En nu dus wel. Wat wil je hiermee zeggen?quote:Op maandag 30 maart 2009 19:57 schreef kless het volgende:
In mijn tijd(net voor de 2de fase) moest je natuurkunde en scheikunde hebben. (toen mocht met 2 vakken verplicht stellen per studie.)
Biologie was niet vereist.
Ok dan is dat nu wel zo. Ik heb al een tijd niet meer zo een eisenpaket dingetje in de bus gehad.quote:Op maandag 30 maart 2009 20:09 schreef Pyjama het volgende:
[..]
En nu dus wel. Wat wil je hiermee zeggen?
Je zou even op deze site kunnen kijken, TS. Daar staat het officiële examenprogramma op, dus exact welke onderwerpen wel en niet voorkomen in het eindexamen.
http://www.examenblad.nl/(...)pparent=vg41h1h4i9qe
Veel succes in ieder geval
Biodata is een stuk handiger, maar is het niet zo dat je dat boek niet mag gebruiken bij het examen, en BiNaS wel? Of was dat alleen bij mijn middelbare school zoquote:Op maandag 30 maart 2009 22:00 schreef Chicolate het volgende:
Biodata is voor biologie het handigst, staat meer in. En voor de rest: www.bioplek.org (zelf doorklikken naar bovenbouw) vond ik wel een fijne plek om dingen te oefenen, veel animaties enzo.
In principe zijn de regels dat je een van beide mag gebruiken. Ik geloof niet dat scholen dat zomaar mogen verbieden. Zelf heb ik ook met de Binas examen gedaan omdat mijn school gewoon de Binas uitdeelde aan iedereen, de Biodata hadden ze niet.quote:Op woensdag 1 april 2009 14:41 schreef Jurre181 het volgende:
[..]
Biodata is een stuk handiger, maar is het niet zo dat je dat boek niet mag gebruiken bij het examen, en BiNaS wel? Of was dat alleen bij mijn middelbare school zo.
Op sommige scholen mag je idd Biodata niet bij je examens gebruiken. Binas heb ik nooit voor biologie gebruikt, alleen de biologiepagina's gebruikt voor vetzuren e.d. voor scheikunde, ik vind het ook minder overzichtelijk in Binas dan in Biodata. Gelukkig mogen wij Biodata wel gebruiken bij het CE.quote:Op woensdag 1 april 2009 14:41 schreef Jurre181 het volgende:
[..]
Biodata is een stuk handiger, maar is het niet zo dat je dat boek niet mag gebruiken bij het examen, en BiNaS wel? Of was dat alleen bij mijn middelbare school zo.
Officieel mag je biodata gewoon bij je examen houden, en aangezien er meer instaat dan in binas, raad ik biodata aanquote:Op woensdag 1 april 2009 14:41 schreef Jurre181 het volgende:
[..]
ik heb er bewust voor gekozen niet naar t JBI te gaan voor bio, dat scheelt nogal wat geld en het werd aangeraden aangezien in wel havo biologie heb gedaan..quote:Op maandag 30 maart 2009 21:36 schreef intoxicated het volgende:
Was het James Boswell Instituut geen optie? Daar heb ik 5 jaar geleden m'n testimonium biologie gehaald (alleen het examen gedaan) om GNK te mogen gaan doen. Die hadden destijds ook een mooi overzichtje met de exacte eindtermen (die toen gewoon identiek waren aan de eindtermen voor dat VWO-examenjaar).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |