Richard D. Jamesquote:Op maandag 30 maart 2009 20:09 schreef Amokzaaier het volgende:
koning. Wat zijn nou de beste cd's, en wat is ook al weer de naam van de Aphex twin gast?
Chosen Lords vind ik ook wel erg tof trouwens!quote:
Tuurlijk, maar ambient works part 1 wordt in het algemeen het meest gewaardeerd.quote:Op maandag 30 maart 2009 21:48 schreef vogelkooi het volgende:
Moet je zelf ervaren welke je goed vind er is veel verschil per album.
Mijne ookquote:Op maandag 30 maart 2009 22:44 schreef Faxie het volgende:
Tvp dan maar.
Richard D James album vind ik wel een van de betere. En Chosen Lords en SAW.
Ben ook benieuwd zaterdag, wordt m'n eerste keer.
*sluit aan in de rijquote:
*sluit achteraanquote:
Ik ben die ene met dat shirt ...quote:Op maandag 30 maart 2009 23:32 schreef FL_Freak het volgende:
weakling, hoe kan ik je zaterdga herkennen?
Welkom bij de Aphex nerd club!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:06 schreef tevr het volgende:
Nieuw hier op fokal een tijd fan van aphex twin alleen nog nooit live gezien. Door jullie topic strp gevonden en ben er ook bij zaterdag
![]()
Ok dat is een uitermate duidelijke bescrijvingquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:18 schreef Weakling het volgende:
[..]
Ik ben die ene met dat shirt ...
[..]
Welkom bij de Aphex nerd club!
Wat ik me wel afvraag: twee zalen, bijna uitverkocht = als je pech hebt geen plaats in zaal 1 als Aphex begint? Moet er niet aan denken
Ik probeer gewoon eerder in zaal 1 te zijn en anders prop ik mezelf wel naar binnen ben toch niet zo groot.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:18 schreef Weakling het volgende:
[..]
Ik ben die ene met dat shirt ...
[..]
Welkom bij de Aphex nerd club!
Wat ik me wel afvraag: twee zalen, bijna uitverkocht = als je pech hebt geen plaats in zaal 1 als Aphex begint? Moet er niet aan denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |