quote:Op maandag 30 maart 2009 22:52 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zou ook de laatste ONZ meet geweest kunnen zijn.
Wie is die meisje dan en waarom staat ze tussen die pigmentlozen?quote:Op maandag 30 maart 2009 22:52 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zou ook de laatste ONZ meet geweest kunnen zijn.
Ze is een vrouwelijke nerd, mijn droom kwam uitquote:Op maandag 30 maart 2009 23:06 schreef Nosh het volgende:
[..]
Wie is die meisje dan en waarom staat ze tussen die pigmentlozen?
lekker dan, het enige wat dat programma de moeite waard maakt zijn de talloze seksuele frustraties die omhoog komen. dus tenzij ze tapijten likt valt daar ook weinig aan te genieten.quote:Op maandag 30 maart 2009 23:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ze is een vrouwelijke nerd, mijn droom kwam uit
Hebben ze meer te verliezen dan dat ze al gedaan hebben dan?quote:Op maandag 30 maart 2009 23:10 schreef Xu het volgende:
Die nerds geven zich op, om voor heel nederland belachelijk te worden gemaakt?
Dit moet wel goed zijn
Misschien gaat ze haar lusten wel botvieren op de mooiboy waar ze mee is.quote:Op maandag 30 maart 2009 23:10 schreef Nosh het volgende:
[..]
lekker dan, het enige wat dat programma de moeite waard maakt zijn de talloze seksuele frustraties die omhoog komen. dus tenzij ze tapijten likt valt daar ook weinig aan te genieten.
En als ie die aria gaat zingenquote:Op maandag 30 maart 2009 23:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vond 'm wel leuk met zn filosofische uitspraken, dat wichtje keek echt zo:![]()
![]()
![]()
Ik maak een Gijs is een baas hyves aanquote:Op maandag 30 maart 2009 23:22 schreef Meddo het volgende:
-Ja, wat moet dat moet. zoals thomas van aquino zegt.
- Wie
- Thomas van Aquino
- Hoeveel? Ja ok ...:')
Gijs![]()
2 Gijsjes voor het idee:quote:Op maandag 30 maart 2009 23:24 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik maak een Gijs is een baas hyves aan
Deed dan Platoquote:
Die lijkt op m'n broertje.quote:Op maandag 30 maart 2009 23:08 schreef Ered het volgende:
Ik vond het wel sneu voor die dikkere kerel, meteen toen ze hem zagen ging zo'n wijf: 'Aah! Moet je die dikke zien!'
ik zag het laatst op belgtvquote:Op maandag 30 maart 2009 23:31 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Is de 2de aflevering ook al online dan ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |