jammer alleen dat het een hermaphrodiet isquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:26 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ik zou haar niet mijn bed uitschoppen nee..
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:05 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Hans!
Het is wel tijd om naar de tandarts te gaan bij iedereen zeg. Roel jij ging toch ook weer vandaag?
In de afgelopen maand hoor ik alleen maar topverhalen hierover.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Over een uur of twee mag ik de wortelkanaalbehandeling ondergaan.
Shit, succes. Zenuwachtig?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Succes! Morgen een dagje vrij of heb je daar niet zoveel last van?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Met wat Ibuprofen in de mik zou 't wel moeten gaanquote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:12 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Succes! Morgen een dagje vrij of heb je daar niet zoveel last van?
Het kan alleen maar beter gaan na die behandelingquote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:11 schreef on_air het volgende:
[..]
In de afgelopen maand hoor ik alleen maar topverhalen hierover.
Natuurlijkquote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:13 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nou. Hopelijk komen zometeen Krezip en Anouk ook nog voorbij.
quote:
Ik moet morgen met mijn zoontje van 5. Gaatje vullen.quote:
Dan heb je nog melktandjes toch? Nog niet zo heul erg dan tochquote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:14 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]![]()
[..]
Ik moet morgen met mijn zoontje van 5. Gaatje vullen.
Arm ventje. Lullig, aangezien we altijd heel goed poetsen en mijn kids zelden snoepen.
PRECIES wat ik dacht!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:19 schreef tha_dark het volgende:
Waarom moeten ze altijd dit nummer draaien van G&R?
Dit is juist 1 van hun mindere nummers imho...
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:05 schreef on_air het volgende:
[..]
In de loenzende ogen van de tandartsassistente kijken lijkt me ook niets.
De tandartsen periode lijkt idd weer te zijn aangebrokenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:05 schreef TIM-846 het volgende:
Hans!
Het is wel tijd om naar de tandarts te gaan bij iedereen zeg. Roel jij ging toch ook weer vandaag?
Damn dat is wel klotequote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:14 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]![]()
[..]
Ik moet morgen met mijn zoontje van 5. Gaatje vullen.
Arm ventje. Lullig, aangezien we altijd heel goed poetsen en mijn kids zelden snoepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |