Ik mezelf ook.quote:Op maandag 30 maart 2009 21:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
O, ik vind mezelf eigenlijk best leuk
Ik kwam een week geleden nog een ex tegen op een feestje! En over een paar weken zie ik haar weer. Dat was heel raar, ze was overduidelijk nog enorm pissed op me omdat ik haar heb gedumpt en heeft geen woord tegen me gezegd of me zelfs maar aangekeken.quote:Op maandag 30 maart 2009 21:06 schreef djayzz het volgende:
[..]
ehm nee
maar ff een echte Singles vraag:
Vinden jullie het heel erg vervelend om een ex onder ogen te komen, bijvoorbeeld op een verjaardag van een gedeelde kennis.
Of erger, om je ex op zo'n feestje tegen te komen met zijn/haar nieuwe liefde.
oftewel, weerhoudt je dit om naar het feestje te gaan?
Ik!quote:Op maandag 30 maart 2009 21:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
De waarheid mag gezegd worden. Ik start hierbij een clubje "kutwijven"! Wie meldt?
Leuke ontopic vraag!quote:Op maandag 30 maart 2009 21:06 schreef djayzz het volgende:
[..]
Vinden jullie het heel erg vervelend om een ex onder ogen te komen, bijvoorbeeld op een verjaardag van een gedeelde kennis.
Ben ik je type niet?!quote:Op maandag 30 maart 2009 21:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Met anderen woorden: Je bent mijn type niet
Dat ligt er net aan hoe je uit elkaar bent gegaan, een heb een ex die ik nog wel gewoon zou kunnen spreken, andere hoef ik niet meer te zien.quote:Op maandag 30 maart 2009 21:06 schreef djayzz het volgende:
[..]
ehm nee
Ligt ook aan welke ex, maar ik ga dus echt niet naar een feestje waar de vader van mn kindjes ook isquote:Op maandag 30 maart 2009 21:06 schreef djayzz het volgende:
[..]
ehm nee
Wat is er mis met deze?quote:Op maandag 30 maart 2009 21:12 schreef DR34M3R het volgende:
Hoi!
Komt er nu nog een tweede [Singles}topic?
Yup ikke meld me!quote:Op maandag 30 maart 2009 21:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
De waarheid mag gezegd worden. Ik start hierbij een clubje "kutwijven"! Wie meldt?
Nee, maar dat mijn ex mij vroeg samen naar een bruiloft te gaan (daarvoor vragen of ik alsjeblieft niemand anders wilde meenemen) ging me toch iets te ver...quote:Op maandag 30 maart 2009 21:06 schreef djayzz het volgende:
Mmmmmm hoe kom ik dan aan al die vriendinnetjes?quote:Op maandag 30 maart 2009 21:15 schreef Q. het volgende:
Mannen die alle vrouwen kutwijven vinden kunnen gewoon niet met vrouwen omgaan.
aardig kansloos lijkt me datquote:Op maandag 30 maart 2009 21:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, maar dat mijn ex mij vroeg samen naar een bruiloft te gaan (daarvoor vragen of ik alsjeblieft niemand anders wilde meenemen) ging me toch iets te ver...
Niet? Ik zou verwachten dat je dat wel zou kunnen waarderen.quote:Op maandag 30 maart 2009 21:17 schreef Duimelot het volgende:
de andere noemde me vandaag nog een hoer dus die hoef ik niet te zien op een feestje, leuke sfeer zou je dan krijgen
Hij weet dondersgoed dat de kans groter is dat ik iemand meeneem dan hij..quote:
En bedankt, dat herinnert me ergens aan wat ik wel even kan doenquote:Op maandag 30 maart 2009 21:20 schreef Q. het volgende:
Er is één ex waar ik wel contact mee zou willen maar die wil geen contact met mij, heb haar pas een keer een mailtje gestuurd maar nooit antwoord op gehad..
nee, het maakt mij echt helemaal niets uit... Ik kom voor de verjaardag of voor het feestje en niet voor m'n ex.quote:Op maandag 30 maart 2009 21:06 schreef djayzz het volgende:
okquote:Op maandag 30 maart 2009 21:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hij weet dondersgoed dat de kans groter is dat ik iemand meeneem dan hij..
Al is het een bruiloft van iemand waar jullie mogelijk beide zullen komen kan ik het me wel voorstellen dat hij het vraagt. Hebben jullie beide profeit bij dan.quote:Op maandag 30 maart 2009 21:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hij weet dondersgoed dat de kans groter is dat ik iemand meeneem dan hij..
O hi!quote:Op maandag 30 maart 2009 21:10 schreef Q. het volgende:
Verliefd zijn op Q! Je ex vervloeken! Q aanbidden! Scharrels en seks met Q!
How about no.quote:Op maandag 30 maart 2009 21:22 schreef Duimelot het volgende:exen
zullen we t over wat leukers gaan hebben
Klopt, en het is in Breda. Maar de enige reden dat hij vraagt samen te gaan, is omdat hij mij niet met iemand anders wil zienquote:Op maandag 30 maart 2009 21:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Al is het een bruiloft van iemand waar jullie mogelijk beide zullen komen kan ik het me wel voorstellen dat hij het vraagt. Hebben jullie beide profeit bij dan.
Zoals? Dates?quote:Op maandag 30 maart 2009 21:22 schreef Duimelot het volgende:
exen
Als ik denk dat het evt wederzijds zou kunnen zijnquote:Op maandag 30 maart 2009 21:25 schreef Duimelot het volgende:
wanneer in een date periode begin jij de ander te informeren/ vertellen naar bepaalde zaken als exclusiviteit (als je dit wil natuurlijk), verliefdheid/ meer gevoelens enzo!?!?
en hoebedoel je ditquote:Op maandag 30 maart 2009 21:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als ik denk dat het evt wederzijds zou kunnen zijn
De tweede wereldoorlog?quote:Op maandag 30 maart 2009 21:22 schreef Duimelot het volgende:
exen
Nouja opzich kan je toch ook zeggen dat je niet samen wil gaan maar wel alleen komt dan. Maargoed dat ligt er ook weer aan hoe jullie destijds uit elkaar gegaan zijn en wat hij/jij geflikt hebt.quote:Op maandag 30 maart 2009 21:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Klopt, en het is in Breda. Maar de enige reden dat hij vraagt samen te gaan, is omdat hij mij niet met iemand anders wil zien
Ik weiger dus aan zijn wensen tegemoet te komen.quote:Op maandag 30 maart 2009 21:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nouja opzich kan je toch ook zeggen dat je niet samen wil gaan maar wel alleen komt dan. Maargoed dat ligt er ook weer aan hoe jullie destijds uit elkaar gegaan zijn en wat hij/jij geflikt hebt.
Ligt er net aan hoe dat soort dingen lopen. Al voelt het goed waarom niet meteen dan.quote:Op maandag 30 maart 2009 21:25 schreef Duimelot het volgende:
wanneer in een date periode begin jij de ander te informeren/ vertellen naar bepaalde zaken als exclusiviteit (als je dit wil natuurlijk), verliefdheid/ meer gevoelens enzo!?!?
vind ik niet vreemdquote:Op maandag 30 maart 2009 21:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik weiger dus aan zijn wensen tegemoet te komen.Niets bijzonders gebeurd, maar dat weiger ik pertinent.
Waarom niet dan?quote:Op maandag 30 maart 2009 21:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik weiger dus aan zijn wensen tegemoet te komen.Niets bijzonders gebeurd, maar dat weiger ik pertinent.
Dat tweede, als hij me een reden geeft om dat te denkenquote:Op maandag 30 maart 2009 21:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en hoebedoel je dit
als je dit denkt mbt je eigen gevoel of bepaalde signalen van de ander krijgt?
maar als je dit zelf wel voelt waarom dan wachten?quote:Op maandag 30 maart 2009 21:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat tweede, als hij me een reden geeft om dat te denken
(En ik daardoor het gevoel krijg dat het zo zou kunnen zijn.)
Maar wel liever eerder dan later, want ik kan niet zo goed tegen onzekerheid![]()
Ja, heb wel ff geïnformeerd. Was er zelf ook vrij onzeker over. Blij dat ik het gedaan heb want gaf toch een hoop duidelijkheid.quote:Op maandag 30 maart 2009 21:25 schreef Duimelot het volgende:
Ik kan aardig mensen lezen als ik ze face to face zie.quote:Op maandag 30 maart 2009 21:25 schreef Duimelot het volgende:
Idem!quote:Op maandag 30 maart 2009 21:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat tweede, als hij me een reden geeft om dat te denken
(En ik daardoor het gevoel krijg dat het zo zou kunnen zijn.)
Maar wel liever eerder dan later, want ik kan niet zo goed tegen onzekerheid![]()
uiteindelijk roep ik t toch wel hoorquote:Op maandag 30 maart 2009 21:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
maar als je dit zelf wel voelt waarom dan wachten?
bang om een blauwtje te lopen of wat?
misschien durft de ander niets te zeggen en denk jij, laat maar hij wil niet, zonde dan toch
Omdat de enige reden dat hij dit vraagt is omdat hij me niet met een andere man wil zienquote:
Wat als hij met iemand anders zou komen? Zou jij er dan geen problemen mee hebben?quote:Op maandag 30 maart 2009 21:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Omdat de enige reden dat hij dit vraagt is omdat hij me niet met een andere man wil zien
Waarom ben je een slechte dater? Oefening baart kunstquote:Op maandag 30 maart 2009 21:37 schreef ThE_ED het volgende:
Is toch ook best moeilijk, ik ben een slechte dater in die zin denk ik. Komt ook door het gebrek aan vriendinnen in aantal dat ik heb. Ik heb het gewoon nooit goed gekund, ik moet maar hopen dat iemand voor me valt.
Verder ben ik best leuk hoor, dus ze moeten dat gewoon een beetje doorzien.
No problem at all.quote:Op maandag 30 maart 2009 21:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat als hij met iemand anders zou komen? Zou jij er dan geen problemen mee hebben?
precies, daarom dus.quote:Op maandag 30 maart 2009 21:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Waarom ben je een slechte dater? Oefening baart kunst
duidelijk!quote:Op maandag 30 maart 2009 21:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
uiteindelijk roep ik t toch wel hoor
alleen meestal zeg ik het dus als ik denk dat het eventueel zou kunnen dat hij...
Dus niet als ik er zeker van ben, dat ben ik nooit, maar wel als ik heb gemerkt dat ie me graag mag en niet gauw daarvoor. Zelfbescherming denk ik, niet gekwetst willen worden ofzo.
Maar dat kan ook na een dag al zijn hoorLigt maar net aan de situatie en het gevoel
Dan moet ik je toch teleurstellen. Je zal niet binnen een week weer een nieuwe relatie hebben, je zal toch moeten daten om nieuwe meiden te leren kennen. Oefening baart kunst, dus...quote:
Maar daten kan alleen met vrouwen die je eigenlijk al beetje kent. Of kennis hebt gemaakt.quote:Op maandag 30 maart 2009 21:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan moet ik je toch teleurstellen. Je zal niet binnen een week weer een nieuwe relatie hebben, je zal toch moeten daten om nieuwe meiden te leren kennen. Oefening baart kunst, dus...
Ja, dat zeker, nu dus weer een beetje meer op zoek naar wegen om mensen "te leren kennen".quote:Op maandag 30 maart 2009 21:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan moet ik je toch teleurstellen. Je zal niet binnen een week weer een nieuwe relatie hebben, je zal toch moeten daten om nieuwe meiden te leren kennen. Oefening baart kunst, dus...
Nee hoor, hoeft niet..quote:Op maandag 30 maart 2009 21:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar daten kan alleen met vrouwen die je eigenlijk al beetje kent. Of kennis hebt gemaakt.
Er bestaan ook Blind Datesquote:Op maandag 30 maart 2009 21:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar daten kan alleen met vrouwen die je eigenlijk al beetje kent. Of kennis hebt gemaakt.
Dat hoeft ook niet altijd op te gaan hoorquote:Op maandag 30 maart 2009 21:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
you no rocking me?quote:
Jammer dat mijn bankrekening weer leeg is, anders had ik me weer eens aangemeld om te speeddaten, dat was tof de vorige keer.quote:
Ik rock alleen vrouwen.quote:Op maandag 30 maart 2009 21:44 schreef zbbrox het volgende:
[..]
you no rocking me?
maarmaar je vroeg er zo om
Nah, dat is ook niet helemaal waar. Sommige mensen zijn IRL net zo tof of stom als online.quote:Op maandag 30 maart 2009 21:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
maar real life is niet vergelijken dus dan moet ook vanaf 0 beginnen..
Dat bedoel ik, kennis maken geldt ook op/voor internet.quote:Op maandag 30 maart 2009 21:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee hoor, hoeft niet..![]()
Lang leve internet. Je kunt iemand via internet leren kennen, maar real life is niet vergelijken dus dan moet ook vanaf 0 beginnen..
Kost dat zoveel geld dan?quote:Op maandag 30 maart 2009 21:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Jammer dat mijn bankrekening weer leeg is, anders had ik me weer eens aangemeld om te speeddaten, dat was tof de vorige keer.
25 a 30 euro, valt mee, maar dat kan ik nu even niet missen, het gat in mn hand was afgelopen maand weer veel te groot, moet nog geld overhouden voor leuke dingen. Zoals eten.quote:
Aha oke....quote:Op maandag 30 maart 2009 21:48 schreef Q. het volgende:
[..]
25 a 30 euro, valt mee, maar dat kan ik nu even niet missen, het gat in mn hand was afgelopen maand weer veel te groot, moet nog geld overhouden voor leuke dingen. Zoals eten.
Tja, voor elke andere vrouw een drankje he.quote:Op maandag 30 maart 2009 21:48 schreef Q. het volgende:
[..]
25 a 30 euro, valt mee, maar dat kan ik nu even niet missen, het gat in mn hand was afgelopen maand weer veel te groot, moet nog geld overhouden voor leuke dingen. Zoals eten.
Het is wel een hele grappige ervaring, dat speeddaten. Kan het aanraden.quote:Op maandag 30 maart 2009 21:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tja, voor elke andere vrouw een drankje he.
Moet er niet aan denken, krijg je nog meer van sloeries...quote:
Sloeries.quote:Op maandag 30 maart 2009 21:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken, krijg je nog meer van sloeries...
Als ik
En houd je er nog wel eens matches aan over?quote:Op maandag 30 maart 2009 21:53 schreef Q. het volgende:
Het is wel een hele grappige ervaring, dat speeddaten. Kan het aanraden.
als ze voor mij dan maar een guinness kopen.quote:Op maandag 30 maart 2009 21:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tja, voor elke andere vrouw een drankje he.
Nee, dat niet, maar that's not the point. Het is gewoon grappig en sowieso je gespreksonderwerpen en technieken oefenen kan ook echt geen kwaad.quote:Op maandag 30 maart 2009 21:55 schreef Howl het volgende:
[..]
En houd je er nog wel eens matches aan over?
Ik doe je op veel punten na, maar niet op dit puntquote:Op maandag 30 maart 2009 21:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken, krijg je nog meer van sloeries...
Als ik
Lekkere waste of time dan.quote:Op maandag 30 maart 2009 21:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, dat niet, maar that's not the point. Het is gewoon grappig en sowieso je gespreksonderwerpen en technieken oefenen kan ook echt geen kwaad.
maar hoe werkt dat nou?quote:Op maandag 30 maart 2009 21:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, dat niet, maar that's not the point. Het is gewoon grappig en sowieso je gespreksonderwerpen en technieken oefenen kan ook echt geen kwaad.
Ik denk dat het idd heeeeeél divers isquote:Op maandag 30 maart 2009 21:57 schreef Duimelot het volgende:
speeddaten lijkt me leuk om gewoon es een keer te doen om te zien wat voor tiepes er nu zijn en hoe ze zich dan profileren.
volgens mij heb je dan van die hele zenuwachtige mannetjes, van die over coole tiepjes enzo erbij
En dan uiteindelijk is 90% toch niet op zoek.quote:Op maandag 30 maart 2009 21:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik denk dat het idd heeeeeél divers is
Ik zal het onthouden.quote:Op maandag 30 maart 2009 21:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is wel een hele grappige ervaring, dat speeddaten. Kan het aanraden.
Lijkt me ook wel, maar ik heb ook ergens wel een beetje weerzin tegen zoiets als technieken oefenen.quote:Op maandag 30 maart 2009 21:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Lekker positief ben jij weer. Jij vindt het hele leven zeker een waste of time?quote:
Die willen dan slettenquote:Op maandag 30 maart 2009 21:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En dan uiteindelijk is 90% toch niet op zoek.
Ach, ik heb ook wel eens gedate met een meid die helemaal niet zo heel leuk vond, alleen om te oefenen.quote:Op maandag 30 maart 2009 22:00 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel, maar ik heb ook ergens wel een beetje weerzin tegen zoiets als technieken oefenen.
Maar ergens moet je idd ook wel tijdens het "echt" snel kunnen laten zien hoe leuk je wel niet bent.
Dus? Zoals gezegd gaat het daar helemaal niet om.quote:Op maandag 30 maart 2009 21:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En dan uiteindelijk is 90% toch niet op zoek.
sletquote:Op maandag 30 maart 2009 22:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Ach, ik heb ook wel eens gedate met een meid die helemaal niet zo heel leuk vond, alleen om te oefenen.
Ik vind Sedan eigenlijk de Q. van een paar jaar geleden!quote:Op maandag 30 maart 2009 22:00 schreef Q. het volgende:
Lekker positief ben jij weer. Jij vindt het hele leven zeker een waste of time?
Ik denk dat je er idd met die houding naartoe moet. Anders is het een heel frustrerende ervaring.quote:Op maandag 30 maart 2009 21:56 schreef Q. het volgende:
Jij ook al? Ben je al kalend, Sedan?quote:Op maandag 30 maart 2009 22:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vind Sedan eigenlijk de Q. van een paar jaar geleden!
Er is ook een speeddating-variant waarbij je niet mag praten. DAT lijkt me tof!quote:Op maandag 30 maart 2009 22:06 schreef Rauw. het volgende:
Speeddaten lijkt me helemaal niets... Hoe kun je nou een goede indruk opbouwen in een paar minuten
Zou indd.niet te hoge verwachtingen scheppen bij speeddaten. Kans dat je daar man of vrouw van je leven tegenkomt lijkt me vrij klein.quote:Op maandag 30 maart 2009 22:04 schreef Howl het volgende:
[..]
Ik denk dat je er idd met die houding naartoe moet. Anders is het een heel frustrerende ervaring.
Als je er een leuke vrouw aan over wil houden moet je er niet naar toe gaan. Alleen voor de lol en de ervaring.quote:Op maandag 30 maart 2009 22:04 schreef Howl het volgende:
[..]
Ik denk dat je er idd met die houding naartoe moet. Anders is het een heel frustrerende ervaring.
Wie nog meer?quote:
Je weet het niet, het kan overal. Maar de kans is idd niet heel groot.quote:Op maandag 30 maart 2009 22:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zou indd.niet te hoge verwachtingen scheppen bij speeddaten. Kans dat je daar man of vrouw van je leven tegenkomt lijkt me vrij klein.
Nou superquote:Op maandag 30 maart 2009 22:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Er is ook een speeddating-variant waarbij je niet mag praten. DAT lijkt me tof!
Of in het donker daten, zoals in dat programma. Kan voor mensen ook wel spannend zijn. Dan moet je wel voor het innerlijk gaan.quote:Op maandag 30 maart 2009 22:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Er is ook een speeddating-variant waarbij je niet mag praten. DAT lijkt me tof!
Of op de tast!quote:Op maandag 30 maart 2009 22:08 schreef vencodark het volgende:
Of in het donker daten, zoals in dat programma. Kan voor mensen ook wel spannend zijn. Dan moet je wel voor het innerlijk gaan.
Er is nog hoop voor je! Ooit was ik net zo verbitterd als jij bent.quote:Op maandag 30 maart 2009 22:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee, maar al ben ik net zo kaal als jou zal ik het melden.
en wie was jouw voorganger die jou dat heeft gezegd!?quote:Op maandag 30 maart 2009 22:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Er is nog hoop voor je! Ooit was ik net zo verbitterd als jij bent.
Ik ben niet verbitterd hoor, ben gewoon een realist.quote:Op maandag 30 maart 2009 22:11 schreef Q. het volgende:
[..]
En hoeveel jaar zijn we ook alweer verder?quote:Op maandag 30 maart 2009 22:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat was mijn tekst!quote:Op maandag 30 maart 2009 22:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik ben niet verbitterd hoor, ben gewoon een realist.
Velen zijn me voorgegaan maar ik geloofde ze nooit.quote:Op maandag 30 maart 2009 22:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en wie was jouw voorganger die jou dat heeft gezegd!?
of herinner je je dat niet meer?
Teveel. Dat is dan wel weer jammer.quote:Op maandag 30 maart 2009 22:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
En hoeveel jaar zijn we ook alweer verder?
Misschien is sedannetje dan toch t investeren en daten waar, ooit is ie als Qquote:Op maandag 30 maart 2009 22:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ooh, over al die jaren is Sedan net als jou.
Sorry ik date geen milfs, teveel gedoequote:Op maandag 30 maart 2009 22:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Misschien is sedannetje dan toch t investeren en daten waar, ooit is ie als Q![]()
Zeg je hiermee dat Q datewaardig is?quote:Op maandag 30 maart 2009 22:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Misschien is sedannetje dan toch t investeren en daten waar, ooit is ie als Q![]()
Altijd mensen die dat ontkennen natuurlijk en hun blik op oneindig zettenquote:Op maandag 30 maart 2009 22:19 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
bitter is ook best lekker op zijn tijd
ik sprak in het algemeen niet persoonlijk!quote:Op maandag 30 maart 2009 22:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sorry ik date geen milfs, teveel gedoe
Ik ook, maargoed tegen die tijd ben je onderhand bejaardquote:Op maandag 30 maart 2009 22:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik sprak in het algemeen niet persoonlijk!
Hoe ben je tof ? wat is iemand dan ?quote:
MILF's moet je ook niet daten, die moet je neuken. Zoals de afkorting zegt!quote:Op maandag 30 maart 2009 22:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sorry ik date geen milfs, teveel gedoe
Mits je het over chocola hebt natuurlijk...quote:
3 weken! Herkenbaar van een paar maanden geledenquote:Op maandag 30 maart 2009 22:23 schreef DragonFire het volgende:
* DragonFire meld zich na drie weken weer als single
Indd. Anders heb je een MILD.quote:Op maandag 30 maart 2009 22:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
MILF's moet je ook niet daten, die moet je neuken. Zoals de afkorting zegt!
Laten we het daar maar op houdenquote:Op maandag 30 maart 2009 22:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb een enorm hoog tofheidsgehalte. Maar wat ik daarvoor moet doen moet je niet aan mij vragenquote:
Natuurlijk ben ik date-waardig! Ik ben kei-leuk.quote:Op maandag 30 maart 2009 22:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zeg je hiermee dat Q datewaardig is?
Te ver weg ofzo, ze had het gevoel dat ik niet genoeg tijd voor haar wou maken.quote:Op maandag 30 maart 2009 22:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
3 weken! Herkenbaar van een paar maanden geledenWat was het punt?
quote:
Weet jij het Venco ?quote:Op maandag 30 maart 2009 22:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb een enorm hoog tofheidsgehalte. Maar wat ik daarvoor moet doen moet je niet aan mij vragen
Volgens Duim-standaarden ben je dan nooit single-af geweest.quote:Op maandag 30 maart 2009 22:23 schreef DragonFire het volgende:
* DragonFire meld zich na drie weken weer als single
Smoesjes dusquote:Op maandag 30 maart 2009 22:26 schreef DragonFire het volgende:
[..]
Te ver weg ofzo, ze had het gevoel dat ik niet genoeg tijd voor haar wou maken.
Volgens mij is de afkorting MILF aan enige inflatie onderhevig. Ik gebruik hem in ieder geval voor nog leuk uitziende moeders, of ik er nou neukfantasiëen bij heb of niet.quote:Op maandag 30 maart 2009 22:23 schreef Nouk84 het volgende:
Quite!quote:Op maandag 30 maart 2009 22:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb een enorm hoog tofheidsgehalte.
Twitter is echt noob-proof heeft echt maar 2 of 3 optiesquote:Op maandag 30 maart 2009 22:26 schreef KudFokker het volgende:
Jezus wat is dat Twitter kut zeg...
Nja, ik snap er niks van
Als je er geen neuk-fantasieën bij hebt zijn ze niet leuk.quote:Op maandag 30 maart 2009 22:27 schreef Howl het volgende:
[..]
Volgens mij is de afkorting MILF aan enige inflatie onderhevig. Ik gebruik hem in ieder geval voor nog leuk uitziende moeders, of ik er nou neukfantasiëen bij heb of niet.
Vaagheid is tof namelijk! Er moet nog iets te raden zijn!quote:Op maandag 30 maart 2009 22:26 schreef mrbox het volgende:
Echt zo iets wat je weet als iemand het is maar waarom vaak vaag is
Dat zegt genoeg.quote:Op maandag 30 maart 2009 22:28 schreef mrbox het volgende:
[..]
Twitter is echt noob-proof heeft echt maar 2 of 3 opties
quote:Op maandag 30 maart 2009 22:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Als je er geen neuk-fantasieën bij hebt zijn ze niet leuk.
Ik heb er 1.5 minuut naar gekeken...quote:Op maandag 30 maart 2009 22:28 schreef mrbox het volgende:
[..]
Wat weten? |Wanneer je tof bent?quote:Op maandag 30 maart 2009 22:26 schreef mrbox het volgende:
[..]
[..]
Weet jij het Venco ?![]()
Echt zo iets wat je weet als iemand het is maar waarom vaak vaag is
Ja ach, had toch nog niet het gevoel van JAAAAAa dit is het. Dus op naar de volgende!quote:
Jammer is datquote:Op maandag 30 maart 2009 22:26 schreef DragonFire het volgende:
[..]
Te ver weg ofzo, ze had het gevoel dat ik niet genoeg tijd voor haar wou maken.
ik houd het graag een beetje geslotenquote:Op maandag 30 maart 2009 22:28 schreef mrbox het volgende:
[..]
VMBO-logica, geen spel tussen te krijgen.quote:Op maandag 30 maart 2009 22:29 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Maar je kan dus alleen maar mensen volgen, en kijken wat ze doen ?
Want als dat alles is, dan is het kut...
whahahahquote:Op maandag 30 maart 2009 22:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Vaagheid is tof namelijk! Er moet nog iets te raden zijn!
Jepquote:
Oh, dat scheelt dan weerquote:Op maandag 30 maart 2009 22:29 schreef DragonFire het volgende:
[..]
Ja ach, had toch nog niet het gevoel van JAAAAAa dit is het. Dus op naar de volgende!
twitpic.com ... ?quote:Op maandag 30 maart 2009 22:29 schreef KudFokker het volgende:
Ik wil gewoon foto's kunnen uploaden vanaf mijn mobiel...
Sedan, de raspessimist!quote:
Ik heb zelf ook alleen VMBO & MBO gedaan...quote:Op maandag 30 maart 2009 22:30 schreef Q. het volgende:
[..]
VMBO-logica, geen spel tussen te krijgen.
Tof zijn is een kwaliteit die je jezelf moet geven, niet die iemand anders je kan geven. Waarom niet? Dan word je er afhankelijk van. En als iets niet moet gebeurenquote:
I know, maar je bent altijd zo lekker optimistisch.quote:Op maandag 30 maart 2009 22:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Al had ze echt wat voor hem gevoeld had de afstand helemaal niks uitgemaakt.
Tof is smaak gebonden.quote:
Er staat pessimist hoorquote:Op maandag 30 maart 2009 22:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
I know, maar je bent altijd zo lekker optimistisch.
Heerlijk hè?quote:Op maandag 30 maart 2009 22:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
I know, maar je bent altijd zo lekker optimistisch.
quote:
uhquote:Op maandag 30 maart 2009 22:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Tof zijn is een kwaliteit die je jezelf moet geven, niet die iemand anders je kan geven. Waarom niet? Dan word je er afhankelijk van. En als iets niet moet gebeuren
Sar-cas-mequote:Op maandag 30 maart 2009 22:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Er staat pessimist hoor![]()
Maar ja, ik zeg meestal gewoon waar het op slaat zonder al te veel omwegen.
Dat dacht ik dus ook. Goed boeie ik feest wel hier verderquote:Op maandag 30 maart 2009 22:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waar?quote:
Ik weet niet, maar als je steeds heel nederland door moet cruisen is het gewoon kut.quote:Op maandag 30 maart 2009 22:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat was het ook hoor in dat "er stond pessimist"quote:Op maandag 30 maart 2009 22:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Sar-cas-me
Positief zijn is de manier om er te komen. Als je realistisch blijft denken dat het niet gaat lukken, dan gáát het ook niet lukken.
ach doe ik dan toch ook, zeg maar.quote:Op maandag 30 maart 2009 22:37 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik weet niet, maar als je steeds heel nederland door moet cruisen is het gewoon kut.
vind ik
Is ook wel zo idd.quote:Op maandag 30 maart 2009 22:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Tof zijn is een kwaliteit die je jezelf moet geven, niet die iemand anders je kan geven. Waarom niet? Dan word je er afhankelijk van. En als iets niet moet gebeuren
quote:Op maandag 30 maart 2009 22:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat was het ook hoor in dat "er stond pessimist"
Nope, dat gaat niet op.
Mja, dat is jou mening nu. Kom maar een keer terug als je op iemand verliefd bent die aan de andere kant van het land woont dan durf ik te wedden dat het je niks uitmaakt hoe lang/ver of waar ze woont zolang je maar bij haar kan zijnquote:Op maandag 30 maart 2009 22:37 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik weet niet, maar als je steeds heel nederland door moet cruisen is het gewoon kut.
vind ik
Die heb ik niet. Wel een donkere muffe berging met doucheputje!quote:
quote:Op maandag 30 maart 2009 22:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zie hier, het levende bewijs van een rasechte pessimist.
Toch is het wel fijner als iemand redelijk dicht in je buurt woont.quote:Op maandag 30 maart 2009 22:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mja, dat is jou mening nu. Kom maar een keer terug als je op iemand verliefd bent die aan de andere kant van het land woont dan durf ik te wedden dat het je niks uitmaakt hoe lang/ver of waar ze woont zolang je maar bij haar kan zijn
Daarin geef ik je helemaal gelijk.quote:Op maandag 30 maart 2009 22:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mja, dat is jou mening nu. Kom maar een keer terug als je op iemand verliefd bent die aan de andere kant van het land woont dan durf ik te wedden dat het je niks uitmaakt hoe lang/ver of waar ze woont zolang je maar bij haar kan zijn
Weet je wat nou het jammere is. Dat heb ik meegemaakt. In het begin vond ik het best, maar op een gegeven moment begon ik er ongelofelijk de ziekte erin te krijgen dat ik gewoon 2 -3 uur onderweg was. Daardoor ging ik haar ook niet leuk meer vinden.quote:Op maandag 30 maart 2009 22:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik heb niets gedaan!quote:
Dan is het toch niet "je van het" geweest als dat ook een van de redenen is geweest.quote:Op maandag 30 maart 2009 22:41 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Weet je wat nou het jammere is. Dat heb ik meegemaakt. In het begin vond ik het best, maar op een gegeven moment begon ik er ongelofelijk de ziekte erin te krijgen dat ik gewoon 2 -3 uur onderweg was. Daardoor ging ik haar ook niet leuk meer vinden.
Dan was ze niet leuk. Punt.quote:Op maandag 30 maart 2009 22:41 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Weet je wat nou het jammere is. Dat heb ik meegemaakt. In het begin vond ik het best, maar op een gegeven moment begon ik er ongelofelijk de ziekte erin te krijgen dat ik gewoon 2 -3 uur onderweg was. Daardoor ging ik haar ook niet leuk meer vinden.
Dat is het...heb nog geen welterusten sms van je gehadquote:
Nee je hebt het verkeerd, dan had je hem op de banda eilanden moeten plakken.quote:Op maandag 30 maart 2009 22:41 schreef KudFokker het volgende:
Hahaha mijn PowNed sticker die ik ergens opgeplakt heb, stond in de krant
Voorpagina van het Noord-Hollands dagblad
Ik zal hem morgen even inscannen
Ik had hem hier op geplakt
[ afbeelding ]
Op de wat ?quote:Op maandag 30 maart 2009 22:46 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Nee je hebt het verkeerd, dan had je hem op de banda eilanden moeten plakken.
Heb je het nou over je vibo ?quote:Op maandag 30 maart 2009 22:47 schreef Nouk84 het volgende:
Mensen, ik duik ook mijn bed in.. Kijken of dat ding nu wel lief voor me is![]()
Voor mijn ex ging ik ook steeds met de trein naar Groningen enzo.quote:Op maandag 30 maart 2009 22:41 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik denk het wel!quote:Op maandag 30 maart 2009 22:47 schreef Nouk84 het volgende:
Mensen, ik duik ook mijn bed in.. Kijken of dat ding nu wel lief voor me is![]()
Nou ik weet het niet. Ik vind het gewoon helemaal niks. Ik wil ook wel eens even onverwachts langskomen enzo...quote:Op maandag 30 maart 2009 22:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan is het toch niet "je van het" geweest als dat ook een van de redenen is geweest.
Had ik maar een vibo, dan had ik er nog wat aanquote:
Wie?quote:Op maandag 30 maart 2009 22:47 schreef Nouk84 het volgende:
Vanuit Rotterdam? Respect hoor, maar ik vind dat echt niks.quote:Op maandag 30 maart 2009 22:48 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Voor mijn ex ging ik ook steeds met de trein naar Groningen enzo.
(En zij naar mij ook.) Tot ze bij mij woonde..
Ooh zoquote:Op maandag 30 maart 2009 22:49 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Die werden gepowned door Jan Pietersz Coen
Ik rij dat privé per maandquote:Op maandag 30 maart 2009 22:52 schreef ArTiC het volgende:
ik rij al 1000 tot 1500 km per week qua werk. Doe mij maar iemand in de buurt dan.
Ja, het is natuurlijk ook niet heel tof!quote:Op maandag 30 maart 2009 22:51 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Vanuit Rotterdam? Respect hoor, maar ik vind dat echt niks.
Hehequote:Op maandag 30 maart 2009 22:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Had ik maar een vibo, dan had ik er nog wat aan
Shame, ik ben veel beter als een viboquote:Op maandag 30 maart 2009 22:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Had ik maar een vibo, dan had ik er nog wat aan
Mijn bed! Die was niet lief vannacht!quote:
Ach, je hebt ook de Coentunnel.quote:Op maandag 30 maart 2009 22:52 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ooh zo
Ja inderdaad, ik snap ook niet waarom die uitbater en massa moordenaar zo'n gigantisch standbeeld heeft op het hard van ons pittoreske stadje
Nooit genoeg! (Waren altijd favoriete onderwerpen. Niet zo'n goed verhaal voor een date vaak though..)quote:Maar genoeg geschiedenis, cultuur en topografie
Optimismequote:Op maandag 30 maart 2009 22:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Shame, ik ben veel beter als een vibo
Hoewel
Lijk wel een bejaard met die rug van me
Hoe kan een bed nu niet lief zijn?quote:Op maandag 30 maart 2009 22:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mijn bed! Die was niet lief vannacht!
Dat vind ik dan weer geen probleem, houd wel van treinreizen, neem wel een boek mee, of luister muziek.quote:Op maandag 30 maart 2009 22:52 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, het is natuurlijk ook niet heel tof!De reis. ik bedoel; in het begin doe je het nog in een waas van verliefdheid, later voel je dat reizen toch echt wel.
Tot nu toe was ik me er ook niet zo van bewust, maar liet me VEUL draaien en hield me wakkerquote:Op maandag 30 maart 2009 22:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hoe kan een bed nu niet lief zijn?
Die functie heb je nu uitgezet?quote:Op maandag 30 maart 2009 22:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Tot nu toe was ik me er ook niet zo van bewust, maar liet me VEUL draaien en hield me wakker
Hup, naar je bed "e:Op maandag 30 maart 2009 22:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Tot nu toe was ik me er ook niet zo van bewust, maar liet me VEUL draaien en hield me wakker
Kei-hard.quote:Op maandag 30 maart 2009 22:52 schreef KudFokker het volgende:
[..]
het hard van ons pittoreske stadje
Ik kan dat wel! Bij Nouk dan.quote:Op maandag 30 maart 2009 22:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja, dan kan ik je niet 100% plezieren
Dat + dat ik treinreizen niks vind. Ja af en toe is het leuk.quote:Op maandag 30 maart 2009 22:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer geen probleem, houd wel van treinreizen, neem wel een boek mee, of luister muziek.
Het gaat meer om t feit dat het gewoon niet altijd kàn, je kan niet zomaar even langsgaan, of bellen om te vragen of ie je even zn schouder kan lenen en als hij zich rot voelt, kan ik niet bij m langs, gewoon, om er te zijn...
Das minder handig en minder prettig, aan de andere kant loop je zo in elk geval niet te hard van stapel
Ja, dat is inderdaad wel vervelend.quote:Op maandag 30 maart 2009 22:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
je kan niet zomaar even langsgaan, of bellen om te vragen of ie je even zn schouder kan lenen en als hij zich rot voelt, kan ik niet bij m langs, gewoon, om er te zijn...
Het heeft zijn voor en nadelenquote:Op maandag 30 maart 2009 22:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer geen probleem, houd wel van treinreizen, neem wel een boek mee, of luister muziek.
Het gaat meer om t feit dat het gewoon niet altijd kàn, je kan niet zomaar even langsgaan, of bellen om te vragen of ie je even zn schouder kan lenen en als hij zich rot voelt, kan ik niet bij m langs, gewoon, om er te zijn...
