Yupz. Tenzij meneer twin het toestaat, maar dan zou het niet moeilijk te krijgen moeten zijn. Er zijn wel meer bands die het toelaten zoals greatfull dead, primus, phish, etc.quote:
Op Bleep. Hier bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:43 schreef vogelkooi het volgende:
Schopje, zit weer helemaal in Aphex twin, selected ambient sounds 85-92 in dit geval.
Maar vroeg me af, ik wil en aphex twin t shirt, waar te kopen, op warp.net is niks te vinden.
Er wordt gesuggereerd dat hij echt een shit load aan platen op de plank heeft liggen. Maar ja, vermoedens vermoedens.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:25 schreef Weakling het volgende:
Ik heb zo'n shirt (zwart met wit logo), al vele jaren terug gekocht, doe 'm alleen nooit aan want zwart is niet mijn ding.![]()
Maar goed, het wordt wel weer eens tijd dat ie iets nieuws uitbrengt, en dan bedoel ik muziek.
Ja, dat is inderdaad één van de meest hardnekkige geruchten. Vraag me wel af of meneer James nog eigenlijk wel in staat is om mee te komen met de huidige alternatieve electronische muziek of dat het langzamerhand toch wel nostalgie begint te worden.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:32 schreef On het volgende:
Er wordt gesuggereerd dat hij echt een shit load aan platen op de plank heeft liggen. Maar ja, vermoedens vermoedens.
Dat heeft hij zelf verteld. Maar dat zegt in zijn geval natuurlijk nog niks over de betrouwbaarheid ervan. Hij doet toch precies waar hij zin in heeft.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:32 schreef On het volgende:
[..]
Er wordt gesuggereerd dat hij echt een shit load aan platen op de plank heeft liggen. Maar ja, vermoedens vermoedens.
Van mij hoeft hij niet 'mee te komen' hoor. Als hij net zo'n plaat uitbrengt als vroeger ben ik erg tevreden. Eén Skrillex is genoeg.quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:15 schreef Weakling het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad één van de meest hardnekkige geruchten. Vraag me wel af of meneer James nog eigenlijk wel in staat is om mee te komen met de huidige alternatieve electronische muziek of dat het langzamerhand toch wel nostalgie begint te worden.
Lol, dat is zeker genoeg. Hoewel ik Bangarang niet eens zo heel erg vond, de rest wat ik van Skrillex gehoord heb was wel om te janken. Aphex die de oude trucendoos ten tijde van de eerste SAW nog eens open trekt, ik weet het niet. Hoewel, eerlijk is eerlijk, dat zou ik altijd nog stukken beter vinden dan zijn Analord output.quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:19 schreef On het volgende:
Van mij hoeft hij niet 'mee te komen' hoor. Als hij net zo'n plaat uitbrengt als vroeger ben ik erg tevreden. Eén Skrillex is genoeg.
LP?quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:59 schreef On het volgende:
De Plaatboef Rdam heeft een reissue van ambient works 2. Hopelijk wordt hij eindelijk beter vrijgegeven en kan ik er snel 1 scoren.
Jep dus. Ze postten een foto ervan op Twitter.quote:
twitter:Plaatboef_Rdam twitterde op woensdag 16-05-2012 om 19:17:37Ook mooi reissue Aphex Twin http://t.co/q57ChBiA reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |