Filosofie heeft inderdaad heel veel te maken met het oplepelen van willekeurige citaatjes.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik dat soort uitspraken uit mn hoofd kendeserieus, ik kan echt ontzettend jaloers zijn op mensen met zoveel kennis..
Daar had ik het toch helemaal niet over?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:53 schreef IQM het volgende:
Lul niet zo stroef, gast. Die lui worden van alle kanten gestuurd.
Heb ik het over filosofie? Nee, ik heb het over willekeurige citaatjes.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Filosofie heeft inderdaad heel veel te maken met het oplepelen van willekeurige citaatjes.
Onzin, aan de kant zitten is stilstand.quote:
Terechte pwn.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:55 schreef Monolith het volgende:
Filosofie heeft inderdaad heel veel te maken met het oplepelen van willekeurige citaatjes.
Dat 'kennis' iets anders is dan het oplepelen van citaatjes.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heb ik het over filosofie? Nee, ik heb het over willekeurige citaatjes.
Wat is je punt?
http://binsearch.info/?q=inbev-beauty.nerd&max=25&adv_age=7&server=quote:Op maandag 30 maart 2009 23:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zou je dat ergens op internet kunnen terugkijken?
Je relateerde het kennen van filosofische uitspraken aan het hebben van kennis op intellectueel gebied terwijl die relatie op dat gebied niet noodzakelijkerwijs aanwezig hoeft te zijn. Vrij vertaald: iedere boerenlul die wat uitspraken uit zijn hoofd geleerd heeft, is daardoor geen erudiet persoon.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:56 schreef Breathtaking het volgende:
Heb ik het over filosofie? Nee, ik heb het over willekeurige citaatjes.
Wat is je punt?
Jezus wat stel arrogante zeik wijvenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:55 schreef flipp. het volgende:
even de site een beetje doorgelezen. samenvatting voor diegene die lui zijn:
Tevens:
http://beautyendenerd-2009.hyves.nl
Alicia
[ afbeelding ]
[..]
[..]
Sanne
[ afbeelding ]
[..]
[..]
[..]
Angelique
[ afbeelding ]
[..]
[..]
Samantha
[ afbeelding ]
[..]
[..]
Desirée
[ afbeelding ]
[..]
[..]
Fabienne
[ afbeelding ]
[..]
[..]
Olga
[ afbeelding ]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Priscilla
[ afbeelding ]
[..]
[..]
[..]
En dan meedoen aan zo een programmaquote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:07 schreef de_boswachter het volgende:
Die Sanne heeft een kind lees ik net, wtf. . . Zeker weer van een nieuwe nederlander. Dat soort wijven vind het nogal interessant om door het winkelcentrum te lopen met wat kleur aan de hand. En dan gaan huilen wanneer ze op hun 20ste alleenstaand moeder zijn.
Bitch please, doe nou niet of je slim bent omdat je wat nieuwe woorden hebt ontdekt.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:05 schreef Emimich het volgende:
[..]
Je relateerde het kennen van filosofische uitspraken aan het hebben van kennis op intellectueel gebied terwijl die relatie op dat gebied niet noodzakelijkerwijs aanwezig hoeft te zijn. Vrij vertaald: iedere boerenlul die wat uitspraken uit zijn hoofd geleerd heeft, is daardoor geen erudiet persoon.
Ik doe ook niet alsof ik slim ben, noch heb ik daar woordjes voor nodig.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:09 schreef MASD het volgende:
Bitch please, doe nou niet of je slim bent omdat je wat nieuwe woorden hebt ontdekt.
Kind gaat naar opa en oma, want mama heeft het druk met mooi doen. Nu al een verloren zaak.quote:
Zag vandaag ook zo een meisje in de metro, gok een jaar of twintig, met een zoontje in een soort rare staande buggy. Dat jongetje vet huilen enzo (en terecht, zag er niet heel comfortabel uit) en zij aan de telefoon met één van haar sisters, "jaa ik sta in de metro je weet toch, hoelaat gaan we shoppuh dan, aij ja man"quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kind gaat naar opa en oma, want mama heeft het druk met mooi doen. Nu al een verloren zaak.
Wie zegt dat ik het heb over kennis op intellectueel gebied?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:05 schreef Emimich het volgende:
[..]
Je relateerde het kennen van filosofische uitspraken aan het hebben van kennis op intellectueel gebied terwijl die relatie op dat gebied niet noodzakelijkerwijs aanwezig hoeft te zijn. Vrij vertaald: iedere boerenlul die wat uitspraken uit zijn hoofd geleerd heeft, is daardoor geen erudiet persoon.
Sommige mensen moeten pochen met hun vocabulaire om een punt te makenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:09 schreef MASD het volgende:
[..]
Bitch please, doe nou niet of je slim bent omdat je wat nieuwe woorden hebt ontdekt.
Je kan je er proberen uit te draaien maar je werd terecht erop aangesproken dat je uitspraak inhoudelijk niet klopte.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:20 schreef Breathtaking het volgende:
Wie zegt dat ik het heb over kennis op intellectueel gebied?
Ik kan het toch ook over pure feitenkennis hebben of niet soms?
Zo kan ik bijvoorbeeld ook jaloers zijn op mensen die precies weten hoe een auto in elkaar zit, wat toch vaak niet bepaald intellectueel te noemen is.
Jij kunt wel doen alsof je het beter weet en mijn uitleg negeren, maar mijn uitspraak is wel degelijk correct aangezien ik doelde op feitenkennis in dit geval op het gebied van de filosofie.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:32 schreef Emimich het volgende:
[..]
Je kan je er proberen uit te draaien maar je werd terecht erop aangesproken dat je uitspraak inhoudelijk niet klopte.
Misschien niet intellectueel, maar wel kennis. Wat mensen onderscheidt van computers is dat ze niet alleen feitjes kunnen oplepelen (daar zijn computers veel beter in), maar dat ze die feitjes in de juiste context kunnen plaatsen en kunnen toepassen op de praktijk.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het heb over kennis op intellectueel gebied?
Ik kan het toch ook over pure feitenkennis hebben of niet soms?
Zo kan ik bijvoorbeeld ook jaloers zijn op mensen die precies weten hoe een auto in elkaar zit, wat toch vaak niet bepaald intellectueel te noemen is.
Ik weet dat ik het zelf prima zou kunnen toepassen op de praktijk etc, dus hoef ik alleen de feitjes nog uit mn hoofd te wetenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Misschien niet intellectueel, maar wel kennis. Wat mensen onderscheidt van computers is dat ze niet alleen feitjes kunnen oplepelen (daar zijn computers veel beter in), maar dat ze die feitjes in de juiste context kunnen plaatsen en kunnen toepassen op de praktijk.
Je mag best jaloers zijn op mensen met dat soort feitenkennis, maar die hebben nog minder maatschappelijke functie dan deze beauty's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |