Ik mezelf ook.quote:Op maandag 30 maart 2009 21:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
O, ik vind mezelf eigenlijk best leuk
Ik kwam een week geleden nog een ex tegen op een feestje! En over een paar weken zie ik haar weer. Dat was heel raar, ze was overduidelijk nog enorm pissed op me omdat ik haar heb gedumpt en heeft geen woord tegen me gezegd of me zelfs maar aangekeken.quote:Op maandag 30 maart 2009 21:06 schreef djayzz het volgende:
[..]
ehm nee
maar ff een echte Singles vraag:
Vinden jullie het heel erg vervelend om een ex onder ogen te komen, bijvoorbeeld op een verjaardag van een gedeelde kennis.
Of erger, om je ex op zo'n feestje tegen te komen met zijn/haar nieuwe liefde.
oftewel, weerhoudt je dit om naar het feestje te gaan?
Ik!quote:Op maandag 30 maart 2009 21:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
De waarheid mag gezegd worden. Ik start hierbij een clubje "kutwijven"! Wie meldt?
Leuke ontopic vraag!quote:Op maandag 30 maart 2009 21:06 schreef djayzz het volgende:
[..]
Vinden jullie het heel erg vervelend om een ex onder ogen te komen, bijvoorbeeld op een verjaardag van een gedeelde kennis.
Ben ik je type niet?!quote:Op maandag 30 maart 2009 21:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Met anderen woorden: Je bent mijn type niet
Dat ligt er net aan hoe je uit elkaar bent gegaan, een heb een ex die ik nog wel gewoon zou kunnen spreken, andere hoef ik niet meer te zien.quote:Op maandag 30 maart 2009 21:06 schreef djayzz het volgende:
[..]
ehm nee
Ligt ook aan welke ex, maar ik ga dus echt niet naar een feestje waar de vader van mn kindjes ook isquote:Op maandag 30 maart 2009 21:06 schreef djayzz het volgende:
[..]
ehm nee
Wat is er mis met deze?quote:Op maandag 30 maart 2009 21:12 schreef DR34M3R het volgende:
Hoi!
Komt er nu nog een tweede [Singles}topic?
Yup ikke meld me!quote:Op maandag 30 maart 2009 21:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
De waarheid mag gezegd worden. Ik start hierbij een clubje "kutwijven"! Wie meldt?
Nee, maar dat mijn ex mij vroeg samen naar een bruiloft te gaan (daarvoor vragen of ik alsjeblieft niemand anders wilde meenemen) ging me toch iets te ver...quote:Op maandag 30 maart 2009 21:06 schreef djayzz het volgende:
Mmmmmm hoe kom ik dan aan al die vriendinnetjes?quote:Op maandag 30 maart 2009 21:15 schreef Q. het volgende:
Mannen die alle vrouwen kutwijven vinden kunnen gewoon niet met vrouwen omgaan.
aardig kansloos lijkt me datquote:Op maandag 30 maart 2009 21:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, maar dat mijn ex mij vroeg samen naar een bruiloft te gaan (daarvoor vragen of ik alsjeblieft niemand anders wilde meenemen) ging me toch iets te ver...
Niet? Ik zou verwachten dat je dat wel zou kunnen waarderen.quote:Op maandag 30 maart 2009 21:17 schreef Duimelot het volgende:
de andere noemde me vandaag nog een hoer dus die hoef ik niet te zien op een feestje, leuke sfeer zou je dan krijgen
Hij weet dondersgoed dat de kans groter is dat ik iemand meeneem dan hij..quote:
En bedankt, dat herinnert me ergens aan wat ik wel even kan doenquote:Op maandag 30 maart 2009 21:20 schreef Q. het volgende:
Er is één ex waar ik wel contact mee zou willen maar die wil geen contact met mij, heb haar pas een keer een mailtje gestuurd maar nooit antwoord op gehad..
nee, het maakt mij echt helemaal niets uit... Ik kom voor de verjaardag of voor het feestje en niet voor m'n ex.quote:Op maandag 30 maart 2009 21:06 schreef djayzz het volgende:
okquote:Op maandag 30 maart 2009 21:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hij weet dondersgoed dat de kans groter is dat ik iemand meeneem dan hij..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |