Enige nummer wat mij zo te binnen schiet bij Aphex en schepen is zijn mix van Gavin Bryars "Raising the Titanic", maar daar komen niet veel scheepstoeters in voor, maar is wel "mellow"quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hallo,
ik heb ooit een nummer gehoord van Aphex Twin met samples van scheepshoorns (of -toeters).
Weet één van jullie daar toevallig de titel van? Het is een redelijk mellow nummer. Ik weet trouwens niet helemaal zeker of het van Aphex Twin is.
haha dat is zoo'n mooie trackquote:Op vrijdag 13 november 2009 17:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ah! Gevonden, het is een nummer van Gridlock: Done Processing.
Niet te verwarren met Gridlok met zonder "c", want die maakt DnB.
Ben het nu aan het downloadenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:16 schreef timbob het volgende:
Rotschop!
http://www.milkcrate.com.au/emar/AFX/
EXPERT BIT TWIDDLERS
"The Chip Tribute To Aphex Twin"
Dus, een gratis release van 8bit en chip artiesten die covers hebben gemaakt van aphex twin of AFX nummers.
Zitten leuke dingen tussen, zowaar.
[ afbeelding ]
Ze komen gauw in het bimhuis maar ik weet niet of ze dan aphex twin nummers gaan spelenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:47 schreef Yorrit het volgende:
gaaf, gewoon uit nederland ook.. keertje zorgen dat ik ze ergens kan zien
Grappig dat Arnold marinissen gewoon reageert als je een berichtje op Youtube achterlaatquote:Dank, wtfmusic.org kende ik niet. Is de moeite waard!
En zeker, het is prima om lunapark aan te halen. Komend seizoen komen we met Lunapark ook in het Bimhuis. Een datum verschijnt binnenkort op www.lunaparkensemble.nl
Hartelijke groet,
Arnold
Heb je ook de tracks stone in focus en hankie?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:52 schreef vogelkooi het volgende:
Heb me analord colectie compleet.
[ afbeelding ]
je mist nog Surfing on Sine Waves, Heart's Of Space - Program 356, Melodies from Marsquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:52 schreef vogelkooi het volgende:
[ afbeelding ]
En die heb je allemaal geript van de daadwerkelijke releases?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:52 schreef vogelkooi het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb wel dingen van the tuss jaquote:Op woensdag 5 mei 2010 11:25 schreef vogelkooi het volgende:
Surfing on sine waves heb ik wel, staat bij polygon window.
De rest nog niet maar dat is en soort missie. heb jij dingen van the tuss?
quote:Op woensdag 5 mei 2010 10:36 schreef based het volgende:
[..]
je mist nog Surfing on Sine Waves, Heart's Of Space - Program 356, Melodies from Mars
Deze torrent heb ik volgens mij ook geplukt. Weet zo niet of ik alles heb. Luister nu de Analord serie. Ideaal tijdens het tekstverwerkenquote:
Niet meer te krijgen, en ik kick er niet op om de platen in me kast te hebben staan. Wel vind ik het leuk om ze op me computer te hebben. Al dan niet gedownload.quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:25 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
En die heb je allemaal geript van de daadwerkelijke releases?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |