lekker zijn vorige posts doorlezen...quote:
Nog nooit een ploeg met een open rechterflank zien spelen?quote:
Nu zal het zo'n 15 uur stil liggen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:59 schreef Breach het volgende:
Van de terugronde stond alleen Luis Enrique niet op mijn lijstje. Wel goed tempo mannen !!
Ik heb er ook nog één in de hoge hoed zitten.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:10 schreef leroytje het volgende:
Ik heb me toch een geniale pick gevonden.
Jullie gaan echt van: Uhm sorry, kun je dat even herhalen
Ik denk dat we allemaal dezelfde voor ogen hebben.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog één in de hoge hoed zitten.
En ik hoop, BID werkelijk dat die er nog even in blijft...
Ik ben er ook bang voorquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:06 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik denk dat we allemaal dezelfde voor ogen hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |