abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 24 mei 2010 @ 11:32:25 #151
27648 Weakling
available in strong mint
pi_81823785
quote:
Op zondag 23 mei 2010 11:56 schreef timbob het volgende:
jezus, wat ben jij een ouwe lul zeg!

(maar ik geef je helemaal gelijk, ik ben er ook zo een)
Oi! Ik weet wie het zegt, dus voor deze keer zie ik het door de vingers
quote:
Op zondag 23 mei 2010 21:20 schreef Thomas B. het volgende:
Ik wil weten wat er mist. Hier kan ik geen flikker mee.
Waar zeg ik dat ik op jouw vraag een antwoord geef? Doe eens normaal man.
quote:
Op zondag 23 mei 2010 22:55 schreef vogelkooi het volgende:
Dank u!
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_81826096
quote:
Op maandag 24 mei 2010 11:32 schreef Weakling het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat ik op jouw vraag een antwoord geef? Doe eens normaal man.

"altijd nog interessanter dan het gescherm met "kijk eens wat ik via usenet/torrents binnengehaald heb" uit een aantal voorgaande posts ..."
Nadat ik net aangegeven had dat ik die collectie van Usenet heb Toch niet zo raar dat ik dan vemoed dat je het over mij hebt...
  maandag 24 mei 2010 @ 12:53:15 #153
27648 Weakling
available in strong mint
pi_81826810
quote:
Op maandag 24 mei 2010 12:35 schreef Thomas B. het volgende:
"altijd nog interessanter dan het gescherm met "kijk eens wat ik via usenet/torrents binnengehaald heb" uit een aantal voorgaande posts ..."
Nadat ik net aangegeven had dat ik die collectie van Usenet heb Toch niet zo raar dat ik dan vemoed dat je het over mij hebt...
Ja, de hele wereld draait om jou, zullen we het daar maar op houden? Dan nog geef ik in mijn post geen antwoord op je vraag, dus slaat jouw reactie helemaal nergens op. Voor jouw usenet post waren ook al anderen die schermpjes lieten zien over wat ze binnengehaald hadden. Mijn opmerking ging dus over ALLE posts over downloads in dit topic. Maar als je graag apart genoemd wil worden maak ik wel een uitzondering: Thomas B, ik richt me speciaal tot jou: de groeten!
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_81827492
quote:
Op maandag 24 mei 2010 12:53 schreef Weakling het volgende:

[..]

Ja, de hele wereld draait om jou, zullen we het daar maar op houden? Dan nog geef ik in mijn post geen antwoord op je vraag, dus slaat jouw reactie helemaal nergens op. Voor jouw usenet post waren ook al anderen die schermpjes lieten zien over wat ze binnengehaald hadden. Mijn opmerking ging dus over ALLE posts over downloads in dit topic. Maar als je graag apart genoemd wil worden maak ik wel een uitzondering: Thomas B, ik richt me speciaal tot jou: de groeten!
Niet zo overdrijven joh. Het is mooi weer. Je had het óók tegen mij dacht ik, en daarom reageerde ik. Trouwens, waar maak je je druk over? Daar is dit topic toch voor bedoeld? Leuk voor je dat jij ze allemaal origineel hebt! Hartstikke gaaf al die plaatjes. Stukke interessanter idd...
pi_81827857
quote:
Op zondag 23 mei 2010 11:53 schreef Weakling het volgende:
Ik zal wel een ouwe lul zijn, maar ik vind dit
[ afbeelding ]
altijd nog interessanter dan het gescherm met "kijk eens wat ik via usenet/torrents binnengehaald heb" uit een aantal voorgaande posts ...
Volledig mee eens. Aphex op vinyl is ook
pi_81828064
quote:
Op maandag 24 mei 2010 13:14 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Niet zo overdrijven joh. Het is mooi weer. Je had het óók tegen mij dacht ik, en daarom reageerde ik. Trouwens, waar maak je je druk over? Daar is dit topic toch voor bedoeld? Leuk voor je dat jij ze allemaal origineel hebt! Hartstikke gaaf al die plaatjes. Stukke interessanter idd...
Ik weet niet wat het is, maar ik moet je echt niet.
pi_81828261
Ik zou het ook niet weten...

[ Bericht 61% gewijzigd door #ANONIEM op 24-05-2010 13:37:36 ]
  maandag 24 mei 2010 @ 13:38:38 #158
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_81828301
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_81828340
quote:
Op maandag 24 mei 2010 13:38 schreef One_conundrum het volgende:
[ afbeelding ]
Die is nep.
  maandag 24 mei 2010 @ 13:44:30 #160
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_81828482
quote:
Op maandag 24 mei 2010 13:39 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Die is nep.
Dat snapte ik. Ik zocht naar een mooie achtergrond, maar de simpele zwarte is niet echt lekker te vinden...
  maandag 24 mei 2010 @ 13:45:38 #161
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_81828515
  maandag 24 mei 2010 @ 16:11:54 #162
214544 J0ttem
speciale jongen
pi_81833446
quote:
Op maandag 24 mei 2010 13:45 schreef One_conundrum het volgende:
http://www.bastwood.com/aphex.php
Is onder de meeste fans ook al bekend, 't is wel erg cool gedaan though
Swiggity swooty, I'm coming for that booty.
  maandag 24 mei 2010 @ 19:35:32 #163
27648 Weakling
available in strong mint
pi_81840872
quote:
Op maandag 24 mei 2010 13:44 schreef One_conundrum het volgende:
Dat snapte ik. Ik zocht naar een mooie achtergrond, maar de simpele zwarte is niet echt lekker te vinden...
Zou wel grappig zijn om die (voor zover mogelijk) eens echt uitgewerkt te zien in muziek.
pi_81845145
Vandaag ...I Care Because You Do en Richard D. James Album gekocht.
  maandag 24 mei 2010 @ 23:14:24 #165
27648 Weakling
available in strong mint
pi_81853023
quote:
Op maandag 24 mei 2010 21:01 schreef geelkuikentje het volgende:
Vandaag ...I Care Because You Do en Richard D. James Album gekocht.
Daar kan ik alleen maar het volgende op zeggen:
pi_85717570
Die Antwoord always seemed to be born out of Aphex Twin's classic "Windowlicker" video, so it makes a lot of sense that the South African rap act will perform with the electronic music godhead at this weekend's London Electronic Dance Festival.

The news comes straight from Die Antwoord's Facebook: "Yo NINJA and YO-LANDI are going to bum rush APHEX TWINS set at LED to kick some next-level raps with the Grand Master himself...in your fokken face poes." And we just confirmed the collaboration with DA's U.S. label-- this thing is for real.

Check back next week for what is sure to be a completely bonkers YouTube fan video.

Posted by Ryan Dombal on August 25, 2010 at 11:40 a.m.

http://pitchfork.com/news(...)ectronic-dance-fest/
pi_85719909
What is this I don't even
  woensdag 1 september 2010 @ 21:25:50 #168
274289 Ducktails
He's lost control
pi_85964155
what the hell...
Ik vind DIe Antwoord maar mager, maar aan de andere kant is Aphex met vocalen wel apart...
pi_85968975
Filmpjes zijn al op internet te vinden en zijn vet :)

Bekijk deze YouTube-video

[ Bericht 0% gewijzigd door Thijsssss op 01-09-2010 23:15:16 ]
pi_85986824
Oh oh oh, ik ga iedereen in dit topic over mee heen krijgen.

Aphex in de jaren 90 was grensverleggend, ik vind dat hij na de jaren 0 eigenlijk maar weinig gepresteerd heeft en het meeste klinkt, voor mij, als een kunstenaar die zn beste truukjes nog eens herhaalt. Dat ie nu op het podium staat met Die Antwoord doet mijn mening ook geen goed. Het was geweldige muziek maar sinds de massa er lucht van kreeg te commercieel geworden, iedereen is aphex fan tegenwoordig terwijl als ik vroeger wat van analouge bublebath opzette mensen niet wisten hoe snel ze moesten zeiken of het uit kon.

Echt heel jammer.
pi_85987124
quote:
Op donderdag 2 september 2010 15:16 schreef Document1 het volgende:
Oh oh oh, ik ga iedereen in dit topic over mee heen krijgen.

Aphex in de jaren 90 was grensverleggend, ik vind dat hij na de jaren 0 eigenlijk maar weinig gepresteerd heeft en het meeste klinkt, voor mij, als een kunstenaar die zn beste truukjes nog eens herhaalt. Dat ie nu op het podium staat met Die Antwoord doet mijn mening ook geen goed. Het was geweldige muziek maar sinds de massa er lucht van kreeg te commercieel geworden, iedereen is aphex fan tegenwoordig terwijl als ik vroeger wat van analouge bublebath opzette mensen niet wisten hoe snel ze moesten zeiken of het uit kon.

Echt heel jammer.
Ach. Dat Aphex niet meer je ding is, fijn.
Jammer eigenlijk meer dat je dus loopt te miepen zodra iets mainstream lijkt te worden. Aphex zal dat overigens nooit worden.
pi_85987509
Aphex Twin heeft (Op Drukqs na) ook niet veel noemenswaardigs meer uitgebracht dit nieuwe millennium. De ambient works stammen ook al uit begin jaren 90. Mainstream wil ik hem niet noemen, de meeste mensen kennen Windowlicker wel, maar ik heb niet het idee dat veel daarvan zich ook in zijn discografie zijn gaan verdiepen.
Hoe dat met die Antwoord uitpakt weet ik niet, maar toen ik hem op State-X zag een paar jaar terug was ik echt weggeblazen, die set stond als een huis. Toen met Hecker op het STRP festival vond ik het alweer wat minder, maar dat kwam meer door de warmte/drukte/hecker/poepsexvideo's.
pi_85987511
Aphex is sinds windowlicker mainstream. Daar gaat het niet om, hij is gewoon weg niet inoverent meer, beetje ouwe truukjes opnieuw doen, hij is zo ingehaald door de tijd dat ie krampachtig probeert beet te houden.
pi_85987629
quote:
Op donderdag 2 september 2010 15:37 schreef On het volgende:
Aphex Twin heeft (Op Drukqs na) ook niet veel noemenswaardigs meer uitgebracht dit nieuwe millennium. De ambient works stammen ook al uit begin jaren 90. Mainstream wil ik hem niet noemen, de meeste mensen kennen Windowlicker wel, maar ik heb niet het idee dat veel daarvan zich ook in zijn discografie zijn gaan verdiepen.
Hoe dat met die Antwoord uitpakt weet ik niet, maar toen ik hem op State-X zag een paar jaar terug was ik echt weggeblazen, die set stond als een huis. Toen met Hecker op het STRP festival vond ik het alweer wat minder, maar dat kwam meer door de warmte/drukte/hecker/poepsexvideo's.
2 weken daarvoor (STRP) op BLOC was hij mindblowing goed. Een heel andere set.
pi_85988899
quote:
Op donderdag 2 september 2010 15:16 schreef Document1 het volgende:
Het was geweldige muziek maar sinds de massa er lucht van kreeg te commercieel geworden,
:')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')