Das minder handig en minder prettig, aan de andere kant loop je zo in elk geval niet te hard van stapel
The all-knowing Ripley!quote:Op maandag 30 maart 2009 23:03 schreef Ripley het volgende:
Ach, alles binnen Nederland is doable qua reizen, mijn ex zat 10 maanden in australie - dan valt de rest wel mee :p
Ik weet het nog! Then again, ik zit hier ook alweer een tijdje.quote:Op maandag 30 maart 2009 23:07 schreef ThE_ED het volgende:
Weten jullie nog dat ik ooit zat te posten dat is ws. nooit een vriendin zou krijgen.
Tijden veranderen ook zeg!
Nu kan je kiezen wie je op welke dag neemt?quote:Op maandag 30 maart 2009 23:07 schreef ThE_ED het volgende:
Weten jullie nog dat ik ooit zat te posten dat is ws. nooit een vriendin zou krijgen.
Tijden veranderen ook zeg!
quote:Op maandag 30 maart 2009 23:09 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Nu kan je kiezen wie je op welke dag neemt?
Geeft je wel zelfvertrouwen, of niet?quote:Op maandag 30 maart 2009 23:10 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
![]()
Nee, maar ik nu heb ik gewoon een ex-vriendin enzo. En toch een best fijne relatie achter de rug.
quote:Op maandag 30 maart 2009 23:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
Zo, en dan lig je lekker te slapen en word je wakker gebeld...
Mijn dromen!
Ja, wel jammer.quote:
Via fok!quote:En hoe had je haar aan de haak geslagen, via internet?
Nee hoor, vrienden mogen mij altijd bellen..quote:
Wel mooi dat je tussendoor nog ff gaat fok!kenquote:Op maandag 30 maart 2009 23:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee hoor, vrienden mogen mij altijd bellen..nog een keer omdraaien en even plafond kijken is fijn!
Je komt er wel overheen en dan vind je vast een nieuwe vriendinquote:Op maandag 30 maart 2009 23:21 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, wel jammer.
Maar idd ook wel goed voor zelfvertrouwen. Was 5 jaar aan dus ook wel een beetje een raar gevoel.
Okequote:
[..]
Via fok!
Bij een keer IRL meeten vonden we elkaar toch wel leuk.
Ik ga speedslapenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:08 schreef djayzz het volgende:
Rustig hier.
iemand zin in een speed-date?
*misbruik maakt van die wetenschapquote:Op maandag 30 maart 2009 23:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee hoor, vrienden mogen mij altijd bellen..nog een keer omdraaien en even plafond kijken is fijn!
Truste.quote:
Mogguh,quote:
Gezellig toch, file-flirtenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 06:44 schreef djayzz het volgende:
[..]
Mogguh,Ik moet zo weer in de file staan
Hehehequote:Op dinsdag 31 maart 2009 06:44 schreef djayzz het volgende:
[..]
Mogguh,Ik moet zo weer in de file staan
quote:
... en wat heb ik hier nu weer gemist? Zijn jullie het nieuwe fok!stel?quote:
Brothers in kaalheid en tofheid. FOK!Sletten onder elkaar.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 07:42 schreef DR34M3R het volgende:
Waarom is opstaan zo moeilijk?
[..]
[..]
... en wat heb ik hier nu weer gemist? Zijn jullie het nieuwe fok!stel?
Blijf jij maar lekker verder DR34M3RENquote:Op dinsdag 31 maart 2009 07:42 schreef DR34M3R het volgende:
Waarom is opstaan zo moeilijk?
[..]
[..]
... en wat heb ik hier nu weer gemist? Zijn jullie het nieuwe fok!stel?
WHAHAHA, bijna net zo grappig als dat ik geen file had vanochtendquote:
ik had juist zoiets van: Waarom heb jij geen relatie?quote:
Waar moet je langs dan?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 07:49 schreef djayzz het volgende:
[..]
WHAHAHA, bijna net zo grappig als dat ik geen file had vanochtend
Ah, ok. En dat jullie bijna even gek zijn heeft daar niks mee te maken?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 07:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Brothers in kaalheid en tofheid. FOK!Sletten onder elkaar.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 07:52 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ik had juist zoiets van: Waarom heb jij geen relatie?
A27-A15quote:Op dinsdag 31 maart 2009 07:54 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Waar moet je langs dan?
[..]
Ah, ok. En dat jullie bijna even gek zijn heeft daar niks mee te maken?
Wieso?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 07:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]jij en gek.. nog even blijven oefenen mien jong!
Omdat je wacht of ik nog ooit vrijgezel word?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 07:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
jij weet mij altijd happy te maken mup!
Maar je weeeeeeet toch waarom ik geen relatie heb?
Zoiets ja!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 08:07 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Omdat je wacht of ik nog ooit vrijgezel word?
Een meet of een datequote:Op dinsdag 31 maart 2009 08:43 schreef zbbrox het volgende:
Heb komend weekend m'n eerste fokmeet.Via dit topic.
Goedemorgenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 08:56 schreef Nouk84 het volgende:
Goodmorning!![]()
*Gilt in gedachten nog even heel hard mee met de autoradio
Vet ruk weer hier in Zaandamquote:Op dinsdag 31 maart 2009 08:59 schreef Duimelot het volgende:
Goedemorgen allemaal
het zonnetje schijnt, de lucht is blauw, wat willen we nog meer
Ik ook, maar moeheid interesseert me geen ruk met dit weer!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 08:59 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Ik ben nog zó moe heh
Een lekkere vriendin!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 08:59 schreef Duimelot het volgende:
Goedemorgen allemaal
het zonnetje schijnt, de lucht is blauw, wat willen we nog meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |