abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67596304
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 22:47 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Ik zou willen dat ik dat soort uitspraken uit mn hoofd kende serieus, ik kan echt ontzettend jaloers zijn op mensen met zoveel kennis..
Filosofie heeft inderdaad heel veel te maken met het oplepelen van willekeurige citaatjes.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_67596312
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 22:53 schreef IQM het volgende:
Lul niet zo stroef, gast. Die lui worden van alle kanten gestuurd.
Daar had ik het toch helemaal niet over?
pi_67596341
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 22:55 schreef Monolith het volgende:

[..]

Filosofie heeft inderdaad heel veel te maken met het oplepelen van willekeurige citaatjes.
Heb ik het over filosofie? Nee, ik heb het over willekeurige citaatjes.
Wat is je punt?
  dinsdag 31 maart 2009 @ 22:58:14 #279
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_67596405
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 22:27 schreef Meddo het volgende:
[ afbeelding ]

Onzin, aan de kant zitten is stilstand.
Stilstand is achteruitgang. Niet echt bevordelijk voor het brein en het denken.
Hij lult nog slapper dan ik dacht.
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_67596432
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 22:55 schreef Monolith het volgende:
Terechte pwn.
pi_67596569
zit er trouwens iemand hier op het forum die meegedaan heeft hieraan?
“Cruel Leonidas demanded that you stand, I only require that you kneel.”
pi_67596615
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 22:56 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Wat is je punt?
Dat 'kennis' iets anders is dan het oplepelen van citaatjes.
  dinsdag 31 maart 2009 @ 23:03:41 #283
138914 Slappy
ambtenaar
pi_67596616
quote:
Op maandag 30 maart 2009 23:39 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Zou je dat ergens op internet kunnen terugkijken?
http://binsearch.info/?q=inbev-beauty.nerd&max=25&adv_age=7&server=
Laatste 3 Echt wat een domme wijven weer en die Gijs voor de camera neus peuteren
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
pi_67596700
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 22:56 schreef Breathtaking het volgende:
Wat is je punt?
Je relateerde het kennen van filosofische uitspraken aan het hebben van kennis op intellectueel gebied terwijl die relatie op dat gebied niet noodzakelijkerwijs aanwezig hoeft te zijn. Vrij vertaald: iedere boerenlul die wat uitspraken uit zijn hoofd geleerd heeft, is daardoor geen erudiet persoon.
  dinsdag 31 maart 2009 @ 23:07:25 #285
138914 Slappy
ambtenaar
pi_67596763
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 19:55 schreef flipp. het volgende:
even de site een beetje doorgelezen. samenvatting voor diegene die lui zijn:

Tevens:
http://beautyendenerd-2009.hyves.nl

Alicia
[ afbeelding ]
[..]

[..]

Sanne
[ afbeelding ]
[..]

[..]

[..]

Angelique
[ afbeelding ]
[..]

[..]

Samantha
[ afbeelding ]
[..]

[..]

Desirée
[ afbeelding ]
[..]

[..]

Fabienne
[ afbeelding ]
[..]

[..]

Olga
[ afbeelding ]
[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Priscilla
[ afbeelding ]
[..]

[..]

[..]

Jezus wat stel arrogante zeik wijven
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
pi_67596769
Die Sanne heeft een kind lees ik net, wtf. . . Zeker weer van een nieuwe nederlander. Dat soort wijven vind het nogal interessant om door het winkelcentrum te lopen met wat kleur aan de hand. En dan gaan huilen wanneer ze op hun 20ste alleenstaand moeder zijn.
U MAD?
pi_67596833
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 23:07 schreef de_boswachter het volgende:
Die Sanne heeft een kind lees ik net, wtf. . . Zeker weer van een nieuwe nederlander. Dat soort wijven vind het nogal interessant om door het winkelcentrum te lopen met wat kleur aan de hand. En dan gaan huilen wanneer ze op hun 20ste alleenstaand moeder zijn.
En dan meedoen aan zo een programma
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  dinsdag 31 maart 2009 @ 23:09:12 #288
165512 MASD
Music is dead.
pi_67596834
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 23:05 schreef Emimich het volgende:

[..]

Je relateerde het kennen van filosofische uitspraken aan het hebben van kennis op intellectueel gebied terwijl die relatie op dat gebied niet noodzakelijkerwijs aanwezig hoeft te zijn. Vrij vertaald: iedere boerenlul die wat uitspraken uit zijn hoofd geleerd heeft, is daardoor geen erudiet persoon.
Bitch please, doe nou niet of je slim bent omdat je wat nieuwe woorden hebt ontdekt.
Long live music.
pi_67596987
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 23:09 schreef MASD het volgende:
Bitch please, doe nou niet of je slim bent omdat je wat nieuwe woorden hebt ontdekt.
Ik doe ook niet alsof ik slim ben, noch heb ik daar woordjes voor nodig.
pi_67597018
Dubbel. Kut fok mobiel
U MAD?
pi_67597041
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 23:09 schreef rene90 het volgende:

[..]

En dan meedoen aan zo een programma
Kind gaat naar opa en oma, want mama heeft het druk met mooi doen. Nu al een verloren zaak.
U MAD?
pi_67597090
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 23:14 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Kind gaat naar opa en oma, want mama heeft het druk met mooi doen. Nu al een verloren zaak.
Zag vandaag ook zo een meisje in de metro, gok een jaar of twintig, met een zoontje in een soort rare staande buggy. Dat jongetje vet huilen enzo (en terecht, zag er niet heel comfortabel uit) en zij aan de telefoon met één van haar sisters, "jaa ik sta in de metro je weet toch, hoelaat gaan we shoppuh dan, aij ja man"
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_67597318
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 23:05 schreef Emimich het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik het heb over kennis op intellectueel gebied?
Ik kan het toch ook over pure feitenkennis hebben of niet soms ?

Zo kan ik bijvoorbeeld ook jaloers zijn op mensen die precies weten hoe een auto in elkaar zit, wat toch vaak niet bepaald intellectueel te noemen is.
pi_67597370
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 23:09 schreef MASD het volgende:

[..]

Sommige mensen moeten pochen met hun vocabulaire om een punt te maken sad but true.
  dinsdag 31 maart 2009 @ 23:24:18 #295
96981 DragonFire
Ik wil alleen maar zwemmen
pi_67597472
sanne is dus al uitgelubberd? next!
Even voor de duidelijkheid Fok! is geen datingsite!
pi_67597708
Oh shit, ik heb het gemist. Morgen maar eens terugkijken ergens.
pi_67597778
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 23:20 schreef Breathtaking het volgende:

Zo kan ik bijvoorbeeld ook jaloers zijn op mensen die precies weten hoe een auto in elkaar zit, wat toch vaak niet bepaald intellectueel te noemen is.
Je kan je er proberen uit te draaien maar je werd terecht erop aangesproken dat je uitspraak inhoudelijk niet klopte.
pi_67597917
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 23:32 schreef Emimich het volgende:

[..]

Je kan je er proberen uit te draaien maar je werd terecht erop aangesproken dat je uitspraak inhoudelijk niet klopte.
Jij kunt wel doen alsof je het beter weet en mijn uitleg negeren, maar mijn uitspraak is wel degelijk correct aangezien ik doelde op feitenkennis in dit geval op het gebied van de filosofie.

Misschien heb ik dat er niet bij vermeld, maar ik heb ook nergens vermeld dat het over intellectuele kennis ging.

Dus alsjeblieft zeg, blijf niet zo wanhopig bij je standpunt wanneer je weet dat het niet klopt.
pi_67598059
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 23:20 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Misschien niet intellectueel, maar wel kennis. Wat mensen onderscheidt van computers is dat ze niet alleen feitjes kunnen oplepelen (daar zijn computers veel beter in), maar dat ze die feitjes in de juiste context kunnen plaatsen en kunnen toepassen op de praktijk.

Je mag best jaloers zijn op mensen met dat soort feitenkennis, maar die hebben nog minder maatschappelijke functie dan deze beauty's.
pi_67598109
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 23:40 schreef Monolith het volgende:

[..]

Misschien niet intellectueel, maar wel kennis. Wat mensen onderscheidt van computers is dat ze niet alleen feitjes kunnen oplepelen (daar zijn computers veel beter in), maar dat ze die feitjes in de juiste context kunnen plaatsen en kunnen toepassen op de praktijk.

Je mag best jaloers zijn op mensen met dat soort feitenkennis, maar die hebben nog minder maatschappelijke functie dan deze beauty's.
Ik weet dat ik het zelf prima zou kunnen toepassen op de praktijk etc, dus hoef ik alleen de feitjes nog uit mn hoofd te weten vandaar de jaloezie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')